Christelijke dames (voortzetting club ivm nieuwe website)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door iez, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.842
    1.353
    113
    Hallo dames,
    ik wil even laten weten dat ik zaterdag na een vlotte bevalling ben bevallen van een tweede dochter. Alles is goed gegaan, ze huilde, poepte en plaste gelijk bij de geboorte, was mooi roze en we hebben haar heel lang tegen ons aangehouden. We zijn erg dankbaar dat alles nu zo goed gaat. Ik heb blijkbaar ook na de geboorte gezegd; "Deze doet het gewoon".
    Het is heel bijzonder om nu te zien hoe het ook kan als alles wel goed gaat, eerlijk gezegd weten we niet wat we meemaken. De borstvoeding loopt goed vanaf het eerste moment, ze huilt alleen als er wat is, slaapt veel. Ik voel me ook goed, zaterdag zat ik 's avonds al beneden te eten.
    Onze oudste dochter komt regelmatig even bij haar zusje kijken, houdt haar handje vast, trekt de sokjes uit, probeert de babykleertjes bij zichzelf aan te trekken, babbelt vrolijk er op los en als ze geen reactie krijgt (wat dus best vaak is bij een baby) spreekt ze haar zusje even aan met "Hee" op een toon van 'Ik praat tegen je, zeg eens wat'.
    Ik voel me erg gezegend met 2 dochters.

Gisteren zei ik tegen mijn man, zou het een soort kadootje van God zijn dat we nu weer een snelle bevalling hadden zodat we geen tijd hadden om aan de eerste bevalling terug te denken tijdens het bevallen? Natuurlijk komt er nu ook wel veel terug, de verschillen zijn enorm tussen deze kraamtijd en die van onze oudste dochter, maar ik merk ook dat deze kraamtijd helend/genezend werkt.

Dus naast alle gebedspunten, wil ik dit ook heel graag als (groot) dankpunt nomen.
    Ik neem jullie gebedspunten ook mee.

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hoop42: dank je wel, ik heb voor je gebeden en bid voor je. Hopelijk gaat het allemaal smooth.

Korenbloem: van harte gefeliciteerd. Ik heb God gedankt voor hoe het allemaal is gegaan/gaat.

Update: thx voor jullie gebeden. Ben afgelopen weekend zonder down gevoelens doorgekomen!!! Echt super fijn!

Marievs: hoe gaat het nu?

3. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Korenbloem gefeliciteerd! Fijn dat alles nu zo goed verloopt.

iez wat fijn dat je het weekend goed bent doorgekomen!

Hoop42 heel veel succes en sterkte morgen!

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Heeej meiden... Nou hier is al een paar dagen bekend we krijgen een meisje! Wij zijn gezegend met 3 meiden straks en dus nooit meer een jongetje ;) Jammer wel dan besef je ineens dat dit echt de laatste is terwijl deze meid al niet gepland was ;)

Helaas is onze kleinste meid ook ziekig door een kiesje... slaapt gelukkig wel veel ;)

@Korenbloem Gefeliciteerd meid!! Wat fijn dat het zo goed is gegaan... geniet er lekker van!!!

@Iez heerlijk dat je goed t weekend bent door gegaan!!!

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Succes Hoop morgen... hopelijk gaat alles goed!!

6. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi
    Korenbloem gefeliciteerd met jullie dochter fijn dat alles zo goed is gegaan.

Hier gaat alles zijn gangetje scholen zijn weer begonnen.
    Grt

7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Gefeliciteerd Korenbloem!♡

Hier was de 2e bevalling ook in alles beter dan de 1e.
    Ook in de kraamweek ging alles prachtig.

Geniet ervan!!

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Korenbloem, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje. Geniet er lekker van!

Hoop, heel veel sterkte vandaag!!

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja Hoop veel sterkte!

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik had gister een heel bericht geschreven maar hij staat hier niet dus blijkbaar iets mis gegaan. Even kort dan nog maar.

Gefeliciteerd Korenbloem!

Iez wat fijn dat je weekend zo goed was!

Miracles, Wow drie meiden dat zal een gezellig kippenhok worden ;)

Hoop 42 heb ook gebeden en succes vandaag!

11. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi
    Alles goed met jullie?hier vanmiddag naar de speeltuin geweest met de kids was erg gezellig.

Nog plannen voor pinksterweekend?
    Grt

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik heb met mijn zoontje heerlijk met water en zand gekliederd! Ondertussen proberen of hij zindelijk kan worden. Dat is nog ff een klusje haha.
    Veel puf had ik verder niet want ik ben net als in mijn vorige zwangerschap enorm moe! Dus een rustig dagje.

1e pinksterdag moet mijn man werken en we hopen nog even naar opwekking te kunnen

13. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Ja ik zit bij opwekking, gister de eerste dienst al mee gepakt. Helaas zijn die stoeltjes echt funest voor mijn rug nu dus vandaag even rustig aan doen.

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Niet echt plannen hier.. kan maar kleine stukjes met de auto dus een dagje opwekking gaat niet en zitten erg krap momenteel.

Kunnen jullie aub bidden voor mij dochtertje... ze eet s'avonds niet en weigert ook haar flessen melk. Wordt er zo gestrest van....

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hoi meiden,

het was verwacht, maar na al die mooie dagen nu regen...vind t toch jammer.

Miracles, lijkt me frustrerend als je kindje niet wil eten. Misschien even een periode o.b.v. leeftijd?

Hier een weekje vrij de komende week, maar verder geen grootse plannen.
    W.b. pinksteren; morgen brengen we een dagje door met vrienden en maandag lekker uislapen en als het weer het toe laat 's middags een tochtje met de mountainbike, samen met mijn man, zus en zwager.

Voor de meiden bij Opwekking; veel plezier en een goede tijd gewenst en hopelijk houdt het weer zich een beetje goed!

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ze is 17 maand en ja er komtrent een kies door... maar zij drinkt al weinig ook vanwege haar koemelkallergie periode dat ze baby was.
    Ze stopt dus elke keer met drinken zodra er ook maar iets aan scheelt.... heeft ze ook nog maand voor in 't zkh gelegen.

Dus ook al hoort te erbij raak ik er nog van in de stress... ben al blij dat ze nog nooit uitgedroogd is

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik ben een weekje weg (op een van de Waddeneilanden).

Idd veel plezier daar bij opwekking, we proberen wat te volgen via GNR.

Miracles wat naar dat ze niet wilt drinken. Hopelijk pakt ze de draad weer snel op en kun je rust vinden ipv stress. Ik zal ervoor bidden.

18. Ik zie net het topic pas☺

Wat gaaf dat sommige naar opwekking gaan!
    Ik hoop ooit ook het nog eens mee te mogen maken..

19. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.842
    1.353
    113
    Hier ook GNR aan het luisteren. Wil ook ooit er nog eens naar toe.

Miracles, moeilijk hè als je kind niet eet. Onze dochter heb ik een jaar geleden in het ziekenhuis laten opnemen, wist het echt niet meer. Heel veel sterkte, zal voor jou en je dochter bidden.

IEZ, veel plezier! Heb je ook minder last van je down/negatieve gevoelens in het wekend nu je er even uit bent?

De anderen natuurlijk ook een fijn weekend.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Korenbloem: vorige weekend had ik er gelukkig geen last. Dit weekend moet ik eerst even afwachten of het hetzelfde als vorige week zal zijn. Tot nu toe gaat het prima gelukkig.

Deel Deze Pagina