Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Jillzz ik vind dat ook soms best heftig, mijn zoontje is ook echt een denkertje.
    En is nu op een leeftijd om het wel te begrijpen maar het soms ook eng vind, en dat kan niet de bedoeling zijn. Zelfs de kinderbijbel.. ik filter nu maar een beetje de verhalen.

Vandaag de tweede dag avondvierdaagse bij ons.. Hopelijk houden de kindjes het goed vol!
    Morgen ook weer werken, druk druk ;)

2. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hoi dames, mag ik hier ook meekletsen? Ik ben 30 jaar, moeder van 2 kinderen en momenteel in verwachting van onze derde. Wij wonen in het midden van het land (tussen Utrecht en Breda) en gaan naar de Vrij Evangelische gemeente. Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen en elkaar te kunnen bemoedigen.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Welkom Elisabetta!

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Welkom Elisabetta!

5. Het is stilletjes ;)
    Wat een heerlijk weer he..!

Wel pittig voor als je hoogzwanger bent denk ik..

6. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ik vind het heerlijk @einad en ben het ook nog niet zat. Stiekem zie ik er best tegen op dat ik straks weer zo gebonden ben, tuurlijk kijk ik uit naar ons wondertje maar nu vlieg ik nog zo even de deur uit met m'n dochtertje.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik ben het wel een beetje zat:oops:

@Mamamijn dat zal voor ons ook wel weer wennen zijn denk ik!

8. @Mamamijn , wat fijn dat je het nog niet zat bent. Begrijp je gevoel ook wel een beetje. Ik vond het erg moeilijk ook om weer een goed ritme te vinden. Nog even lekker genieten van jullie kindje in je buik! Is het geslacht nog een verassing?

@Juffie1984, dat snap ik! Je bent ook al bijna 40 weken. Word het erg zwaar nu? Ik hoop dat de bevalling niet lang op zich zal wachten en het voorspoedig verloopt Had ik al eens gezegd dat onze zoons dezelfde naam hebben? Mijn zoon heet net als jou oudste zoon.

Hier is het vandaag eigenlijk helemaal geen lekker weer, flink wat bewolking.
    Denk dat ik de kindjes te koud gekleed heb, gelukkig wel een jas bij.

Straks lekker lunchen met vriendinnen.

9. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Gezellig @einad, kon je lekker op het terras zitten? Hier was het echt heerlijk weer vandaag. Het geslacht is voor ons nog een verrassing. Ben wel erg nieuwsgierig :D

@Juffie1984 houd je ook veel vocht vast? Hier nog niks van dat dus dat scheelt natuurlijk ook wel.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Mamamijn ik hou behoorlijk veel vocht vast ja. Mijn voeten doen er pijn van. Verder slaap ik echt super slecht. Ach nog even volhouden.

@einad : mooie naam hebben onze zoons:)

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.128
    406
    83
    Voor de zwangeren: succes met deze warmte. Hopelijk houden jullie het een beetje vol. En succes met bevallen strakjes :)

Volgende week is het zover, opwekking! Ik heb er helemaal zin in. Gaan er nog meer mensen?

12. @Jillzz, heel veel plezier op opwekking!! Wij gaan niet maar twee vriendinnen van mij gaan wel.

Ik zou het wel graag een keer mee willen maken, lijkt me zo mooi om met zijn allen te kunnen samenzijn zingen en aanbidden.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Leuk opwekking! Wel een eens een dagje geweest maar nog nooit een heel weekend.
    Ik was altijd meer van het Flevo festival:p

14. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.128
    406
    83
    @Juffie1984 ja flevo ben ik vroeger wel een paar keer geweest. Een keer toen het heel veel regende en we zo ons tentje uitdreven ;)

15. Ik ben wel naar de eo familie dag geweest en een keer naar Nederland zingt.

En denk 25 jaar geleden ook naar iets net als opwekking maar dat was in vierhouten ofzo? Kan me er niet veel van herinneren.

En een paar keer concert bezocht van Sela, Marcel & Lydia Zimmer en Reni & Elisa Krijgsman.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja ik ook. Heerlijk de hele camping modder:D

Ons meisje vindt dit mooie weer nog niet geschikt om geboren te worden;) nou wordt het mij vandaag te warm om te puffen hoor dus ze mag nu nog wel even een dagje blijven zitten:p

Geniet allemaal van het prachtige weer!

17. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.128
    406
    83
    @Juffie1984 nee dat snap ik dat ze nu lekker blijft zitten haha. Ik was vorig jaar augustus uitgerekend dus was ook bang voor een hittegolf, maar baby kwam precies in de week dat het wat frisser was, goed geregeld haha.
    Nog even volhouden;)

Juffie1984 vindt dit leuk.
  18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.414
    1.207
    113
    Hallo meiden!

Wat is het rustig hier. Hoe is het met de hoogzwangere dames? Het zal niet lang meer duren nu.

Hier niet naar opwekking. Lijkt me wel erg mooi om een keer mee te maken!

Wij zitten al bijna een week op de camping en blijven nog een week. Wat een heerlijk weertje! Zoonlief vermaakt zich prima. Genieten.

19. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.414
    1.207
    113
    En welkom elisabetta

Deel Deze Pagina