update: ik heb inmiddels gevonden hoe ik bij de Hope-berichten kan en ik heb me geabboneerd op de 2 onderwerpen die geopend zijn.
Weer even een upje. Als er mensen zijn die aan willen sluiten, laat het weten. Dducky, ben je al uitgenodigd?
Lief dat je dat vraagt Marievs Tot nu toe nog geen uitnodiging mogen ontvangen... maar ik wacht het rustig af
Ja babybanjo, zou haar kunnen uitnodigen want zij is beheerder. Ik ben vandaag gestart met een blog, ik word er zo happy van. Nooit gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden. www.facebook.com/mibidadushi misschien vinden een aantal van jullie het ook leuk. Dit nieuwe hobby bied mij wat afleiding ipv alleen maar 24-7 denken aan zwanger worden .
Hoi Ben een tijdje ziek geweest en druk daarna... Sorry. DDucky heb ik nu uitgenodigd. Kunnen jullie niet vanzelf bij alle onderwerpen? Ik kan dat namelijk wel, maar dan misschien omdat ik beheerder ben. Ik zal eens kijken of dat gemakkelijker kan.
Oh jaaaa wat stom, ik heb de woorden omgedraaid hahahah nu de goede link (en het is via mijn handtekening bereikbaar): https://www.facebook.com/midushibida
Lieve meiden, Wat een fijn topic dit.. Lees al een tijdje mee. Ik zou graag bij jullie besloten groepje willen als dat nog mag? Dan vertel ik daar verdrr wat over mezelf Liefs
Hallo dames, Ik ben nieuw in deze club. Misschien kijk ik erover heen maar moet ik mij ergens aanmelden? Ik ben bijna 7 maanden geleden bevallen. Maar ik wou graag erover willen hebben hoe jullie het doen qua opvoeding, denk aan normen en waarden.. Groetjes, Sha
Welkom Sha We hebben besloten gedeelte als je op clubs klikt, heet hope, als je toegevoegd bent krijg je melding bovenin te staan. Was verbaasd eigenlijk te zien dat jouw vraag niet mocht... maarja staat inderdaad in regels zag ik en kan me wel voorstellen dat dit helemaal dikke discussie wordt als onderwerp als vaccinatie schijnbaar al niet normaal kan. Besloten deel kan niemand lezen behalve leden van club dus dat zal vast wel mogen daar
Hallo dames, Naar aanleiding van het topic van Sha, zou ik ook graag lid willen worden van de club Hope. Niet omdat ik gebed nodig heb, maar omdat ik graag voor jullie wil bidden en net als Sha wil praten over de opvoeding ed. Zou dat mogen? En kan iemand me uitleggen hoe? Liefs
Wensmama: laat je nog weten hoe het met je gaat? Wat hoop ik zo dat het goed gaat. Wanneer is je NOD?