Christelijke dames die zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door iez, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wauw wordt een gave groep zo! Vind het erg tof om zo een bemoediging te kunnen zijn voor mekaar. Zie uit naar wonderen die God gaat doen als we met zijn allen daarvoor gaan bidden!
    Ik vind een besloten groep prima, maar heb geen facebook.

2. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hallo lieve dames,

Al vanaf het begin lees ik dit topic mee en ik zou het heel leuk vinden als ik er ook nog bij mag. Ik klets ook al mee in een ander topic en ik twijfelde even of ik mee wilde kletsen in dit topic omdat ik eigenlijk zelf vind dat ik iets minder op dit forum zou moeten zitten en iets minder met zwanger worden bezig wil zijn. Maar.... ik vind dit zo geweldig mooi! Dat we allemaal mogen weten kinderen van dezelfde God te zijn en ook allemaal dezelfde wens.. Dat geeft zo'n verbondenheid..

Nou ja, onze situatie is dat we in april 2012 zijn getrouwd. In december 2012 gestopt met de pil en in februari 2013 een positieve zwangerschapstest. In oktober 2013 is ons lieve zoontje geboren. Nu zijn we net de 5e ronde ingegaan voor een tweede.

Ik hoop dat ik nog mee kan kletsen en ik heb wel facebook..

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Hallo dames

Beetje druk geweest vandaag en toch ook weer weinig gedaan. S. heeft bijna heel de dag geslapen, dus dat was ook wel lekker. Moest alleen het huishouden een keer doen en de badkamer moest ook hoog nodig gebeuren.

Debbie: fijn dat er niets geks gevonden is. Ben benieuwd over drie weken. Bijna je eisprong. Of hebben jullie deze ronde een pauze? Haha, dat klinkt. De zwemmers van je man ;).

@wensmama: Je verwoordt het zo mooi. Ons leven geven in Gods handen. Hij bestuurt ons leven en niet wijzelf. Dat vergeet ik soms zo vaak. Hij heeft een doel met ons leven.
    Wat een heftige tijd heb jij achter de rug zeg. Ik hoop zo dat deze IVF poging aanslaat. Ik snap dat de afgelopen jaren niet makkelijk waren. Mijn nichtje blijft ook kinderloos en dat is zo zuur. Je wilt alles voor haar doen, maar het is niet aan ons. Hoe is de relatie met je man?
    Opwekking is heel mooi ja. Wat luister je dan vooral?

@besloten club: Ik vind het goed. Hier op ZP of op facebook? Heb ook al een besloten club op facebook met andere meiden. Wij waren tegelijk zwanger. Weet niet of je hier ook een besloten club kunt maken.

@Yessie: Zo ervaar ik dat ook. Het is zo fijn dat we met elkaar kunnen praten over God, maar ook over andere zaken. En vooral elkaar kunnen steunen.
    Geef jij je kleine nog steeds bv? Wat goed van je. Ik geef ook bv. Nu al 2 hele maanden. Had dit nooit verwacht.

@Hanneke: Gaaf he. We zijn echt al met een aantal. Had echt het idee dat ik 1 van de weinig was die christelijk was. Nu blijken er nog veel meer te zijn.

Hoi uil. Tuurlijk mag je meekletsen. Ik snap je helemaal. Hier gaat het alleen niet continue over zwanger zijn, maar meer over onze liefde met God en elkaar steunen in moeilijke dagen.
    Hopelijk lukt het deze ronde bij jullie. Frustrerend he dat het bij de 1e vrij snel ging en nu in ronde vijf.
    (moest even een luier verschonen)
    Maar als je dan bedenkt dat er mensen zijn die al meer dan een jaar of zelfs langer bezig zijn, dan valt het allemaal wel mee. Maar elke maand zonder positieve test is een maand te veel als je zo naar een 1e, 2e of hoeveelste kindje verlangt. Dus begrijp jou echt heel goed uil. En dit forum is ook zo verleidelijk. Je zoontje is dus bijna 1. En dan nu al voor een 2e? mooi zeg. Ik hoop dat dit bij ons ook zo mag zijn. Maar ik vind het nu nog iets te snel voor een 2e. Maar mocht het toch zo zijn, dan is hij of zij meer dan welkom.

Wat een verhalen hier en wat hebben jullie veel meegemaakt. Zo zie je maar dat ieder huis zn kruis heeft. Ik kijk altijd teveel naar een ander. Denkt dat die ander het altijd beter heeft of wat dan ook, maar dat is echt niet minder waar. Ik heb een tijdje een eetstoornis gehad. Mijn twee beste vriendinnen waren dunner dan mij en dat wilde ik ook. Nu ben ik echt totaal niet dik, maar wilde nog dunner zijn. Daarnaast was de ene moeder en de andere zwanger. Ik had het toen best moeilijk omdat ik ook graag kinderen wilde, maar mijn man nog niet. De zwangere vriendin zei toen dat ze niet kon begrijpen die ik zo graag moeder wilde worden. Ik was nog zo jong en met een studie bezig. Dat heeft me toen diep geraakt. Maar ik had God. Hij gaf mij kracht. Mijn vriendinnen zijn niet gelovig. De ene was het vroeger wel, maar nu niet meer en de andere vriendin is het nooit geweest. Toen besefte ik me ook hoe rijk ik wel niet ben door Hem te kennen. Ook al ben ik er nog lang niet, maar ik kan altijd op Hem steunen en aan Hem kracht vragen.
    Mn buurman speelde net psalm 42 op het orgel. Zo mooi. Dat is de psalm van mn vader. Op zijn sterfdag werd zelfs over deze psalm gepreekt zonder dat de dominee wist dat mijn vader die dag zou sterven. Het was zelfs een onbekende dominee. Zo mooi.

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Annet72: wat een verdrietig, maar ook zeer bijzonder verhaal over je zoontje die met 2 weken overleed. En dan die droom bijzonder. Ik zou ook zo graag zulke bijzondere dingen willen meemaken. Dat God zichzelf of zaken via dromen zou openbaren, wat zou ik dat heerlijk vinden. welkom to the club.

@Debbie81: wat fijn dat het goed ging en dat er niets geks gevonden is! Reden om God te danken. Maar het is wel even schrikken die stolsel. Waarom pas over 3 weken eigenlijk?

@wensmama: wat erg dat ze jullie zo lang hebben laten doormodderen! Je stelt je al zo kwetsbaar op en dat men je niet serieus neemt is echt niet leuk. Wat spannend je laatste terugplaatsing, oh ik hoop zo voor je dat het goed gaat. Het lijkt me echt een moeilijke situatie waar je echt Gods nabijheid hard nodig hebt. Wordt je embryo in september teruggeplaatst? Hoe wordt nu je lichaam voorbereid dan? Sjonge ook jij hebt zoveel meegemaakt! Daar sta je idd niet bij stil. Soms voelt het alsof ik de enige ben die lijdt en ook al wens ik het lijden niemand toe, is het wel even een eyeopener dat ik niet de enige ben. Ik vind het echt knap hoe je hiermee omgaat echt.

Liedjes:
    Ik heb ook heel veel met muziek. Het raakt heel erg mijn hart en biedt mij troost en soms is dat net wat ik nodig heb om kracht te ontvangen om door te gaan. Of alleen al om te voelen dat God bij me is of een lied die omschrijft hoe ik me voel.

@1Hanneke: het zou idd zo geweldig zijn als God wonderen zou gaan doen! Dat is mijn verlangen voor ons allemaal.

@uil85: welkom! Mooi he, verbonden in Christus, zo mooi.

@marievs: fijn dat je van je eetstoornis af bent. Is dat iets wat echt definitief tot de verledentijd behoort of een steeds terugkerend probleem waar je tegen moet vechten?

Besloten club:
    V.w.b. een besloten club. Ik snap dat dat eigenlijk wel praktisch is, want anders is het niet meer bij te houden en je wilt juist betrokken blijven en mensen goed kunnen volgen in wat ze meemaken. Maar aan de andere kant voel ik me een soort van schuldig voor vrouwen zoals wij die straks dan misschien geen digitale ontmoetingsplaats hebben om bij aan te schuiven. Of trek ik het me nu teveel aan? Of denken jullie dat zij dan hun eigen nieuwe club zullen opstarten?

Als we het doen, dan stel ik voor om een beslotenclub hier te doen op zwangerschapspagina aangezien niet iedereen facebook heeft. Maar de vraag is, hoe maak je een beslotenclub?

5. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Welkom Uil, leuk dat je je aansluit :) hopelijk mogen jullie snel gezegend worden met een tweede kindje!
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij marievs!

@ Debbie, de volgende stap lijkt me voor je man dan ook extra spannend. Al een idee wanneer het over zal zijn?

@ Marievs, wat kan zo'n lange slaap dan heerlijk zijn hè :D helaas 'moet' er dan opeens van alles gebeuren haha. Alhoewel het wel altijd een opgeruimd en schoon gevoel geeft!

Ik geef geen bv. meer :) moet dat eigenlijk nog even aanpassen :)
    Ze is rond Moederdag zelf gestopt, ze wilde echt niet meer! Heb nog een paar keer gevraagd maar het was duidelijk 'nee' dus na anderhalf jaar was het voorbij. Daar had ik zelf nog niet op gerekend want de oudste wist van geen stoppen haha.

Knap dat je al 2 maanden bv geeft!! De eerste maanden zijn denk ik vaak het zwaarst, het is soms echt even zoeken naar de goede manier en de manier die bij jou en je kindje past. Maar ik heb het altijd als een hele fijne periode ervaren die steeds makkelijker werd!

6. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hoi
    Ben nu een paar dagen grieperig en zit net weer wat te lezen. Vandaar dat ik niet meer gereageerd heb.
    Een besloten groep op ZP wil ik wel aanmaken. Mensen kunnen zich dan nog altijd aanmelden mochten ze dat willen.

7. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik ben misschien voorbarig, maar heb alvast een club aangemaakt. Mochten we alsnog hier willen blijven praten, dan kan dat ook gewoon.
    De naam is Hope en als het goed is heeft iedereen nu een uitnodiging ontvangen.

Laat het anders maar weten.

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik heb me aangemeld!

Verder reageer ik morgen weer, nu lekker slapen!

9. Annet72

Annet72 Lid

16 aug 2014
    10
    0
    0
    Voltijd moeder
    Friesland
    Hoi allemaal en welkom nieuwe leden.
    Heb mezelf al aangemeld inderdaad wel fijn zodat je meer dingen met elkaar kan delen.
    En je makkelijker bij kan houden wie en wat, want ook ik vind het soms moeilijk alles bij te houden. Heb dan ook eerlijk gezegd ook een boekje waar ik dingen op schrijf zodat ik geen dingen probeer te vergeten hihi.

Maar wil toch ook nog hier even reageren op de verhalen die er staan.
    Heb mezelf even de tijd gegeven alles door te lezen.

Iez jammer dat je weer ong bent geworden bid voor je dat het toch ooit mag lukken.
    Mijn zoontje is niet na 2 weken overleden maar tijdens een zwangerschap van 25 weken, hij is levenloos te wereld gekomen.
    Die dromen waren heel bijzonder zal ze vaker willen hebben maar helaas is dat nog niet voor gekomen. Wel dat als ik ergens mee zat en na het bidden ging slapen en de volgende dag rustiger wakker werd en een gevoel had komt wel goed.
    Jou verhaal is ook niet niks kom hier later op terug in hope

1hanneke denk dat iedereen dat wel wat over zich heeft als het goed gaat kunnen we het vaak zelf wel maar als het wat zwader word zoeken we Hem en hebben we Hem echt nodig.
    Mij is geleerd om elke dag af te sluiten met 5 dingen op te schrijven waar ik dankbaar voor ben, en ja gaat de enen dag beter dan de andere maar merk toch door dit te doen eindig een dag toch niet zo heel erg rot dan ik zelf dacht. En leer ik God te danken als het goed gaat maar ook als het niet goed gaat en moet zeggen het helpt mij echt.

Babybanjo ken dat gevoel wat je had/hebt qua egoïstisch voelen ik heb dat zelf ook wel iets maar het maakt de wens naar niet minder en het verlangen en de teleurstelling niet makkelijker. Balen dat je periode toch weer is gekomen.
    Hoop en bid dat het toch nog een x mag lukken. Mooi dat jullie er even tussen uit gaan even iets anders en ontspanning mei klinkt nog een eind weg maar de tijd vliegt zo snel dat het zomaar zover is (atans ik vind de tijd voorbij vliegen gaat allemaal veel te snel is zo weer een mnd om)

Mariavs las dat je twijfelde als je wel in de Hemel zal komen mag ik vragen hoezo ? Heb een mooi gedicht gekregen toen ik met veel waarom vragen zat weet niet als je hem kent maar heb er nu soms nog steeds steun van. Weet niet als ik hem hier zo mag plaatsten ?
    of als je hem zal willen hebben ? Dan hoor ik het wel.
    Denk dat het door God geleid is dat die psalm die dag werd gelezen mooi is dat een teken dat God bij jullie is en je vader kent en ook jou.
    Qua de vragen die je had kom ik graag op terug in de andere club (hope) als je dat goed vind ?

Nani1 Emigeren ??? Waar heen ?? En wil je feliciteren met de nieuwe baan van je man iets positiefs. En maak er mooie dagjes weg geniet er van.

Boris welkom gefeliciteerd met je zwangerschap bid dat het allemaal goed mag gaan en jullie volgend jr een gezonde groot wonder in jullie armen mogen/kunnen sluiten.

Debbie81 wens je heel veel sterkte en Gods kracht en liefde toe
    Bid ook voor jullie dat je je gedragen mag voelen en jullie wens ooit uit mag komen.

Wensmam mooi hoe je het had omschreven qua schuldgevoel vond het echt mooi. Vind het moeilijk om te zeggen omdat ik ook weet dat het niet bij iedereen zo werkt. Maar er zijn een aantal koppels in mijn kring die dachten ook kinderloos te blijven vooraltijd en zijn het proces in gegaan met het proberen het een plekje te geven. Toen ze het los konden laten en er een tijd er niet mee bezig waren maar wel met van elkaar te genieten en allerijkdom die ze wel hadden en kregen zijn ze toch zwanger geworden terwijl ze het echt niet meer verwachten. Ook na div meds ingrepen en hulpmiddelen die niet slaagden. Zelf lukte het me ook pas toen ik het los liet terwijl de artsen zeiden is niet zonder hulp mogelijk. Wil niet zeggen dat het bij iedereen zo werkt maar hoor het wel we waren er zo mee bezig pas toen we het los lieten kwamen dromen uit. Dit is wat ik een ieder hier toe wenst dat de romen uit mogen komen, op Zijn tijd en die is vaak anders dan de onze.

Lunapark oké dat is best een domper 3 post testen en dan toch, wens je heel veel sterkte. Heb je nu ook meer last dan anders ?

Yessie hoe oud was je oudste toen je stopte met bv ? En vind het ook moeilijk dingen goed bij te houden heb daarom ook een boekje waar ik alles probeer bij te houden en dan te reageren. Omdat ik niet altijd elke dag instaat ben hier te komen.
    Trouwens ook welkom en hoop plus bid dat jullie verlangen nog vervult mag worden.

Uili85 dan zie je maar weer niet elke x is het zelfde hoop en bid dat het toch nog een x mag lukken.

Hoop zo goed als het lukte te reageren op een ieder mocht ik iets vergeten zijn of niet benoemd hebben is niet moet willend gebeurt maar dat ik het of privé zal willen toelichten of vergeten ben (sorry)
    Maar bid voor een ieder dat jullie gebed mogen verhoort worden.
    Het is inderdaad dat het op Zijn manier zal gaan en niet altijd hoe wij het voor ogen hadden, en dat is soms lastig te bevatten.

Ga nu eens de binnen kant van mijn ogen bekijken is alweer laat zie ik en om 6 uur gaat de wekker weer.
    Trusten tot morgen of zodra ik de kans zie

10. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Hoi dames,

Ik zou ook graag mee willen kletsen ookal ben ik nog klein in mijn geloof.
    Wij zijn sinds de 19e bezig voor ons 1e wondertje. Heel kort dus nog.

Iemand die ik pas op vakantie heb leren kennen zei tegen mij het volgende: God would not have put a dream in your heart if he hadn't already given you everything you need to fulfill it.

Dit omdat ik heel bang ben dat ik geen goede moeder zou zijn omdat ik nog zo jong ben (23).

En mijn onderschrift (be brave and let it go) heeft ook met het geloof te maken.. mijn man had al een tijdje een kinderwens, maar ik stelde het telkens uit. Toen heb ik op een gegeven moment God gevraagd of Hij mij duidelijk wilde maken wat Zijn weg is.. en ik heb toen twee tekens mogen ontvangen van Hem waardoor ik zeker wist: ik moet de stap gewoon wagen.
    Helaas kwamen toen als eerste mijn gedachten weer naar boven zodat ik het al helemaal aan het plannen was. Maar 'Be brave and let it go' staat voor: wees dapper en geeft God de touwtjes in Zijn hand.
    Dus toen heb ik uiteindelijk gebeld en de afspraak zo snel mogelijk gemaakt, met als resultaat dat mijn spiraaltje nu weg is.

En nu hopen dat God ons wil zegenen met een wondertje :)

Sorry voor mijn lange verhaal..
    Ik zal voor jullie allemaal bidden en ik hoop dat God jullie Zijn kracht schenkt en dat Hij jullie gebeden mag verhoren.

11. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de uitnodiging geaccepteerd, weet alleen niet hoe het nu verder werkt.
    Kan de club nergens vinden maar kan het ook zo zijn dat je in de club zegmaar nog een onderwerp moet starten? Ben net aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden.

Weet eff niet meer wie het vroeg over waarom ik pas over 3weken terug moet>>>dat is blijkbaar standaard 3 weken na operatie op controle en in mijn geval bespreken we dan nog even de operatie en hoe we nu verder moeten, verwacht dat er dan een afspraak gemaakt word wanneer mn man zijn aandeel moet leveren en hormomen huishouding controleren ze via het bloed neem ik aan, dus dat zal dan gelijk wel geprikt gaan worden en een nieuwe vervolg afspraak gepland gaan worden denk ik.
    En of we nu een ronde overslaan?>>>>ik vrees dat we geen keuze hebben, heb nu nog steeds veel last en aangezien ik nog vloei mag ik geen sex hebben dus tja....kan vandaag eff checken met een ovu test hoe het ervoor staat, hopelijk is mn eisprong wat verlaat deze ronde, weet niet of zo'n hystroscopie je cycles kan beinvloeden.....

We zullen wel zien, wat me wel een beetje zorgen baard is dat mn man heeft aangegeven dat het voor hem allemaal niet zo meer hoeft, dat zwanger worden. Hij vind het super leuk als er nog een 2e zou komen, maar al die toestanden nu hoeft van hem niet zo en hij doet het nu echt voor mij omdat ik me er totaal nog niet bij neer kan leggen en alle mogelijkheden nog wil bekijken.

Voel me dan wel een beetje egoistisch eigenlijk, misschien onterecht
    maar het knaagd wel aan me......Kan die knoop echt nog niet door hakken als er misschien nog mogelijkheden zijn....Kijk hebben we alles geprobeerd en lukt het dan nog niet....ja dan houd het op....maar zo ver zijn we nog niet.
    Wat vinden jullie?

12. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Iez: Ik denk dat vrouwen dan zelf weer een nieuwe club opstarten. Daarnaast is het misschien handig om aan te geven dat we vanaf nu een besloten club hebben en als ze mee willen praten dit aan te geven hier.
    Als we dat om de dag even aangeven. En meestal zie je op de duur dat er geen nieuwe aanmeldingen meer zijn.

@YEssie: Knap van je hoor dat je het zolang gedaan hebt. Ik nu 2 maanden dan, maar anderhalf jaar zie ik niet zitten denk ik. Heb al eerder aangegeven hier dat ik hoop op twee kindjes dicht op elkaar en dan is bv geen ideale combi. Twee kleine energie etertjes is iets teveel denk ik. Nu ga ik voor het half jaar en dan kijk ik nog wel verder. Of ik stop als ik weer zwanger mag worden. Maar dat zien we dan allemaal wel weer. Ik ben al wel weer ongesteld geworden. 2 keer zelfs al en S. is pas 9 en een halve week.

@Babybanjo: goed van je. Toppie.

@annet: Wat mooi zeg. 5 dingen op te schrijven. Mijn zus heeft een bord in de keuken hangen met tienduizend redenen tot dankbaarheid. Daar schrijven haar gezin en zijzelf dingen op.
    Plaats hem anders in de club Hope. Maken we een onderwerp met gedichten en teksten.
    Was het mooi aan de binnenkant van je ogen ;).

@Dducky: Wees welkom. Wat mooi zeg die tekst. Het los laten is hier ook een probleem. Maare, geen goede moeder? Dat geloof ik niet. En jong ben je misschien wel, maar leeftijd is niet afhankelijk of je een goede moeder bent. Ik denk dat jij een geweldige moeder wordt, omdat je gelooft. Je kan dit doorgeven aan je kindje en dat is toch het mooiste wat je door kan geven? Ik hoop met jullie mee. Als je ergens vragen over hebt, dan mag je ze altijd stellen.

@Debbie: Oei wat vervelend zeg dat hij dit zegt. Als jouw wens zo sterk is, dan zou ik zeker door gaan. Maar je man moet dan wel echt mee. Anders gaat het niet lukken. Wat moeilijk zeg.

In de club kun je onderwerpen starten zag ik. De club staat denk ik ook bij de gebruikersinstellingen.

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    @babybanjo:

Heb jij ingesteld dat alleen wij de berichten kunnen lezen?

14. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik heb de club ook gevonden.. Alleen vraag ik me net als Debbie af hoe het nu verder werkt? Waar kan ik club Hope nu vinden? Ik heb wel even ons gedichtje er onder gezet. Leuk idee Marievs..

Verder hier vanmorgen met zoontje naar babyzwemmen geweest. Dat doe ik elke week met hem sinds hij 3 maanden oud is. Super leuk is dat! Vanmorgen kwam de onderwaterfotograaf, dus hij moest los onder water zwemmen. Best spannend, maar ging prima..

Mn menstruatie loopt gelukkig weer op zijn einde, dus vol goede moed het volgende ei proberen te vinden. Ik ga deze ronde voor het eerst serieus met ovulatietesten werken. Ben benieuwd.. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik heb 10 dagen borstvoeding gegeven. We bleken niet echt geschikt ervoor, zoonlief bleef een luie drinker te zijn maar was wel heel erg hongerig en ongeduldig.. Geen succes.. Helaas..

Dat lijkt me moeilijk Debbie, als je man er niet helemaal achter staat. Ik hoop dat jullie hier een goede weg in kunnen vinden..

Spannend allemaal he Ducky.. Maar ik denk niet dat dit met je leeftijd te maken heeft hoor. Ik was 28 toen ons zoontje geboren werd en ook ik heb me heel onzeker gevoeld (en nog wel eens) of ik het allemaal wel goed deed, of ik wel geschikt was.. Maar ik ervaar wel steeds dat als je je zorgen aan Hem geeft, het ook altijd weer goed komt.

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

#55 Sifra, 24 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2014
    Iez; ik begrijp je standpunt w.b. een besloten club wel hoor, je wilt grrag toegankelijk blijven voor andere meiden die ook de behoefte hebben om zich aan te sluiten hier. Dat was ook een beetje mijn twijfel bij mijn voorstel.
    Maar misschien wat Marie zegt; zo af en toe even dit topic 'uppen', zodat men weet dat 'wij er zijn' ;)?
    Om nog even terug te komen op jouw vraag Iez; naar verwachting hopen we in de loop van volgende week ons embryo te kunnen ontdooien ( vindt het altijd een beetje naar om uit te spreken ) en als dat lukt terug te kunnen plaatsen.

W.b. opwekking; veel opwekking uit de bundels, maar ook aanbidding/ hillsong ( Kees Kraaijenoord is wel 1 van mijn favorieten, zowel om zijn liedjes als om zijn geweldige manier van spreken, verder o.a. Sela, Michael W. Smith en Leeland )

Voor de nieuwe meiden: welkom!
    Fijn dat jullie hier aan sluiten om er voor elkaar te zijn in gebed en bemoediging!

Zelf vind ik het ook wel wat lastig om een beeld van iedereen te krijgen en alles te onthouden en te reageren. Merk ook dat ik mijn berichtjes nog wat algemeen hou. Ik zal hier echt verandering in proberen te brengen, maar moet even de tijd en de rust vinden om ieder persoonlijk te leren 'kennen'. nu erg druk met werk, ziekenhuisbezoekjes ( morgen de 5e keer in 1 week :$ ) en sociale bezigheden.
    Ik denk dat het idee van een schriftje bijhouden wel een goede is!

Voor de meiden die een vraag hadden over de besloten club; via gebruikersinstellingen kan je naar de club gaan!

Voor een ider die het nodig heeft wil ik jullie graag bemoedigen met 1 van mijn favoriete opwekkingsliederen;
    Hij pakt iedere keer de link niet, maar Opwekking 717, Stil, mijn ziel, wees stil

16. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Dat is ook een van mijn favoriete liederen. Prachtig!

Ik heb de uitnodiging gevonden en geaccepteerd! Hier hou ik het ivm herkenning ook nog wat algemeen, komt vanzelf :)

Vanavond en vandaag drukte gehad. Ik ga nu slapen en reageer morgen uitgebreider :)

17. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ja. Alle berichten zijn prive.

18. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Dank voor de lieve reacties :)

@Uil85
    Dank je voor het advies, ik probeer ook om telkens mijn zorgen aan Hem te geven. Maar het is altijd zoveel makkelijker om te denken dat 'ik het allemaal wel zelf aan kan'. Dat is en blijft voorlopig nog een groot stuikelblok voor mijzelf..

@Marievs
    De reden dat ik denk dat ik misschien geen goede moeder zou zijn ligt iets dieper dan mijn leeftijd, maar dat zeg ik hier zo liever niet waar iedereen het kan lezen. Ik zal onthouden dat ik alle vragen altijd mag stellen, zal vast nog wel een paar keer van pas komen :)

Mijn favoriete lied is trouwens opwekking 599 (Op toonhoogte 204, even uit mijn hoofd gezegd), Nog voordat je bestond, kende hij je naam.
    Dit geeft mij de moed om elke keer toch maar de Heere op te zoeken ondanks dat ik elke dag weer gigantisch in de fout ga :$

Nog even een vraagje: zou ik ook alsjeblieft bij de gesloten groep mogen?

19. Sifra

Sifra Niet meer actief

Even een upje, zou het jammer vinden als dit topic of ons clubje verwatert

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dag allemaal,

Ben een beetje druk geweest, dus geen tijd gehad om te reageren. Zijn er al berichten op Hope binnengekomen? Ik krijg namelijk nog geen meldingen in mijn email.

@DDucky: welkom. Bijzonder wat die persoon tegen je zei tijdens je vakantie: God would not have put a dream in your heart if he hadn't already given you everything you need to fulfill it. Zo had ik het nog niet gezien. Ik hoop dat dat uit mag komen voor ons die nog een kinderwens hebben. En ook ik maakte me tijdens mn zwangerschap zorgen of ik een goede moeder zou zijn. Ik was op dat moment 33 jaar. Maar ook al is het niet zo ver gekomen, ik geloof dat God je de wijsheid geeft die nodig is om een goede moeder te zijn voor je kind(eren).

@Debbie81: het zou idd mooi zijn wanneer je een verlaat eisprong heb. Kun je toch deze kans benutten. Heb je al je man gevraagd waarom hij dat traject liever niet ingaat. Misschien zit er juist een liefdevolle gedachte achter bijv. dat hij jou niet wilt zien lijden of zo. Maar wel fijn dat ondanks dat hij niet 100% achter staat wel toch ervoor gaat, dat laat ook zien hoeveel hij van je houdt dat hij zijn eigen zienswijze aan een kant zet en toch doet wat jij graag wilt. En misschien als je eenmaal er in zit, draait zijn zienswijze ook wel bij.

@uil85: ik gebruik al 11 maanden ovulatietesten. Ik vind ze echt fijn want ik mis op die manier mijn ei nooit. En dan helemaal in combinatie met temperatuur bijhouden, dan kan ik zien wanneer echt mijn ei gesprongen is. Wel met een digitale thermometer met 2 decimalen.

@wensmama: oefff wat een spannende week voor de boeg meid. Hopelijk gaat alles goed. En opwekking 717 is een mooi lied.

Nu zijn de spannende dagen aangebroken voor mij. Het wachten op mijn eisprong, hopelijk komt die nu op tijd, want het was vorige periode veel te laat pas op cd26 en dat zelfs met clomid. Fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina