op zaterdag 26-11 braken ineens mijn vliezen. alles ging toen erg snel. weeen kwamen snel op gang. v.k gebeld zat toen al op 3 cm. alles leek echt volgens t boekje te gaan. pijn viel erg mee. rond 12uur mocht ik naar t zhuis om 12.30 mocht ik al persen. helaas aan t makkelijke gedeelte kwam snel een eind. mijn kleine prinsje was zoals t heet een sterrekijker en hij zat vast in t geboortekanaal. hij was te groot. ik wilde toen nog niet eraan toegeven ksnede te doen. in overleg mocht ik t nog even proberen. helaas kwam er geen beweging in hem. ze hebben nog geprobeerd hem met een vacuum pomp te halen. dit ging ook niet, meneertje zat echt muurvast. toen spoedkeizersnede. alles ging toen zo snel. om uiteindelijk 14,22 is Amir geboren. we hebben nog tot en met woensdag 30nov in t ziekenhuis gelegen. ik had erg veel bloed verloren en voelde me alles behalve goed. na 2 transfusies ging t gelukkig al een stuk beter. en woensdag dus heerlijk naar huis. super geweldige kraamtijd gehad, had kraamverzorgster van kraamvogel echt zoooo lief. compleet verwend. ook mn vriend enorm verwend. t kleine mannetje doet t super goed is vrij rustig laat zich wel heel goed horen als iets m niet zint of hij honger heeft had eerst veel last van darmkrampjes en spugen maar nu sinds vandaag ik van vsm iets heb gekocht en johannesbroodpitmeel in zn fles doe gaat t zoveel beter.