Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.686
    4.686
    113
    Vrouw
    @WWJD Ik ervaar het ook als een zegen. En met nog drie stiefkinderen, een man met een eigen bedrijf die veel werkt, en een lastige situatie privé die momenteel veel tijd en aandacht vraagt, is het super fijn dat ik thuis ben en wat andere dingen kan opvangen. Als ik nu zou werken zou ik daar veel minder tijd voor hebben. Ik ken het gedichtje wat je deelt! Prachtig is ie.

    @Basisuil en de rest over de opvoeding: fijn om te horen dat veel ook vanzelf gaat. Ik denk eigenlijk ook dat het wel goed komt. Bijbellezen, bidden, wat ze in de kerk leren, en idd bovenal voorleven, dan krijgen ze het wel mee. Ik moet ook wel zeggen, als ik bij ons in de kerk rondkijk dan zie ik echt wel wat er bedoeld wordt met geloven als een kind. Zo ontzettend puur. En zo onbevangen al hun vragen stellen.

    De kinderen van mijn man zijn al pubers en zijn zelf nooit met het geloof opgevoed. Ze zijn er nu helaas ook niet echt geïnteresseerd in. Dat vind ik jammer, maar wie weet wat er ooit nog groeit. Ik kwam ook pas later tot geloof. En zo niet, dan niet, dat is ook niet aan mij.

    @Basisuil Spannende tijd zo. Niet bepaald een zorgeloze zwangerschap dus. Hopelijk blijft ze nog doorgroeien op haar eigen lijntje. Zou super zijn als je de 39 weken kan halen.
     
    WWJD en Basisuil vinden dit leuk.
  2. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Vanmorgen weer controle en groeiecho.
    En madam is gestegen naar de P11 :eek::D
    Ze komt van de P4 af. Alleen dr hoofdje blijft echt mini en blijft onder de P1, maar wel op eigen lijn.
    Dopplermetingen waren ook goed :)
    Wel voor de zekerheid dinsdag een uitgebreidde echo, omdat haar hoofd zo klein is.
    En ik heb vrij weinig vruchtwater, dus ze denken nog steeds dat de placenta slecht werkt.
    Hoe nu verder horen we over een week. Maar voor eigenlijk erg goed nieuws!
     
    WWJD, Isabella2020, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.686
    4.686
    113
    Vrouw
    Dat is fijn nieuws zeg! Hopelijk blijft ze op dit tempo doorgroeien!
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.032
    15.038
    113
    Watik nog dacht: is er een christelijke school in de buurt wat een optie is?
     
  5. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.686
    4.686
    113
    Vrouw
    Dat vind ik iig wel een must, maar we wonen tzt dan als het goed is niet meer waar we nu wonen. Dus geen idee tegen die tijd, maar zal dat mogelijk wel in de beslissing meenemen om ergens naartoe te verhuizen of niet.
     
    toch3 vindt dit leuk.
  6. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Wat een goed nieuws. Fijn dat het goed in de gaten gehouden wordt.
    Het is en blijft een bijzonder wonder. Ze is in goede Handen:thumup:.
     
    zegenwens en Basisuil vinden dit leuk.
  7. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Ja zeker in deze tijd heel waardevol. En weet, niet elke 'christelijke' school is ook echt christelijk in doen en laten
     
  8. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.686
    4.686
    113
    Vrouw
    Nee dat weet ik idd. Ik zat zelf ook op een 'christelijke' basisschool, maar veel verder dan een dagopening uit de bijbel en kerstviering etc kwam het niet.
     
  9. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.222
    1.038
    113

    Ik ben er ook nog steeds! Wat leuk van jullie allemaal weer te lezen! Wat een heftige tijd heb je achter de rug! Gelukkig nu weer wat aan het opkrabbelen.

    Wijzelf zijn inmiddels verhuisd naar Zeeland. Weg uit brabant. Wat een verschil hier. Zo fijn.

    Kwa school zitten onze kinderen op reformatorisch onderwijs, en ze zitten nu echt op hun plek. Bidden, danken, het Woord staat centraal. Zo onwijs fijn. Dat krijgen ze thuis ook mee, dus erg fijn dat ze dat op school ook doen, ipv de katholieke basisschool waar ze eerst zaten. Carnaval en Halloween was daar normaal, gelukkig hier verre van weg.
     
    iez, WWJD, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina