Misschien zie ik het te positief maar ik zou denken dat is meer dan wat bij de andere school gebeurd. Maar ja dat is dan weer zoals ik er tegenaan kijk. Een stapje vooruit.
Ik snap wat je bedoeld iez. We zullen er eens goed over nadenken en bidden welke keuze voor ons de beste is. Verder ben ik helemaal in de war. Was al aantal dagen overtijd en vanmorgen naar de winkel gegaan om toch maar een test te halen. En welja knal positief. Pfff dubbel maar oh zo dankbaar. Wat is God goed! Nu bidden dat het goed mag blijven gaan. Totaal niet meer verwacht. We hadden ons erbij neergelegd dat we met zn 3e zouden blijven. En nu dit!
Dankjewel! Compleet onverwacht en helemaal losgelaten. En nu dit. Had gister al ergens een beetje een idee van hmm dit klopt niet.
@mutskuh: wat een fijn nieuws! Wat een wonder! Geniet van dit onverwachte geluk! Om in te gaan over je berichtje van de school. Ik snap dat het een tegenvaller is omdat je hoge verwachtingen had van deze school. Zoals ik het zie is dit misschien een betere optie dan de huidige school. Er zijn hier waarschijnlijk geen (of minder) dingen waar je tegenaan loopt qua onderwerpen waar je als Christen niet achter kunt staan. Misschien dat je naar meer dingen kunt kijken zoals wat de geloofsovertuiging van de leerkrachten is. Kan elke leerkracht hier aan het werk, Christelijk of niet of is daar wel een eis aan verbonden. Ik snap dat je het moeilijk vindt maar zou zeker de pros en cons van beide scholen tegen elkaar afwegen en kijken wat voor jou belangrijker is.
@mutskuh, gefeliciteerd! Wat een onverwacht kadootje, echt een wonder. Onderwijs: @Barbamama87, wat knap dat je thuisonderwijs geeft. Lijkt me best lastig; je gezin, je huishouden, lesgeven, maar ook heel bijzonder en fijn om zelf te kiezen wat je kinderen leren (ze zullen bij jou vast niet verkleed hoeven als iets engs voor halloween). Onze oudste gaat na de zomervakantie naar school. Vanwege haar handicap gaat ze naar de mytylschool, dus geen keuze in identiteit. Ik vond zelf de bijbelverhalen op de basisschool altijd erg fijn, de juffen die ik had vertelden uit het hoofd, dat vind ik wel jammer dat onze oudste dat niet zal hebben. Voor onze jongste kijken we ook af en toe naar scholen, maar merk dat ik inderdaad die christelijke identiteit belangrijk vindt (bidden, bijbelverhaal, activiteiten). Ik kan me dus wel voorstellen dat jullie daar ook naar op zoek zijn.
@mutskuh wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd. Geniet van het wondertje dat groeit. Heb je al een afspraak staan bij de verloskundige? Hier zit ik een beetje er door heen. Over vermoeid en weer aan het werk wat erg wennen is.
Dankjewel dames. Oh wat naar mamamijn! Hoop dat je snel een ritme vind waar je je goed bij voelt. Zaterdag afspraak bij de vk voor vroege 1e echo ivm verleden partiële mola. Zo spannend. Hoop dat er dan al wat te zien is.
Spannend inderdaad! Ben je met je mola zwangerschap snel weer opgeknapt? In mijn omgeving ken ik meerdere verhalen hier van. 1 zelfs met chemo tot gevolg. Ik hoop dat dat bij jou niet het geval was. Laten we nu hopen en bidden voor een mooi kloppend hartje. Succes zaterdag Hier nu lekker vakantie dus smorgens geen stress voor school of werk, heerlijk even.
Bij ons was het een partiële mola dus dat was al "gunstiger" dan een volledige mola kwa nasleep en evt verdere behandeling. Binnen 6 weken stond mijn hcg weer op 0. Gister ivm 1 pijnlijke eierstok de verloskundige gebeld. Die wilde me gelijk langs laten komen voor echo. En het hartje klopt Zo blij en dankbaar. We bidden dat het goed blijft gaan.
Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben moeder van twee kinderen van 4 en 2 en we hopen dat er nog een keer een bij mag komen, erg spannend weer, vandaar dat ik sinds een paar weken actief ben op het forum, tot nu toe alleen meegelezen.. Fijn om hier ook een groepje christelijke vrouwen te treffen. Praat toch makkelijker!
@mutskuh Gefeliciteerd, wat een bijzonder nieuws! Fijn dat je door de echo ook wat gerustgesteld kon worden! Lastig om een passende school te vinden lijkt me als er weinig of geen christelijke scholen in de omgeving zijn! Toch wel dankbaar dat dat hier geen issue is (woon aan de rand van de biblebelt )
Dames ik ben voor de derde keer dit jaar zwanger. Nu hopen en bidden dat dit kindje de komende 8 maanden gezond mag groeien in mijn belly.
Gefeliciteerd, goed nieuws! Ik hoop dat je een goede en voorspoedige zwangerschap mag hebben, zo te zien hebben jullie al veel meegemaakt op dit gebied!