Hallo FreeWillie: Ik geef je helemaal gelijk! Jullie moeten echt eerst even lekker genieten van elkáár en van jullie "samen in een huis wonen" (getrouwd zijn).. Als je samen woont is toch heel anders dan allebei apart/bij ouders... Je leert elkaar weer beter / anders kennen. Je ziet ineens dingen van elkaar die je nog niet wist.. (waarom draait hij dopje niet op de tandpasta.. sokken rondslingeren/ eetgewoonten/tv kijken samen/ etc..) Er zijn 1000 en 1 dingen die je nu ineens leert kennen van elkaar.. En dat is hartstikke leuk.. Als je dan zwanger bent ben je zo dáár mee bezig..! En ik geef je de tip om er een goed huwelijk van te maken, door in het begin gewoon al het goede van elkaar over te nemen en de rest mooi overboord kiepelen! Dus wat hij anders doet dan jou maar wat je wel goed vindt neem je ook over.. en soms moet je er een tussenweg in vinden.. Maar dat is juist het leuke van een huwelijk.. Geven en nemen! En als je dan een poos bij elkaar bent en elkaars gewoonten enzo kent dan kun je rustig met de pil stoppen.. Ik wens jullie een hele mooie huwelijksdag (en nacht ) en een heel fijne tijd daarna! Liefs Lin
Bedoel natuurlijk dat het voor ons een opluchting is dat we er nog positief tegenaan kunnen kijken. Ik wil het zo graag, maar ik kan nu nog redelijk makkelijk weer doorgaan naar de volgende ronde. Maar verwacht wel dat dat steeds moeilijker word.. Linneke: zie dat je bijna je NOD hebt: al nieuws? Tanja: Hoe lang ben jij nu bezig? Vallie: Sterkte weer, toch echt balen vooral de eerste dag van je ongesteldheid..Hopelijk meer succes in de volgende ronde..
Appie: Ik ben nu bezig met ronde 7. Heb een beetje rare cylus, rare temp en gekke ovulatietesten die soms de hele maand positief blijven. We wachten het maar weer af heb het idee dat ik deze maand vroeger m'n eisprong heb gehad dus ik wacht het af. Had vorige maand 1x een positieve zwangerschaptest maar werd toch ongesteld na dat ik 8 dagen over tijd was.. helaas. toen met mensturatie erge buikpijn gehad. en die buikpijn hebi k nu nog.. zucht. Misschien ff naar de dokter had 3 dagen na mn ei wat bloed in mn slipje..maar goed ikweet het ook niet. Waar ik nou benieuwd naar ben.. naar wat voor een soort kerk gaat jullie? En gaan jullie ook naar de pinksterconferentie 'Opwekking'?
Hoi hoi, Wij gaan naar een evangelische kerk. Vroeger gingen we ook wel naar opwekking, maar de laatste jaren niet meer. Al hoe wel, volgens mij ben ik twee jaar geleden nog wel geweest, ook gelogeerd daar. Ik vond het altijd wel erg fijn en gezellig. Zie mijn banner....! morgen testen?
Marieke: TESTEN! heb je nog niet getest? Heb je al een idee dat je ongesteld gaat worden? en heb je symptomen? Ik kan echt nooit zo lang wachten met testen hoor! hihi Ja opwekking is erg lek vind ik. ik kom helemaal tot rust daar. Heerlijk iedereen zo lief en God op nummer 1! Ik vind het super leuk en dat primitieve kamperen is ook zo leuk:d hihi
Ja, morgen Vrijdag was nog negatief... (ik kon dus ook niet zolang wachten, maar toen waren de testen op... nu heb ik weer nieuwe) Naar welke kerk ga jij?
hey Marieke! Heb je al getest? Ben wel erg benieuwd hoor! Laat je het snel weten? Wij gaan op dit moment niet naar een kerk we zijn nog aan het zoeken maar vinden het lastig om een kerk te vinden waar we ons echt thuis voelen.
Het Tanja, Ja, vanmorge getest. 'Maagdelijk' wit... Ben toch al een tijdje overtijd zegmaar. Maar goed. We moeten denk ik maar braaf afwachten. Ik ben ook wel bezig met temperaturen. Maar die temp. blijft de hele maand zweven rond de 36.3, vorige maand ook al. En ben/was bang dat ik geen eispronghad. Maar de verloskundigen op dit forum stelde me gerust dat ik wel regelmatig ongesteld word, dus ook wel een ei heb waarschijnlijk. Dus ik weet het even niet. Wat ik wel weet is dat we infebr. naar de HA gaan als het nog niet gelukt is. Dan zijn we ruim een jaar bezig en dan 'mag' het.
O oeps je had net gereageerd! Hopen dat het misschien toch nog komt.. soms kun je toch pas laat positief testen? Heb je zelf het idee dat je ongesteld wordt?
Marieke wat vervelend! echt irritant dat afwachten! Ik hoop voor je dat je niet naar de huisarts hoeft en dat ht deze maand raak is! ben je wel vaker over tijd?
Nee, ik heb echt geen voortekenen... Ja, vorige week woensdag ha dik die, kramp e.d. maar toen was het dus vals alarm. Dat was wel 2 dagen voor mijn NOD toen... Ik heb wel mega grote tepels zag ik tot mijn schrik gister in de spiegel na het douchen... En manlief vind dat mijn buik er anders uit ziet. Maar goed de test geeft niets aan. Je wilt ookzo graag hè? Volgens mij zie/voel je dan wel meer dingen die misschien wel helemaal niet zo zijn (of wel )
Nou, niet echt. Kijk maar onder mijn banner. Ik zit nu op 26 dagen. HEt komt wel eens voor zoals je inmijn 'geschiedenis' kunt zien, maar sinds augustus niet meer...
Tanja en Appie jullie zitten nu in de spannende/drukke periode zie ik! Ik geloof dat ik dat beter vol kan houden dan deze onzekerheid.. Want dan wéét je gewoon dat je ongi nog lang duurt (of niet natuurlijk!)
jaja, zeker een spannende tijd en ook nog leuk ook! Had gisteren het idee dat ik een blaasontsteking kreeg, maar lijkt gelukkig toch vals alarm. Ga jij voor het weekend nog een keer testen? Je hebt nu idd wel een lange cyclus voor jouw doen! Hoop het echt voor je Succes met afwachten
Ik weet het niet. Afgelopen vrijdag getest, vandaag weer. Weer nega. Misschien helft volgende week als er nog niets is... dan zou ikop 33 zitten en dat is wel heeeeeeel lang geleden dat ik dathebgehad. (mijn spatiebalk werkt niet altijd evengoed mee, dus plak ik soms wat woorden aanelkaar. niet met opzet dus..)
Echt balen dit afwachten. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt en het liefst in de positieve zin natuurlijk..!
Marieke, met dat temperaturen, heb je dan op een gegeven moment een verhoging van ongeveer 0,2 graden? Verder volg ik dit topic vol interesse... Het is fijn om te lezen hoe anderen omgaan met hun christenzijn, ook mbt kinderwens...
Hoi stanger, ja, je temp moet dan omhoog gaan rond je ei. hoger dan daarvoor en ook hoger blijven tot je NOD. maar bij mij is dat nog nooit gebeurd... Ik zie wel, anders febr. naar HA. Spannend voorjou zeg! Je moet bijna bevallen! Laat je hier even weten hoe het isgegaan en wat het is geworden?