hallo Ik heb toch nog even een vraagje?.... Dit is mijn 2de ronde en bij mijn eerste ronde werd ik na 6 weken ongesteld. wij zijn daarna wel weer goed aan het klussen geweest en ik ben nu 8 dagen overtijd en heb 2 negatieve testen gedaan... Zou het ook kunnen dat mijn cycles om de 25 dagen is en dat ik dus te vroeg ben geweest met testen? Dus dat ik dan nu dan dus net 1 dag overtijd ben? Wie weet hier iets van? Liefs Jeannet
hoi, Moeilijk te zeggen meid, zo te zien is je cyclus niet helemaal regelmatig. als je in de 1e ronde na 6 weken ongie werd, dan kan je nu denk ik niet rekenen op een cyclus van 25 dagen. Snap je theorie niet goed. hoeveel dagen was je 1e ronde? , dan kan je ong, weten na hoeveel dagen weer. succes ermee. xxx Bambi
ooo hallo bambi, Ik heb een typfoutje gemaakt ik bedoelde om de 35 dagen, dan zou het namenlijk theoretisch zo zijn dat ik vandaag ongi moet worden?....!
als je 1e ronde ook 35 dagen was, kan dat heel goed ja. Het is heel moeilijk maar ik zou toch nog een paar dagen wachten op je ongie en komt die niet, dan nog maar eens testen. het blijft toch afwachten he. Succes ermee. xx Bambi
Mijn cycli na de pil kun je zien onder m'n banner. Mijn cyclus deze keer reken ik op 39 a 40 dagen, omdat ik weet wanneer ik m'n ei heb gehad. Na de pil is er geen pijl op te trekken hoor! En je cyclus hoeft ook niet meer hetzelfde zijn als je voor de pil had (voor pil zat ik op 31 tot 33 dagen, als ik regelmatig was...). Ben bang dat je gewoon je langste cyclus maar moet aanhouden (dus 42 dagen) en ben je dan nog niet rood, dan maar eens testen!
Ja, even de langste cyclus aanhouden en dan pas testen. Blijkbaar zit je cyclus nog niet goed op de rails of heb jij gewoon een lange cyclus.
HAllo Nou vandaag nog niks aan de hand en heb ook geen zere borsten dat had ik normaal altijd wel. Ik heb wel het gevoel dat mijn borsten steviger worden? Maar jah dit kan ook alleen het gevoel zijn...... Als ik het vandaag niet word ga ik morgen testen.... Spannend!
hallo, als je 1e ronde 6 weken duurde dan is je cyclus 42 dagen. Op dit moment. Dus als je nu op de 40e dag zit lijkt het mij dat je vanaf overmorgen kunt testen. Mijn 1e ronde was 35 dagen. Daar ga ik dus nu ook weer vanuit. Maar misschien kun je ook vandaag of morgen al wel iets op de test zien. Ik hoop het voor je.
Ik teste pas een hele week na mijn NOD positief. en toen ook met een heel dun streepje...En dat terwijl ik een test had van Mat Care en die hebben maar 25 hcgm nodig! Alles is mogelijk....
Hallo Jeanet, Heb je inmiddels al getest? Ben erg benieud of je al ongesteld bent geworden, of dat je zwanger bent.
hallo Nou heb maandag nog getest en negatief... ben ook nog niet ongi en heb ook geen enkele sympotmomen dat het eraan komt erg vervelend dus? is dit wel normaal?
@ Vervelend meis! Ga anders eens langs je HA en vraag een bloedtest als de wegblijven. Neemt in elk geval je onrust weg! Suc6!