is dit ook bandenpijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani27, Dec 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Hoi dames,

Ik heb sinds het weekend 'weer' een zeurend menstruatiegevoel onderin mijn buik thv mijn schaambeen en iets erboven in het midden.
    Wat is dit?

Overal lees ik dat bandenpijn een scherpe stekende pijn is aan de zijkanten richting lies. ( heb ik ook zo nu en dan ).

Het is net alsof ik ongesteld wordt, vind het eng irritant.

Liefs

2. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Ik denk dan eerder aan de groei van je baarmoeder.. Ik herken banden pijn ook alleen maar als felle steken bij opstaan of niezen...

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    oke, bedankt Samba.
    Wederom maakt dit me onzeker.

Die felle steekjes niet want voor mijn gevoel is dat 'normaal'.

Liefs

4. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Daarom is dit forrum ook zo fijn.. Als het nodig is word je weer even met beide benen op de grond geZet..:) er gebeurt ook zoveel in je lichaam.

5. Laub

Laub Actief lid

Oct 17, 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit in het begin ook continue gehad, ik denk wel tot 12/13 weken. Het was een paar weken weg en nu van het weekend kreeg ik het weer. In begin was ik ook overtuigd dat mn menstruatie eraan zat te komen. Denk idd dat het de baarmoeder is die groeit. Al twijfel ik ook een beetje aan een blaasontsteking.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Af en toe die menstruatiekrampen heb ik gehad tot 12 weken en nu nog af en toe een paar uurtjes en dan maakt mijn buik ineens weer een groeispurt dus het zijn echte groeipijnen van je baarmoeder.

Het is ook een naar en onzeker gevoel maar hoort er helemaal bij ;)

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Ik merk dat als ik ga liggen, het langzaam wegtrekt.
    Maarja, ik moet gewoon werken dus veel liggen lukt gewoon niet.

8. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Dit heb ik ook gehad in het begin van mijn zwangerschap. Is gewoon je baarmoeder die aan het groeien is! Maar je niet druk!
    Als het goed is lees je dat ook overal als je er eens op googled en mijn verloskundige vertelde me ook dat het de groei van je baarmoeder is.

9. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Ik heb heel lang last gehad van menstruatie achtige krampen. Het voelde dan alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Ik wist dat dit in het prille begin erbij kon horen. Het bleef echter tot laat in de zwangerschap aanhouden. Het kwam met periodes. Ik heb het een keer aan de gynaecoloog gevragd, zij dacht bandenpijn of groeiende baarmoeder. Ik denk dat laatste. Heb het veel gehad maar het kon blijkbaar geen kwaad. Ik heb een boekje bijgehouden (kreeg het van de fbto zorgverzekering) en dacht das handig voor een tweede zwangerschap dan weet ik dat het er gewoon bij hoort en dat ik t toen ook had..

10. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ben 4 weken en heb dat ook. Het maakt je soms zo onzeker! Ik heb ook steken/krampen in mijn onderbuik maar het hoort er allemaal bij.
    En ergens las ik op internet dat die krampen/steken juist goed waren omdat dat betekend dat het vruchtje aan het groeien is/aan het innestelen is.
    Het is vervelend en maakt je onzeker, dat is het erge eraan.

Share This Page