Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    'Door God bemind', prachtig.. Ik begrijp je hoor; vind t makkelijker bidden met concrete namen maar t zou natuurlijk niets uit moeten maken verder. Ik heb immens respect voor hoe sterk je bent! Dat heeft die kleine vent dus niet van een vreemde! Liefs en in gebed voor jullie..

iez vindt dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.434
    113
    @iez gefeliciteerd met je zoontje. Ik hoop dat hij (en Hij) de artsen laat verwonderen over een herstel wat in mensenogen niet mogelijk is.

Normaal lees ik alleen hoer en reageer niet omdat ik het idee heb dat hier vooral de evangelische kant zit en ik daar als reformatorische niet echt bij hoor maar nu kon ik het niet laten om te reageren

iez vindt dit leuk.
  3. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.844
    1.354
    113
    Lieve Iez, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een gigantisch wonder dat hij leeft. En dat de artsen hem toch willen behandelen.
    Ook ik bid voor jullie, heel veel kracht, wijsheid en zegen gewenst.

iez vindt dit leuk.
  4. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    @iez Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Wat een zware periode voor jullie. Zo bijzonder dat er verbetering is in zijn conditie. We blijven hard voor jullie allemaal bidden.
    Heel veel kracht de aankomende tijd!

iez vindt dit leuk.
  5. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Met mijn zus gaat het iets beter. Over 1,5 week staat de keizersnede gepland (36,5 week) maar mocht er nog een bloeding komen dan wordt ze meteen gehaald. Spannend.

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Jammer dat je het zo ziet. Het is een groep voor alle christelijke vrouwen hier op het forum. Het maakt niet uit of je reformatorische bent of niet en dat zou niet uit moeten maken.
    Ik ben zelf ook reformatorisch opgevoed.

Moppiepoppie, iez en toch3 vinden dit leuk.
  7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Oh @iez wat fijn wat van je te horen. Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Wat is God goed dat hij jullie gespaard heeft. En wat goed dat er al zoveel wonderen gebeuren. Dank U wel Vader!!! Ik zal voor jullie blijven bidden. Heel veel sterkte de komende tijd

iez vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik lees hier ook mee, wel van Evangelische bodem, maar van een luchtige vorm. Wij zitten bij Jong&Vrij.

Dat neemt niet weg dat we in de ogen van Jezus allemaal gelijk zijn. Iedereen hier voeg ik automatisch toe aan mijn gebed. Ik lees de meest verdrietige dingen hier en elke vorm van steun is welkom denk ik dan maar :)

iez en Liedx vinden dit leuk.
  9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.434
    113
    Ik zal proberen om mee te kletsen dan :) het is ook niet dat ik niet buiten het refo-hokje durf hoor maar k weet niet. Stukje schaamte denk ik als ik lees hoe er gepraat wordt hier, dat ik dat niet kan/durf omdat ik zo niet ben opgegroeid

Moppiepoppie en conejita vinden dit leuk.
  10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Leuk dat je mee komt kletsen! :)
    Ik ben reformatorisch opgevoed maar ga nu meer richting de evangelische kant.
    Ik snap wat je bedoeld, heb zelf zoveel vragen en dingen waar ik tegenaan loop omdat alles op een bepaalde manier geleerd is.
    Wees gewoon jezelf, dat is goed genoeg!

conejita, iez en toch3 vinden dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.434
    113
    :)
    Op dit moment heb ik alleen niet veel te melden.

Ik kan mezelf wel even kort voorstellen natuurlijk aangezien niet iedereen me zal kennen:D
    Ik ben 28, heb een jongen van bijna 9, dochters van 7 en 4 en nog een jochie van bijna 2.
    Officieel heb ik een vof (binnenvaartschip) met mijn man maar in de praktijk vooral huismoeder zodat de kinderen niet naar het internaat hoeven. In vakanties gaan we met zn alle naar boord en soms weekenden als dat praktischer is dan man naar huis.

Als jullie nog meer willen weten: roep maar:)

Liedx en Mamamijn vinden dit leuk.
  12. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Iedereen is hier welkom hoor. We kunnen altijd wat van elkaar leren toch.

Liedx, Mamamijn en toch3 vinden dit leuk.
  13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Iedereen hartelijk dank voor jullie gebed en bemoediging.

@toch3 dank je wel! Fijn dat je toch heb durven iets zeggen tegen mij.

God kijkt naar ons hart en niet naar een denominatie. Wij zijn hier verbonden door God, Jezus en de Heilige Geest als zusters die Hem geloven, als zusters die een luisterend oor willen zijn en die elkaar steunen door bemoediging en gebed. We maken geen onderscheid in mensen en respecteren elkaar wetende dat datgene ons verbind meer is dan onze verschillen in denken etc. God kijkt naar ons hart en daar moeten wij een voorbeeld aan nemen,

Dat gezegd hebbende.

Wil ik jullie vragen vandaag te bidden voor ons zoontje. Dat God zijn genade laat zien, Zijn kracht en ons zoontje in staat stelt om zelfstandig te ademen als het moment er komt.

Bedankt voor jullie support, lieve dames!

14. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Amen!

15. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik hoop dat vandaag goed gegaan is. Ik bid ook voor jullie en jullie dappere mannetje

16. Ik bid voor jullie zoontje @iez Maar ook voor jullie als gezin. Heel veel sterkte en kracht!

17. @toch3, wat fijn dat je het eerlijk durfde te zeggen. Ik zie dat wel anders hoor, zelf ben ik wel evangelisch opgevoed, ik ging met mijn grootouders naar een gereformeerde kerk, schoonouders zijn hervormd en soms ging ik met mijn tante naar een baptiste gemeente.

toch3 vindt dit leuk.
  18. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Je leven klinkt spannend genoeg in ieder geval ;)
    Is je man doordeweeks altijd weg of komt hij tussendoor wel af en toe naar huis toe?
    Lijkt me best pittig zo met 4 kinderen thuis.

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Prachtig verwoord Iez!

En we blijven bidden voor jullie. Veel sterkte!

iez vindt dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.434
    113
    Normaal gezien blijft hij weg ja, een enkele keer kan hij tussendoor naar huis of langer weekend pakken. Nu is het de vraag of hij zaterdagavond wel thuis is, zit beetje tegen. Maar ik wil eigenlijk niet naar boord omdat ik dan maandag 4u moet rijden
    Het is nooit saai in elk geval

Deel Deze Pagina