Hallo, Misschien zijn er net als ik mensen die deze site graag via hun iPhone of smartphone willen bekijken, mee willen kletsen etc. Nu merk ik dat ik met mijn iPhone wat lastig kan zoeken. En zo nog een paar dingen die wel handig zouden kunnen zijn! Bijvoorbeeld het inloggen wat je telkens op nieuw moet doen. Misschien is het leuk om een zwangerschapspagina app te maken? Want ik zou dat persoonlijk erg leuk en fijn vinden! Liefs... Sandra
Wat ik handig zou vinden is een functie in die app waar je foto's kan uploaden, dat kan namelijk nu niet met de iPhone of iPad zelf
Ik vermoed dat er dan nu een handige harrie op moet springen die het zou kunnen maken. Een iphone app is a niet makkelijk b tijdrovend c duur als je het laat doen. Denk niet dat de eigenaren van ZP hiervoor op willen draaien... Dus kom je automatisch terug op de handige harrie die het gratis zou willen doen
Ja, dat is weer een nadeel voor een app voor de iPhone en smartphone! Hmmm.. Iemand die hier ervaring mee heeft?!?!
Wat ik me afvraag. Wat is dan precies het probleem? Ik kan op mijn Galaxy note gewoon ZP goed bekijken en als het moet kan ik ook foto's uploaden. Dat moet toch met een Apple ook kunnen?
Wat dan mss een oplossing kan zijn is een mobiele site maken! Dat hebben ze op een ander forum ook gedaan en is veel overzichtelijker dan.
Maar er is al eerder een topic gemaakt met dit onderwerp en ze hebben al aangegeven dat ze het (nog) niet gaan doen.
Oh.. Echt?! Jammer! Er is nu niet zozeer een probleem, maar een app of een mobielesite zou wel het één en het andere vermakelijken!