Ja is lastig als je allebei uit een andere kerk/gemeente komt. Wij komen allebei uit dezelfde kerk, maar dat valt ook niet altijd mee hoor. Want we denken er weleens over om naar een andere kerk over te stappen maar dat is heel lastig ivm de omgeving. Daar gaat het natuurlijk niet om, maar toch... Ik luister vaak christelijke muziek. Hillsong, Opwekking, Brian Doerksen, Kees Kraayenoord, Delirious, enzovoort... Vroeger ook vaak rock/metal zoals Tourniquet, Bride, Disciple enzo maar nu niet meer. Ben wat rustiger geworden
Muziek: Gerald Troost, Hillsong, Opwekking, Delirious, Rebecca St. James en nog veel meer. Mijn mannetje heeft een hele collectie, van zeer relaxed tot aardig ruig (is lekker bij het huishouden)
Onze collectie bestaat o.a. uit Saviour Machine, Delirious?, Hillsong, Psalmen voor nu, Over the Rhine, Julie Miller, Toby Mac, Newsboys, Kevin Max,Campsite, Cathy Burton. En dan vergeet ik er vast nog heel wat. We hebben trouwens ook veel 'gewone' muziek. T is nogal gemengd, komt doordat onze smaken wat uit elkaar liggen met een gemiddelde wat we allebei mooi vinden. Oh ja en 16 horsepower vind ik geweldig!
Lieve meiden, wij als mods hebben overlegd over dit topic. AAnvankelijk was het een topic om eens te kijken wie er allemaal christen was met kinderwens. We hebben een tijdje geleden besloten geen groepjes topics meer toe testaan in welke vorm dan ook. Geen leeftijd topics, plaats topics enz.. aangezien de moeilijk te modderen zijn. Dit topic loopt uit op een groepjes topic, maar dan voor een geloof. We hebben dan ook besloten er een slot op te doen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat we een lijn moeten trekken. Groetjes De mods..