Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    @Korenbloem86 zo het zit jou ook echt niet mee zeg, flink balen zo allemaal.

    Hier hadden we ook laatste week van de schoolvakantie vakantiebijbelweek, was weer erg leuk
     
    conejita vindt dit leuk.
  2. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja de combi baby - peuter is echt pittig! Fijn dat t beter gaat met de kleine. Ook wel genieten zeker :).

    @Korenbloem86 wat een gedoe met die kies :(.
     
  3. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ben vroeger ook geweest en vond 't geweldig
     
  4. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat school betreft @Korenbloem86, ja klopt, kinderen gaan hier in 't calenderjaar dat ze 3 worden naar school. Wel jong ja, maar veel ouders werken beiden en school is goedkoper dan opvang. Dus voor veel mensen een uitkomst. Maar sommige kinderen worden pas in dec 3. En iedereen begint half september. En de kinderen moeten zindelijk zijn. Gelukkig is mijn zoontje van januari en dus ruim 3.5. Hij is pas een maand ook poepzindelijk zeg maar.
    Leerplicht is pas vanaf 6, maar vind dan nog maar eens een plekje op je school naar keuze.
     
  5. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Hij werkt als internationaal chauffeur. Ja krijg dat regelmatig te horen terwijl ik het indd niet zo ervaar. Vind het soms zwaarder als hij wel thuis is :p
     
    toch3 vindt dit leuk.
  6. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Nou ben echt heel misselijk en moe. In week 10/11 was het minder dus was al blij dat ik er vanaf was. Maar niet dus. Verder willen wij ook een groot gezin en laten het ook in Gods hand. Ga ik niet naar jou vroegere kerk? Dat was jij toch?
     
    conejita vindt dit leuk.
  7. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Haha voelt als nog een kind erbij zeker ;)
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  8. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Line85 hoe gaat 't met jouw zwangerschap?
     
  9. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Hahaha ja precies zoiets :D mijn 3e zoon zeg ik altijd, verder is hij heel lief en zorgzaam :oops:
     
    conejita vindt dit leuk.
  10. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Maar hoe is het met jou? Weet je verlies van N nog heel goed :( en.nu heb je er nog 2 prachtige kinderen bij mogen krijgen. Wat een wonder he
     
    conejita vindt dit leuk.
  11. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja, voel me enorm gezegend. Klinkt stom, maar vooral dat ik nog een meisje mocht krijgen is echt een kadootje. Ben zo ontzettend dankbaar dat ik deze twee draakjes om me heen mag hebben.
    In welke groep zaten wij toen in Noa verloor? Sorry, ik weet t echt niet meer, heb van zoveel mensen steun gehad en die tijd is een beetje blurry nu.
     
  12. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    By the way, zijn hier mensen die op fb misschien een groepje willen vormen? Besloten, en misschien zelfs geheim. Ik deel niets op fb, maar voor groepjes vind ik het wel fijn en overzichtelijk. Kunnen we ev ook foto’s delen.
     
  13. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @einad : sterkte met deze moeilijke periode waar je doorheen gaat.

    @Mamamijn : met mij gaat het ok. Heb idd de 20wkn echo, bij mij is dat een GUO, gehad. Vooralsnog is alles goed gelukkig, was bij de andere kindjes die ziek bleken ook, dus we hopen dat de komende GUO’s goed blijven en niet alsnog omslaan naar slecht nieuws.

    @conejita : ik ben nu 22 wkn.
    Sterkte met de nachten. Wel fijn dat je zoontje al naar school kan met 3jr! Heb je je handig iets meer vrij voor je dochter.


    @toch3 : nog bedankt voor de felicitaties.
     
  14. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @mutskuh @toch3 :
    Misschien krijgen jullie vaak te horen of het zwaar is omdat er een groep is die dat wel vind, zoals ik.

    Ik vond/vind het al heel moeilijk als mij mijn man een hele dag weg is of een nachtje gaat logeren bij haar broer of zo. Toen we alleen waren had ik dat al, met ons dochtertje erbij helemaal. Laat staan als hij vaak weg zou zijn of de hele week weg zou zijn Pfff. Gelukkig bestaan er vrouwen zoals jullie voor jullie mannen. Niet elke vrouw kan dat aan, maar voor jullie is het normaal gelukkig maar. :)
     
    conejita vindt dit leuk.
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ik heb laatste tijd het idee dat hij het zepf niet meer weet. Zijn gedrag :)cool:) en praat komen niet echt consequent overheen.
    Voor de rest er van de week niet meer over gepraat, alleen woensdag even dat de uitslagen goed waren en ha weinig nieuws had voor de rest.

    Hopelijk komt de rust snel weer. Vakantie is lekker maar ritme geeft ook rust hier.
    volgens de ha is er geen verband. Had dat ook niet verwacht, kreeg ik tijdens de zwangerschappen ook te horen en toch was het alleen tijdens de zwangerschap dus kan blijkbaar wel. Ik hou dus hoop dat als de pcos weer rustig is ik lactose ook weer beter verdraag, al is het maar gewoon een koekje kunnen pakken zonder nadenken ;)
    Uitstrijkje en bloedonderzoek waren goed gelukkig :) Ik zou aan de pil kunnen gaan om een regelmatige cyclus te faken maar ik reageer slecht op hormonen dus daar zie ik geen meerwaarde in.
     
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Vbw: hebben ze hier in het dorp ook maar wij zaten aan boord dus ze zijn niet geweest.

    Dat was mijn vader ook, die is gestopt toen wij gingen puberen, toen werd het te zwaar voor ma :oops:

    Ai, hopelijk trekt dat snel weg! Zo vervelend om beroerd te zijn.
    Hoeveel kinderen zou je willen als je het zou kunnen beslissen?
    Denk het niet
    Als het niet te massaal wordt want anders blijf ik liever hier.
    Fijn dat tpch nog toe alles goed is
    Maar wat maakt het zwaar dan? Zeker met 1 dag/nacht kan ik me het moeilijk voorstellen. Of heb je dan ook geen contact? Want dat hebben wij wel redelijk vaak, appen, beeldbellen. Alleen alles afsluiten en gaan slapen was de eerste 2 weken vervelend maar dat wende ook

    Maar ik weet ook dat ik man niet gelukkig maak als hij zou moeten stoppen met varen omdat ik het niet aan kan (tenzij er iets met mij of kinderen gebeurd waardoor ik het niet alleen kan). En ik wil/wij willen de kinderen ook niet op internaat. Volledig thuisonderwijs lijkt ons ook niet goed voor de sociale ontwikkeling van de kinderen.
     
  17. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @toch3 "Als het niet te massaal wordt want anders blijf ik liever hier" :
    Ik bedoel alleen de mensen die nu ook meeschrijven :)

    Sorry ik weet niet hoe jullie dat quoten doen:D
     
    toch3 vindt dit leuk.
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @toch3
    Wat het moeilijk maakt, ik kan het niet goed onder woord brengen. We zijn altijd samen en ik mis hem gewoon als hij er niet is. Dan voel ik me toch een soort van eenzaam :). Ik heb dan niet veel contact want dan gun ik hem de tijd met zijn broer, ze gaan dan lange wandelingen maken en hele diepzinnige gesprekken voeren. Ik wil dat niet verstoren door de hele tijd te gaan lopen appen .

    En ja ons dochtertje vraagt heel veel aandacht. Ze kan zichzelf nauwelijks zelf vermaken. Papa of mama moeten altijd iets met haar doen. Dus dat kost de nodige energie, als je dat met zn 2en kunt doen is het gewoon makkelijker dan in je eentje.

    Over mijn dochtertje gesproken. Ik weet niet zo goed wat er met haar aan de hand is de laatste tijd. Is dat normaal?

    Ze werd dus 3 in aug. Ze besloot ook om met haar speen en luiers te stoppen. Met als gevolg dat ze bijna nooit meer in staat is om een middagslaapje te doen. De laatste weken merken we wat meer ondeugend gedrag wat ze eerst nooit deed. Als ze straft krijgt gaat ze soms heel hard hysterisch schreeuwen. En op de KDV krijgt ze de laatste tijd vaak straf omdat ze niet luistert of zich stout gedrag samen met nog een andere jongetje waar ze goed mee kan spelen.

    Is dit normaal gedrag voor een 3 jarige?
     
  19. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    @iez je weet dat die van ons even oud zijn maar dat klinkt als heel normaal gedrag. Sterker nog, ik ben jaloers dat het bij jullie nu pas is. Hier is het al een behoorlijke tijd. Ik moet er echt bovenop zitten bij die jongen anders neemt hij echt een loopje met me. Hij heeft ook een goed gevoel voor drama ;)

    Hoe gaat het met de zwangerschap?

    Ik vind het ook zwaar als ik alleen ben. Ik ben gewoon niet zo'n oermoeder als dat ik gehoopt had van tevoren. Alles kost me gewoon heel veel energie. Is best wel een dingetje (geweest en nog steeds) om van mezelf te accepteren.

    Heb hier een tijdje niet gereageerd omdat ik niet echt lekker in mijn vel zat. Moest wat dingen voor mezelf op een rijtje krijgen en had niet echt ruimte voor andere dingen. Ik hoop nu weer een beetje de goede weg op te gaan.
     
    conejita vindt dit leuk.
  20. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hey @Jillzz wat vervelend dat 't niet zo lekker ging of gaat. Moeder zijn is eigenlijk ook loodzwaar hoor vind ik. Hoop dat je een beetje tot rust kunt komen. Hoe oud zijn jouw kinderen?

    @iez ja dat klinkt als normaal gedrag hoor :D. Hier gaat 't met fases en ik moet soms echt alle zeilen bijzetten om zijn gedrag in goede banen te leiden. Straf werkt hier averechts. Ben er eigenlijk niet zo van. Natuurlijk wel grenzen aangeven maar bij straf gaat hij alleen maar meer steigeren.
    Zou haar gedrag een reactie kunnen zijn op iets? Wat zit erachter denk je.
    Hoe gaat 't verder met de zwangerschap?

    Hier gaat 't wel goed. Alleen wordt mijn dochtertje (nu 6mnd)echt wel 6x of meer wakker 's nachts en inslapen is heel moeilijk ineens. Veel onrust. Ben heel moe en word er soms ook verdrietig van :(
    bij mijn zoontje duurde dit 2 jaar dus vind 't moeilijk om vertrouwen te hebben dat 't binnen kort wel beter wordt. Zouden jullie hiervoor willen bidden misschien?
     

Deel Deze Pagina