Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dat is inderdaad mooi

    Je hoef geen sorry te zeggen voor je vraag hoor.

    Als er een medische ingreep nodig is gaan ze die alleen doen als de baby in staat is om te ademen (al dan niet met ondersteuning van beademingsapparaten).
     
  2. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Iez wat heftig allemaal! Deze week heb je de volgende echo toch? Veel sterkte! Ik blijf voor jullie bidden.
     
  3. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt!

    Nee de volgende echo is pas eind november. Afgelopen week zouden we do een echo hebben maar die werd dus vervroegd naar de di.
     
  4. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ha dames! Ik breek even in! Is dit topic een klets cluppie voor alle Christelijke dames in het algemeen? Want dan zou ik me wel bij jullie willen aansluiten! Heb alleen het idee dat jullie elkaar al heel lang kennen maar ik weet nog helemaal niets van niemand.. Ben vorig jaar pas gedoopt na een echtscheiding en het ontmoeten van mijn huidige (gelovige) man en inmiddels zijn we getrouwd en ben ik in verwachtingen. Zeer pril nog en nog geen echo dus heel spannend allemaal, zeker omdat ik ooit bij mijn vorige huwelijk 2 mk's heb gehad. Wie er voor ons kindje in wording wil bidden, heel graag ! Heb ook nog twee mooie kids uit mijn vorige huwelijk van 10 en 7 die nu ook met heel hun hart voor Jezus gaan. Zó tof om te zien!:D
     

  5. Welkom @Moppiepoppie, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat mooi om te lezen dat je in aanraking met het geloof bent gekomen! Naar welke kerk gaan jullie? Zelf gaan wij naar een evangelische kerk.
     
  6. @iez vind je het niet onzeker dat je nog een 2.5 week moet wachten op een volgende echo? Ik hoop zo dat jullie kindje sterk genoeg ter wereld mag komen.
     
  7. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik word er niet onzeker van om zo lang te wachten. Ik hoop juist even wat rust te krijgen na de twee heftige weken die ik achter de rug heb. Even bijkomen. Plus dat ik in de tussentijd als ik me zorgen maak terecht kan bij het zkh voor een ctg & echo.

    Nu heb ik al 2 dagen harde buiken en weeen ( oefenweeen en indalingsweeen) maar ik heb nog niet de behoefte gehad om naar het zkh te gaan. Dus hopelijk blijft alles rustig zodat ik week 36-37 of iig 34 kan halen.



    Welkom @Moppiepoppie
     
  8. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @einad Wij idd ook! Een grote Evangelische gemeente in het Westland. En we gaan ook in de vakanties naar De Betteld! Heerlijk! Echt een aanrader als je van kamperen en Jezus houdt :D Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk allemaal leren kennen?
     
  9. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Joeh, zal jullie ook even op de hoogte brengen;) wel grappig want verder weet echt niemand het nog, het is echt nog een geheimpje van ons. Volgend jaar juni hopen wij weer papa en mama te worden. Het was wel een echte verrassing voor ons maar zeker gewenst. Heb vandaag de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje mogen zien. Was toch wel weer spannend hoor.
    Hoe is het verder met de rest?
    @iez hoe is het met de harde buiken?
     
    Jillzz vindt dit leuk.
  10. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Gefeliciteerd @Mamamijn. Leuk, straks misschien 3 verjaardagen achter elkaar :) (of misschien toch een dubbele). Hoe voel je je verder? Ik vond het ook fijn om hier al te kunnen vertellen terwijl verder nog niemand wist dat ik weer zwanger was.

    @Moppiepoppie , welkom. Er zijn momenten dat we veel kletsen, maar soms ook een tijdje niet. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

    @iez, morgen 34 weken. Wat een wonder! Ik kijk ook af en toe in de andere topics mee waar je schrijft, ik denk veel aan je.
     
    iez vindt dit leuk.
  11. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Dankje @Korenbloem86 verder gaat het wel goed hoor had alleen van de week buikgriepje te pakken :( ben gelukkig weer wat opgeknapt nu. Moeheid is nog wel op en top aanwezig maar was ik ook al voor m’n zwangerschap helaas, wel ook al eens m’n bloed laten testen maar kwam niks uit. Achja This ook gewoon druk een jong gezin en nog werken erbij.
    Hoe is het met jouw kleine meid?
     
  12. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd @Mamamijn !

    @Korenbloem86 ja ik zie ernaar uit weer een belangrijke mijlpaal te hebben behaald morgen! Daarna hopelijk week 36-37 halen.
     
  13. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Update week 34: geboorte volgende week DV

    Hi,

    Wegens tijdgebrek(door alles wat we moeten regelen voor zondag) ga ik niet uitgebreid in op wat er afgelopen 2 weken is gebeurd. Week 32 was redelijk rustig (daar waren ook echt aan toe). Week 33 stond in het teken van harde buiken, weeën en gedoe met de twee ziekenhuizen over en weer, wat weer voor stress bij mij zorgde, maar gelukkig vandaag eindelijk tot een oplossing is gekomen. Aan de Heer alle dank daarvoor.

    Vandaag hadden we onze 2wekelijkse afspraak in het zkh. Om een lang verhaal kort te houden. De buik van de baby (34 wkn) is door de exponentiële groei van de nieren afgelopen 2,5 week gegroeid tot een formaat dat net iets groter ligt dan de bovengrens van de buik van een baby van 40 wkn. Omdat het anders niet meer past door het geboortekanaal of door het gat van een keizersnede, betekent dit dat ik heel snel moet gaan bevallen.

    Ze gaan mij a.s. zondagavond DV in opnemen om het inleiden diezelfde avond in gang te zetten. De bevalling kan dan wellicht maandag al gebeuren, maar kan ook enkele dagen op zich laten wachten. Ik vind het ontzettend spannend (heb nooit eerder een traject met inleiden meegemaakt), maar ook fijn dat het gaat gebeuren en we de fase van het zwanger zijn met al die weken van spanning achter ons kunnen laten. En dat we dan ook weten hoe het met ons zoontje is na de geboorte. We hopen zo dat hij wél kan ademen.

    Willen jullie voor mij bidden dat alles goed zal verlopen en dat de baby zal blijven leven?

    Hartelijk dank!
     
    Nellie4 en Jillzz vinden dit leuk.
  14. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Wat spannend Iez! Ik zal voor jullie bidden!
     
    iez vindt dit leuk.
  15. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Heel veel sterkte zondag! Ik bid met jullie mee.
     
    iez vindt dit leuk.
  16. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt ladies!
     
  17. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    @Mamamijn gefeliciteerd! Toevallig alle drie in juni :)

    @iez wat ontzettend spannend! Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor jullie alle vier eigenlijk. Ik bid voor een positieve afloop!
     
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113

    Bedankt
     
  19. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Wel gek trouwens Iez. Je bent op dezelfde dag als mijn zus uitgerekend en bij haar kan ze ook elk moment gehaald worden omdat het niet goed gaat met de zwangerschap.

    Heel veel sterkte morgen!
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wat naar voor je zus! Wat is er aan de hand?
     

Deel Deze Pagina