hele erge pijn in de liezen!!

Discussion in 'Gezondheid' started by Daantje57, Jul 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik heb sinds een aantal uren ontzettende pijn in mijn liezen. ik heb vanmiddag wel mijn oudste zoon nogal veel gedragen omdat die niet zo in zijn hum was (dus o.a. de trap op en af). De pijn kwam daarna opzetten, maar het wordt steeds erger! Als ik stil zit heb ik eigenlijk geen pijn, maar opstaan doet zo een zeer, en lopen is bijna onmogelijk :x.. is dit 'gewoon' bandenpijn?... of moet ik toch een arts bellen?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Heb hier ook heel erg last van samen met pijn in mijn onderrug en boven benen. Mijn vk zit te denk aan bekkeninstabiliteit. Ben door gestuurd naar de bekkentherapeut.

Is verstandig idd om ermee naar de vk of ha te gaan

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ja.... hoe begon dat dan bij jou? Want ik heb gister nog een half uur gewandeld (weliswaar met steunkousen aan, want ik heb dus ook trombose) ... maar toen had ik van mijn liezen geen last. vanmorgen ging het ook nog gewoon, dus het is echt ineens opgekomen.. dat vind ik zo raar.

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Bij mij kwam het door de indaling. Ook rond de 30 weken heel veel last van mijn liezen gehad en nu nog steeds. Kleintje ligt bij mij al goed in mijn bekken.
    Het voelde bij mij ook alsof iemand me van onderen stak met een mes. Geen prettig gevoel!

Maar als je ongerust bent, gewoon je vk even bellen. Vinden ze vast niet erg!

5. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik zit sinds kort bij de gynacoloog, niet meer bij de vk... ik heb wel een noodnummer, maar dan moet ik vast meteen komen.... ik voel de baby verder gewoon goed bewegen en ook geen bloedverlies of iets.. en geen pijn als ik stil zit... mijn man denkt een spierscheurtje...

6. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Indalingspijn zou idd ook kunnen.vooral eerste kindjes dalen vroeg in.

Het begon bij mij met gemene steken in mijn liezen bij het gaan staan. Dit breidde steeds verder uit. Vooral na veel inspanning zoals een werkdag.

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    nou ik denk dat ik toch een spiertje had verrekt .. de volgende dag was het al veel minder en nu is het praktisch weer over. :D

Share This Page