Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Dus nu heel hard hopen dat er genoeg vruchtwater blijft en de longen het gaan doen!
    Ga je dan wel eerder bevallen of hoe gaan ze dat doen?
     
    iez vindt dit leuk.
  2. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Inderdaad dat blijven we hopen.

    Ze willen niet dat ik eerder als 36 weken beval. Een lastige opgave aangezien ik hele hoge risico op vroeggeboorte heb. Mijn andere baby die ziek was werd met 33+3 geboren. Dus hopelijk houdt mijn zoontje het wel vol tot 36.

    Daarnaast moet er tegen die tijd worden gekeken of de buik van de baby nog in de geboortekanaal past. Als ze vanaf week 36 het idee hebben dat het niet ga passen wordt ik mogelijk ingeleid.
     
    Jillzz vindt dit leuk.
  3. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Wat een verdrietig bericht iez. Heel veel sterkte de aankomende maanden. Ik hoop en bid met je mee. Knuffel
     
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt!
     
  5. @iez wat schrik ik van de berichten.. wat erg! Heel veel sterkte en ik bid mee voor een wonder en jullie te dragen in deze moeilijke tijd :(
     
    iez vindt dit leuk.
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt
     
  7. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi dames,

    De bekkenklachten zijn zo erg geworden dat ik helaas nu in de ziektewet ben beland.

    Echt heel erg jammer. Ik had afleiding door mijn werk en nu beland ik thuis en kan ik amper lopen soms.

    Maar ja, ik moet dan maar proberen het beste ervan te maken.
     
    Jillzz en cassisbubbeltje vinden dit leuk.
  8. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Ach nee, juist nu je de afleiding zo nodig hebt. Heb je al meer nieuws over je zwangerschap? Ik moet zo vaak aan je denken.
     
  9. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ja, ik dacht dat ik al een update had gepost, maar zie dat dat niet het geval is.

    Vorige week had ik weer controle. Ondanks dat het er slecht uitzien waren we opgelucht dat het niet nog heel veel slechter werd, terwijl dat normaal gesproken wel het verloop van de ziekte is.

    Zo had ik net zoveel vruchtwater als 2 weken daarvoor ipv nul vruchtwater of minder. En was 1 nier net zo groot als 2 wkn daarvoor gebleven, de andere is wel gegroeid.

    Dus dankbaar dat het niet heel slechter is geworden, maar wel nog steeds biddend voor volkomen genezing.
     
  10. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    @iez mooi om te lezen dat je toch het positieve erin blijft zien, en idd meer als bidden kan je niet doen. Veel sterkte nu ook nu je thuis bent
     
  11. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel
     
  12. @iez je bent veel in mijn gedachten en gebeden!
     
    iez vindt dit leuk.
  13. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lief bedankt
     
  14. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    @ iez ik blijf ook maar aan je denken. Positief voor nu dat de resultaten van de echo beter waren dan verwacht.
    Wanneer heb je de volgende echo?
    Heel veel sterkte deze tijd!
     
  15. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt!

    Gisteren had ik weer een echo. Helaas waren beiden nieren weer verder gegroeid. Gelukkig heb ik nog vruchtwater als is het amper wat, beter iets dan niets.

    Nu weer 2 weken afwachten. Ik begin de spanning te voelen want elke week dat voorbij gaat, hoe groter de kans dat de bevalling op gang komt. Heel spannend. Ik hoop dat baby iig T/m week 34 in mijn buikje blijft.
     
  16. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Ik denk veel aan je @iez, maar weet eigenlijk niet wat ik tegen je kan zeggen. Als ik je banner zie, vind ik het een al wonder dat de baby nog steeds in je buik zit, er nog (een klein beetje) vruchtwater is en hoop en bid ik voor het allergrootste wonder.

    Hoe gaat het met jou? Heb je nog steeds zoveel last en pijn van je bekkeninstabiliteit?

    ============================================

    Gisteren was de doopdienst van onze zoon. Was een erg mooie dienst. Vrijdag had ik met onze dochters 'gewerkt' over de doop; geboortekaartjes bekeken waar hun namen op staan, doopjurk en dooppakje bekeken (mijn broer is in een dooppak gedoopt en onze zoon nu ook), bij de doop van onze dochters zijn foto's gemaakt die hebben we ook bekeken.
    Ik heb het als een mooie voorbereiding op de doopdienst ervaren.
    Onze tweede dochter was behoorlijk onder de indruk van de doop; er viel allemaal water op de grond! Ze zei meerdere keren :"Vies, poetsen?".

    =============================================

    Mijn zwangerschapsverlof is weer voorbij. Het eerste oppaskindje komt morgen.
    Vandaag had ik ook nog een gesprek met ouders en dat kindje start volgende week. Als alles goed gaat, komt het broertje/zusje in het voorjaar ook.
    Erg leuk, heb er ook wel weer zin in. Door de verhuizing heb ik sinds 1 april niet meer gewerkt (niet veel in ieder geval, paar uurtjes per maand).
    Aan de ene kant vond ik het erg lekker, thuis met de eigen kindjes, maar ik heb ook wel weer zin om te beginnen en weer wat meer in thema's te kunnen werken.
     
  17. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi @Korenbloem86 wat lief van je om aan mij te denken.

    Ik heb hele heftige dagen weken achter de rug. Man geveld door griep en keelontsteking onze kleine meid moest 1 week ergens anders logeren omdat ik haar door mijn bekken en rugklachten niet kon verzorgen.

    Mijn man ook niet omdat hij heel ziek was en absolute bedrust moest nemen.

    Er was een keer daka alarm ik dacht oh nee de baby komt te vroeg. Maar gelukkig de harde buiken hebben niet tot ontsluiting geleid.

    Nu heeft het zkh gisteren gemeld dat als de baby in nood is ze geen keizersnee willen uitvoeren. Want ja de baby maakte toch al weinig kans. Was het een gezonde baby dan opeens hadden ze het wel gedaan. Ik in shock. We hebben om heroverweging gevraagd en worden vandaag (wo) teruggebeld. Heel spannend. Door die spanning slaap ik al 2 nachten slecht en heb ik ontzettend veel rugpijn.

    Sorry dat ik niet op de rest reageer even. Iig fijn voor je dat je zin hebt in werkhervatting.
     
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Update;

    Ze hebben het heroverwogen en ondanks dat ze het niet willen gaan ze ons verzoek inwilligen om wel in te grijpen dmv spoedkeizersnede!

    Ik ben zo blij en opgelucht en God dankbaar hiervoor!
     
    Mamamijn en Jillzz vinden dit leuk.

  19. Wauw, dat is heel mooi @iez
    Al hoop ik dat het niet nodig is dat er moet worden ingegrepen.

    Sorry voor mijn vraag, je hoeft niet te antwoorden.
    Maar wat doen ze als er een medische ingreep noodzakelijk is na de bevalling?
    Ik denk aan jou en je gezin!
     
  20. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Verkeerde topic:oops:
     

Deel Deze Pagina