Hier is de wens voor een derde sterk aanwezig, merk dat ik het maar lastig los kan laten, gisteren was ik ook echt wel even verdrietig dat ik ongesteld geworden ben. En tegelijkertijd weet ik dat we er zelf niets over te zeggen hebben..
Dank je wel mutskuh en Love1987. Ja dat is elke keer een teleurstelling he elke maand. Sterkte. We hebben geen andere keuze dan blijven hopen of zoals sommige het toch idd loslaten en verder gaan.
Ik ga zeker voor je bidden iez! En love herken het gevoel, ik heb 3,5 jaar de wens gehad een 2e kindje te mogen krijgen. De teleurstelling iedere maand is vreselijk. Dus begrijp je gevoel heel goed.
Van harte gefeliciteerd @iez ! Wat fijn en mooi! @mutskuh, ik heb je geloof ik ook nog niet gefeliciteerd! Hoe gaat het verder met alle dames? Hier gaat het wel goed, gelukkig weer wat meer stille tijd wat ik erg prettig vind. Wel lopen we een beetje vast met mijn zoontje, op emotioneel sociaal gebied.
Dank je wel einad. Hoe bedoel je dat jullie vastlopen? En hebben jullie wel manieren om daarmee om te gaan?
Hij is vaak zo verdrietig, lijkt of hij het niet goed kan bolwerken allemaal. Best gevoelig mannetje ook. Gaan binnenkort in gesprek maar helaas een paar maanden wachttijd.
Dank je wel! Het is erg lastig, want om nou te zeggen dat hij ongelukkig is.. Dat niet. Maar met zijn emoties in de knoop.
@iez, gefeliciteerd! Ik bid voor jullie en deze zwangerschap. @einad, wat lijkt me dat moeilijk als je kind niet lekker in zijn vel zit. Sterkte ermee. Wij hebben vorige week gekeken naar de school voor onze oudste. We waren er erg positief over. Ook onze dochter zag het helemaal zitten en was verdrietig toen we weer weggingen. Thuis zijn we begonnen om naast het voorlezen uit de kinderbijbel er ook een verwerking bij te doen. We lezen nu ± 1 week lang hetzelfde bijbelverhaal (uit verschillende kinderbijbels). We zijn bezig met Mozes. Eerste week hebben we Mozes in het mandje geverfd, tweede week een faraohoed (prins Mozes) en nu maken we de brandende braamstruik. De oppaskindjes doen mee. Eigenlijk ben ik een beetje verbaasd hoe goed ze het oppikken en ik nu het verhaal terughoor.
Dank je wel Korenbloem. Wat een goed idee zeg dat van 1 verhaal 1 week kang en op die manier vertalen naar werkjes. Leuk zeg.
Erg leuk idee inderdaad, en leuk dat je zo ook iets te knutselen hebt met de oppaskindjes! Wij lezen hier nu sinds kort de samenleesbijbel, dan ga je gewoon de bijbel door, elke keer een stuk van een hoofdstuk, nu jozef al een paar dagen
Samen is Dat is een boek van een voorganger en zijn vrouw. Wellicht ook iets voor een aantal dames hier met hun partner. Ik heb het zelf nog niet, weet ook niet of ik het zelf ga gebruiken maar ga het wellicht aan mijn schoonouders kado geven.
@Mamamijn we hadden ook een keuken van 1,20 breed en maar 80cm rondom. Iedereen vond het altijd een ruime keuken ondanks dat er beperkte ruimte eromheen was