Het topic was verdwenen... stond het in de lounge? Nou ja, anders kan het verplaatst worden Maar goed, het geluid is dus nog steeds niet geraden. Je kunt er nu al 44300 euro mee winnen Heeft iemand de 2e tip gehoord?
Ik denk dat ik het weet.......heb gisteravond nog een sms gestuurd,maar ja de kans dat je uitgekozen word is maar heeeeeeeel klein natuurlijk
Ff gegoogled, de tips zijn: De tweede tip: Dit geluid zit achter slot en grendel... De eerste tip: 2 + 2 = 4... Nou weet ik het nog niet...
Ik denk het ook te weten en heb al een paar keer gesmst. Straks nog maar een paar keer smsen. (Al ben ik doodsbang dat ze me gaan bellen. Hoef niet zo nodig op de radio.....) Mijn antwoord staat in elk geval niet genoemd bij de foute antwoorden.
@Be happy: past je antwoord ook bij de tips? Net weer een fout antwoord gegeven (dashboardkastje...), dus je kunt weer 100 euro meer winnen
Ja alleen je naam en poef zij hebben weer 40 cent binnen. Hoe denk je anders dat ze aan die 40000 euro komen??
CherryAyden, als dat de achterliggende gedachte was hadden ze het wel zo gedaan dat je meerdere keren je naam kunt opgeven en zo je kansen vergroot! Meerdere keren smsen heeft namelijk geen zin. O en met dit soort diensten verdient een zender helemaal niks! Kpn daarentegen is heel blij met deze ontwikkeling. Het bedrag is van de sponsor.
Dus qmusic krijgt geen deel van die 40 cent? Alleen kpn? Dat geloof ik niet....(misschien zit ik ernaast maar waarom is het dan 40 cent en niet gewoon 9 cent?)
Het deel wat naar Q gaat is echt zo minimaal dat je niet echt over verdiensten kan praten in dit geval. Die inkomsten zijn al bijna gelijk aan de kosten van het hebben van zo'n nummer, kosten voor een registratiesysteem enz enz. Die paar duizend euro die dan overblijft is totaal niet interessant als je ziet over welke bedragen wij normaal met elkaar praten. Het geluid is samen met een aantal andere campagnes puur opgezet om luisteraars te binden aan de zender en het is gewoon heel erg leuk!
Goed gelukt Nu luister ik toch veel meer dan ik voorheen deed... Verder boeit het me eigenlijk niet of ze er nou geld mee verdienen of niet... wil gewoon weten wat dat stomme geluid nou is Kan het echt niet uitstaan, want volgens mij is het echt zo iets wat je weet niet hoe vaak hoort...
Tis iig een ROT geluid.... En ik ben nu aan het luisteren maar weet gewoon echt niet wat het is en met die hints kan ik ook niets!
Ik weet het denk ik Ik vraag me alleen af wrom je alleen je naam moet smsen. Wanneer kan je dan het geluid smsen...? Lijkt mij veel logischer dat je je naam en het geluid smst en de 1e die dat goed heeft wint gewoon. 2+2=4 en slot en grendel duiden naar mijn weten op een kluisdeur...
Nee want als je het geluid zou smsen dan zouden ze zelf kunnen bepalen wanneer ze het geld eruit laten gaan!
Alleen je naam smsen is makkelijker omdat ze de berichten nu niet hoeven te lezen en het blijft spannender op deze manier omdat je nu zelf iets kan bedenken en iedere keer weer bevestiging gaat zoeken op de zender. Al jij jouw idee naar Q stuurt en je hoort niks binnen 24 uur is het misschien al klaar voor je. Maar ik ben ook echt benieuwd! Binnen Q zijn er ook maar iets van 3 mensen die het weten dus ik krijg ook niets los helaas.