Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ze heeft zelf veel heftige bloedingen en de hartslag van de baby is onregelmatig.
    Een paar dagen geleden wilden ze haar halen en toen ging het toch net goed. De baby heeft nu wel injecties voor longrijping gehad. Bij de volgende bloeding wordt ze waarschijnlijk gehaald.
    Naar hoor zoveel spanning rond de zwangerschap. Vooral als je weet dat je kindje niet in orde is.

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja die spanning is naar en heel vermoeiend. Wat naar zeg voor je zus. Weten ze waar de bloedingen vandaag komen? En hebben ze al een vermoeden wat er met de baby aan de hand kan zijn? Is het gewoon stress? Of is er echt iets met haar kindje?

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Waarschijnlijk omdat de placenta erg laag ligt en ergens op drukt maar helemaal zeker zijn ze niet.
    De onregelmatige hartslag is misschien omdat het hartje nog niet helemaal rijp is maar gek is het wel omdat het met de 20-weken echo wel goed was.

Lijkt me zeker vermoeiend zo afwachten wat er gaat gebeuren. Vooral als je niet weet hoe je kindje eruit gaat komen.

4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Oh @iez wat spannend idd, fijn dat de baby toch nog zolang in je buik heeft mogen zitten. Zal voor jullie bidden

iez vindt dit leuk.
  5. @iez ik neem jullie mee in gebed! Ik hoop zo dat jullie een sterk kindje mogen ontvangen!

iez vindt dit leuk.
  6. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.844
    1.354
    113
    @iez, wat ontzettend spannend. Ik wens je heel veel kracht voor de bevalling en bid voor jullie gezin. Ook (juist) voor jullie zoontje, wat is hij sterk dat hij al zolang in je buik mag groeien en leven, ik hoop en bid dat hij ook een (lang) leven buiten de buik zal krijgen, in jullie gezin.

iez vindt dit leuk.
  7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt dames, fijn dat we elkaar zo in Christus mogen steunen in gebed terwijl we elkaar niet kennen. Echt heel fijn. Hartelijk dank want gebed betekent heel veel voor ons in deze omstandigheden. God bless you!

Bidden jullie ook voor de zus van @Liedx ? Liedx, ik hoop ook voor een goede afloop voor je zus en haar baby. Dat ze rust mag hebben in deze onzekere periode.

Liedx en Jillzz vinden dit leuk.
  8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik denk aan je en bid voor jullie vandaag. Hoop zo dat het naar omstandigheden goed met jullie beide mag gaan. Sterkte!

En bedankt voor je verzoek voor mijn zus :)

9. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Hoe zou het met @iez zijn? Moet zo aan haar denken

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hier hetzelfde. Ik blijf maar hopen op een positieve update.

11. Mijn gedachten zijn ook bij @iez en de zus van @Liedx

Jullie worden meegenomen in gebed!

Liedx vindt dit leuk.
  12. VrouwtjeTheelepel

VrouwtjeTheelepel Actief lid

14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ik moet ook steeds aan Iez denken. Zo spannend!

13. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    We blijven voor je bidden Iez.
    Hoop dat in dit geval geen nieuws goed nieuws is!

14. @iez wat zijn jullie als gezin in mijn gedachten en gebeden. Ik hoop dat het naar de omstandigheden toch goed met jullie mag gaan. Mocht het helaas een zware en verdrietige tijd zijn dan hoop ik dat jullie gedragen worden door Gods liefde.

@Liedx hoe gaat het met je zus?

Wij vieren (kan me ook voorstellen dat niet iedereen dit doet) sinterklaas en hebben dit net gevierd. Ik heb een abonnement op de Jente gekregen. Is iemand hier toevallig lid van?

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hallo lieve dames, sinds vorige week zondag ben ik niet meer hier geweest. Geen tijd en in een rollercoaster beland.

Maandag 26-11 is onze zoon geboren. Hij leeft gelukkig nog, maar het is heel onzeker. Afgelopen woensdag zeiden ze dat we ons moesten voorbereiden op afscheid nemen,
    maar dat ze hem tot vrijdag toch een kans wilden geven omwille van ons (ze weten dat we geloven en bidden). Vrijdag had God vele gebeden verhoord! Echt dingen gebeurd die nooit gebeuren, kan nu niet op in gaan want het is echt heel en een een kant verhaal. Punt is dat ze vrijdag hebben besloten toch even de behandeling voort te zetten. Maandag horen we meer.

Blijf aub voor hem bidden dat hij mag blijven leven hier op aarde. Dat zijn longen volkomen genezen en in staat zullen zijn om zelfstandig te ademen. En dat zijn nieten per direct stoppen met groeien of zelfs krimpen genezen. En dat zijn nierfunctie maximaal zal zijn.

Nou ik heb nog een hele waslijst. Bid aub dat hij blijft leven.

16. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik bid voor je, zus! Wat is zijn naam?

17. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.892
    7.957
    113
    Ik blijf ook bidden!

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Zijn eerste naam plaats ik liever hier niet. Wel zijn 2e naam Amadeo

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor jullie gebed!

20. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Lieve @iez van harte gefeliciteerd met je zoon!! Wat een sterke knul is het al en wat een wonders hebben jullie al gekregen. Ik zal voor hem en jullie blijven bidden! Heel veel sterkte de komende tijd!

@einad ik heb een keer een nummer los gekocht, ik vond het wel leuk. Zat er ook aan te denken om een abonnement te doen.

iez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina