Choices, choices....

Discussie in 'De lounge' gestart door nikton, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik heb een groot probleem:
    Een vriendin en ik 'mogen' morgenavond op stap, maar we hebben zoveel ideeen... We kunnen niet kiezen.:)

Eten en gratis kaarten voor Feyenoord-NEC
    Eten en film Soof
    Eten en Wolf of wallstreet...

Wat zouden jullie doen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou gaan eten, film, en dan op stap naar een leuke club of café :p

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    ehh mogen? :D
    kunnen jullie niet meerdere avonden weg? hihi

hou je van voetbal zou ik daar heen gaan. film kan je evt downloaden... maar naar voetbal is ook weer niet echt stappen..

ik zou iig voor de laatste optie gaan, maar wat je zegt.. choices choices hahaaha suces :D

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha moest wel lachen om de wedstrijd van feyenoord! Zou voor een film kiezen, of jullie moeten echt voetbalfans zijn. Ik ben geen voetbalfan, tenminste niet in een groot stadion, maar ga wel. Onze kids mogen me het veld op via het werk van mijn man. Super gave ervaring dus dan heb ik een potje voetbal kijken wel voor over.

5. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    en daarna idd op het zuipen zetten in een kroeg :D

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik zou de laatste optie kiezen en daarna idd lekker een kroeg in duiken :)

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, gewoon ergens lekker eten, en dan ergens wat gaan drinken in een gezellige tent, maar goed, ik hou helemaal niet van voetbal, dus die zou voor mij al afvallen.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zou naar Soof gaan en dan ergens wat drinken...ik hou niet van voetbal en de laatste film vond ik niks aan :)

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Het wordt Soof.. ;)
    Ik houd niet van voetbal maar het leek me weleens leuk een wedstrijd mee te maken. Mijn vriendin heeft gratis kaarten gewonnen, dus dat kwam goed uit. :) Maar ja, ik ben een vrouw en het is hartstikke shitweer.. En om nou te gaan zitten blauwbekken? Dus toch geen voetbal.
    we kunnen idd niet zo vaak weg 's avonds. Beiden hebben geen ouders meer en s.ouders wonen te ver weg of te oud om op te passen. Haar man moet regelmatig werken in het weekend..

Deel Deze Pagina