Goedemorgen dames, ook ik ben weer in verwachting. We zijn er erg blij mee en kijken erg uit naar dit kindje. iez, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie in de keuken hebben hangen, het ziet er uit als heel veel kaarten. In ieder geval erg leuk en gezellig. Hoe gaat het met iedereen? Wij ronden komende week Mozes af (het pesach) en gaan dan starten met advent. Zondag hadden we een andere voorganger. Hij preekte over de brandende braambos, wat we net die week thuis hadden besproken. Met de Beth Moore bijbelstudie hadden we het net over je gaven, talenten en roeping gehad. Het kwam in die preek heel mooi bij elkaar. Heel bijzonder. Voor advent heb ik deze adventsslinger gekocht, vond hem zo mooi. Heel duidelijk en eenvoudig voor de kinderen. http://zing-maar-mee.nl/product/adventsslinger/ Fijn weekend allemaal.
Gefeliciteerd Korenbloem! Hoe ver ben je nu? Dat was onze vorige woning, en dat heb je idd goed gezien het waren geboorte kaarten. We hadden magneten strips op de muur en daar konden we al onze kaarten op kwijt. Dat zag er heel leuk en vrolijk uit vonden wij. En zo konden we tenminste echt genieten van de kaarten. Ze hebben een half jaar daar gestaan hahaha. Maar dat kwam ook omdat onze laatste kraambezoek 6 maanden later was. Fijn dat jullie als gezin investeren in geestelijke groei op deze manier. En mooie slinger.
Vanmorgen positief getest, omdat mijn cyclus varieerde tussen de 27-32 dagen, vermoed ik tussen 2-6 augustus, nu dus ongeveer 4 weken. Maar ik was zo blij, moest het even kwijt. Wat een slim idee, magneetstrips. Gaan we onthouden voor in ons nieuwe huis. Ik geniet zelf ook erg van de bijbelverhalen. Ik leer er zelf ook veel van en het is leuk om te zien hoe enthousiast de kinderen er mee aan de slag gaan.
Dan is het zo leuk dat je zp als uitlaatklep kan gebruiken he? Dat je het niet voor jezelf hoeft te houden. Oh we vallen net niet in dezelfde bevallingslijst. Geniet ervan.
Gefeliciteerd @Korenbloem86 Bedankt voor de foto’s @iez we zijn uiteindelijk toch voor 1 meter diep gegaan. Heb foto erbij gezet hoe het gaat worden. Heeft iemand een tip voor mij voor een mooi dagboekje voor mijn man. Moet nog een sinterklaas kadotje halen voor hem.
Echt superjammer, ik heb al een paar weken geen meldingen meer gehad Gefeliciteerd @Korenbloem86! Wat een wonder weer! Wat een mooie adventsslinger ook! Erg leuk!
Ik heb zelf vanmorgen een positieve zwangerschapstest gehad, ik ben er helemaal van in de wolken! Zoals het nu lijkt ben ik 18 augustus uitgerekend van ons derde kindje!
Wat leuk, ook gefeliciteerd! @Mamamijn, is het nog gelukt met een dagboekje? De tekening van je keuken ziet er mooi uit. Wanneer komt je nieuwe keuken?
@iez, ik lees een oud bericht (van 7 juli) dat de partner van je moeder ziek is. Ik kan me niet herinneren dat ik daarna nog iets heb gelezen over hem. Hoe is het nu met hem? @einad, hoe is het met je zoontje? Lijkt hij al iets beter in zijn vel te zitten? @Elisabetta, hoe gaat het met jou? Succes met de laatste loodjes. Hier alles goed. Wel erg moe en vergeetachtig en ik zeg de gekste dingen. De oudste heeft vanmiddag helemaal dubbel gelegen toen ik zei dat Jozef en Maria op een egeltje naar Bethlehem gingen.
@Korenbloem86 nee uiteindelijk is het een ander cadeau geworden we zijn nog volop aan het bouwen dus denk dat het zo april mei zal worden dat de keuken geplaatst gaat worden. Whoh kan niet wachten Hihi zie me het ineens voor me op een egeltje
@Korenbloem86 : hij heeft het gelukkig overleefd! We waren echt bang dat hij kwam te overlijden maar zijn leven is bespaard gebleven. Hij is stukken opgeknapt maar is nog niet 100%. Grappig hahaha egeltje, lekker zitten hahaha Wel minder goed nieuws is dat ik voor de 2e keer dit jaar een MA heb.
Wat fijn dat het met de partner van je moeder beter gaat! Ontzettend verdrietig dat je weer een MA hebt. Heel veel sterkte.
Hallo dames, hoe gaat het met iedereen? Wij hebben een paar drukke weken achter de rug. Ik vind de kerstperiode altijd druk, maar daarna begint de verjaardagsperiode, eerste weekend dat we niets hebben is 16-18 februari. De meiden zijn ook allebei behoorlijk moe. Vandaag even een rustig verwendagje; meiden lekker tot 9.30u boven gespeeld (en ik lekker in bed), oudste was helemaal trots dat ze zelf haar kleren had uitgezocht en grotendeels aangetrokken. Tussen de middag lekker wentelteefjes gegeten en vanmiddag een bakje pombär voor allebei. Zo leuk hoe blij ze zijn met wentelteefjes en wat chips.
Heerlijk zon dagje, geniet ervan! Hier gaat de oudste naar school, dan ziet de week er heel anders uit! Hier gaat het goed, weinig klachten gelukkig, vanavond mag ik voor de termijnecho, maar ik voel het kindje ook al, hoe gek het ook klinkt! Ik twijfel zelf eerlijk gezegd erg over de 20-wekenecho, of we die wel willen doen.. Hadden we bij de tweede ook al, maar nu helemaal. Hebben jullie nog tips/adviezen?