Christelijke dames (voortzetting club ivm nieuwe website)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door iez, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Miracles: het is idd echt een zegen/wonder dat ik al zover ben! Nooit gedacht, maar wel ontzettend dankbaar!

Sterkte thuis!

2. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Haha gelijk heb je. Vaak denk ik ook, daar moet ik eens over nadenken en dan reageren, maar dat komt er dan niet van. Zoals je kunt zien sta ik ook op punt van bevallen en ik merk dat alles buiten "mijn wereldje" al snel langs me heen gaat.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh jaaaa ik zie het! Wanneer ben je uitgerekend? Je valt zeker onder de 1-15 aug mama's?

4. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Ja ik ben 3 augustus uitgerekend, over een week dus. Vorige keer liep ik over tijd en dat verwacht ik nu ook wel weer, maar ben het al aardig zat. Het valt me wel zwaarder nu.
    Jij bijna 37 weken, echt heel fijn!

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Spannend zeg, kan me voorstellen dat je je kleine gauw wil vasthouden. Als ik het goed begrijp is het je 2e he? Ik merk bij mij in de groep dat veel moeders met kinderen in huis het nu extra zwaar hebben, dat is dan anders als je geen kleine hebt rondlopen die constant je zorg en aandacht heeft. Sterkte de laatste dagen.

Ja ik zal blij zijn als we deze mijlpaal van 37 wkn bereiken. Maar ook als we 40 wkn kunnen halen en ik een gezond maar vooral een kind die blijft leven in m'n armen kan sluiten. En ik heb goede hoop dat God dat deze keer wel zal bewerkstelligen.

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Fijn dat je er vertrouwen in hebt nu, wordt je nog eerder ingeleid of is het gewoon afwachten tot het spontaan begint?
    Het is inderdaad mijn tweede en dat maakt het vooral zwaar ja. Gelukkig heb ik een hoop hulp van lieve familie, daar ben ik echt wel dankbaar voor.

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Nou vertrouwen is nog net een stapje verder dan hoop 😊. Zo ver ben ik net niet. De gyn laat de beslissing bij mij, als ik wil wachten wachten we en als ik ingeleid wil worden dan regelt hij dat. Na me te hebben verdiept in hoe het inleiden aantoe gaat heb ik voor nu besloten om te wachten. Maar ik heb wekelijks een afspraak en ik mag me altijd bedenken.

Fijn dat je familie je bijstaat. Sterkte met de laatste dagen!

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha ik ben ingeleid bij de tweede... het valt echt heel erg mee hoor. Maar ik zou ook wachten tot over de 38 weken 😉
    Puur voor de baby....

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja toen ik las dat er eerst 3x per dag vaginale tabletjes in je vagina moeten en dat wordt herhaald tot het down there uiteindelijk rijp is (of zo'n ballon) voor het inleiden kan beginnen en dan de verhalen hier van in korte tijd hele heftige weeën achterelkaar dat heeft me toch wat laten afhaken van die gedachte.

Jij bent de eerste waarvan ik lees dat het meevalt. Maar ja voor nu zoals je zegt ga ik lekker wachten, ik trek het goed dus vooralsnog geen reden voor inleiden.

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Iez, ik weet ook van iemand die ingeleid is en die dat echt wel prima vond.
    Spannend meiden, hopelijk gaat alles goed en geeft God weer 2 mooie, gezonde kinderen!

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ja? Wel dat is wel bemoedigend mocht ik die keuze moeten maken.

En Amen!

12. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Hoi Iez, Lees nu pas je banner, en dat je bijna uitgerekend bent van je 3de kindje! Wat een verdriet hebben jullie la gehad en wat bijzonder dat je nu 37 weken bent. Sterkte met de spanning het lijkt me best lastig ook al zal blijdschap er ook zijn. Wat zal het straks heerlijk zijn om jullie kleine vast te houden. maar jullie gedachten zullen ook bij jullie andere kindjes zijn. Lijkt me zo dubbel allemaal. Knuffel van mij.

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat een lief berichtje dank je wel.

Het zijn 3 moeilijke jaren geweest idd met heel veel verdriet en onbeantwoorde vragen. Maar dezelfde God die het allemaal toeliet heeft ervoor gezorgd dat het weer goed met ons gaat en dat we nog hoop op een goede afloop deze keer hebben. Af en toe was het spannend, maar wat we bijzonder vinden is dat we vooral veel rust hebben ervaren en dat de spanning totaal niet de boventoon voerde. Ik zal werkelijk dolgelukkig zijn wanneer ik een levend gezonde kleine meid in m'n armen kan sluiten.

En mijn andere twee kindjes die maken sinds hun geboorte tot het mijn tijd is ook onderdeel van ons leven. Ze zijn niet hier bij ons, maar leven voort bij God/Jezus in de hemel. En met hun voortleven daar blijft mn liefde voor hen hier voortleven tot onze weerzien.

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Nee joh . Die tabletten doen ze niet meer.

Hier niet... ik kreeg n ballon katheter, voor een dag om genoeg cm''s te krijgen en de volgende dag kwam ie er zo uit en werd ik aan 't infuus gedaan en vliezen doorgeprikt.

Dat viel me reuze mee!

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bij ons doen ze dus of tablet of ballon. Waarbij het in hun zkh brochure leek dat ze eerst met tabletten beginnen. En je vond dus de weeën niet heftiger dan bij je eerste?

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Helaas exact t zelfde als bij de eerste......
    T ging iets sneller maar dat is vrij normaal voor n tweede.

Van t ballonnetje had ik weinig last...

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb eigenlijk alleen maar horrorverhalen gelezen hier op zp en daar werd ik een beetje bang van

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Ik weet niet meer precies waar het staat, maar ergens in de psalmen staat de tekst dat God de vader is van al onze kinderen, die in de hemel en op aarde. Vond ik wel een hele mooie en passend bij wat je beschrijft over je andere 2 kindjes iez.
    Met inleiden heb ik geen ervaring, maar een vriendinnetje van me wilde het zo natuurlijk mogelijk. Zij had al iets ontsluiting dus toen hebben ze haar vliezen gebroken en gewoon afgewacht tot de weeen zelf zouden beginnen ipv gelijk aan het infuus. Zo ging het allemaal iets geleidelijker. Misschien dat je daar nog iets mee kan. Succes in ieder geval met je beslissing.

Nanoe bedankt!

19. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Zou t gewoon nog een keer bespreken meid... voordeel van inleiden is Idd dat je je wensen kenbaar mag maken.

Ik had ook horor verwacht maar t viel me alles mee.
    Wel heb ik gevraagd of ze rustig aan konden doen met de opwekkers omdat ik hoorde van n kennis dat ze in een weeën storm kwam t ging veel te hard. Mijn lichaam pakte alles zelf op gelukkig .. En ben ook snel hersteld.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Jillz: wat een mooie psalm...nooit eerder gehoord

Vwb inleiden: ik zal eens de gyn wat vragen stellen over het inleiden volgende keer.

Deel Deze Pagina