Hallo.. Ook ik ben nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door matta1986, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hallo,

Ik ben nieuw hier..
    Mijn naam is Shirley en ben 22 jaar!

Ik ben hier beland omdat ik toch een aantal vragen heb en vrij onzeker ben!
    Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen..!

Hier komen mijn volgende vragen:

Ik ben nu sinds juni van de pil af, dat is per ongeluk eigenlijk gegaan omdat ik het altijd vergeet.. Daar was vriend lief natuurlijk in het begin niet blij mee, maar ziet het nu wel zitten..kan niet wachten tot hij een papa word!
    Nadat ik met de pil gestopt was, hebben we sex gehad.. had paar dagen later.. errug veel last van mijn buik en was heel erg misselijk.. was een week overtijd en Hebben toen een test gekocht.. maar die was negatief..
    Werd daarna ook gewoon ongesteld.. 2 weken later werd ik gewoon weer ongesteld en daarna hebben we dus weer sex gehad..
    Ik hoorde van een vriendinnetje van mij dat na 2 weken na je ongesteld bent geweest je dan een eisprong krijgt... Ik dacht zelf die kan ik dus nooit krijgen omdat ik 2 weken na mijn eerste ongi, weer ongi werd..
    We hebben eht dus wel gedaan.. en nu alweer 2 weken geleden na mijn laatste ongi.

Heb ik dus mega last van mijn borsten.. veel witte slijm en echt hele velle steken in mijn buik.. nu doet ondertussen ook al mijn bonkje pijn als ik ga zitten en als ik op mijn zij lig in bed, dan voel ik het bij wijze van spreke alles mee verplaatsen.. Zijn dit tekens van een zwangerschap? Of moet ik wachten tot dat ik weer ongi word en dan een test nemen!
    Ben best een beetje in de war...

Verder had ik nog een vraag, wanneer komt je eiersprong en hoe voel je dat.. en wat is je cycles jaar? en hoe moet je dat invullen?!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes Shirley!

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Het klopt idd dat je ongeveer 2 weken na je ongi je eisprong hebt, dus die klachten die je beschrijft zou komen dat je eisprong eraan komt.

Over je vraag hoe je een eisprong voelt: Niet iedereen voelt dat maar het kan voelen als een steek rond je liezen of een beetje weeig gevoel in je onderbuik.

Ik zou een test doen als je ongi zou moeten worden en dan zou ik gewoon een goedkope kopen want bv een clearbleu die hebben nog wel aardig wat HCG nodig dus dan zou je eventueel nega kunne testen.

Ik weet alleen niet wat je met het cyclusjaar bedoeld, sorry :oops:

Hopelijk heb ik je vragen een beetje kunnen beantwoorden.

Liefs wolly :)

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi & Welkom hier :)

Veel succes met zwanger worden.

En cyclusjaar is 2008 ( het jaar waar we nu in zitten )

En ik heb nooit me eisprong gevoeld, de ene vrouw voelt het wel en de andere niet..

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hallo allemaal,

hier was ik nog een keer.. mijn verhaal klopt niet helemaal..
    wou er nog even bij toevoegen dat ik mijn laatste ongi op 25 juni heb gehad... dacht zelf dat het 2 weken geleden was, maar dat was dus niet zo..
    (lang leven mijn agenda)
    Heb nu ook een banner ingevuld en die geeft aan dat ik morgen mag testen!

Groetjes Shirley

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Veel succes met testen, je kan ook 1 of 2 dagen wachten met testen tot je echt overtijd ben. Heb je een regelmatige cyclus?

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Dat weet ik eigenlijk niet, omdat ik nu pas 2 maanden van de pil af ben..
    had wel altijd een hele regelmatige cycles voordat ik aan de pil ging!

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Deel Deze Pagina