@veraenroy: wow gaaf zeg die boom van jullie! @loopy: echt amerikaans volgens mij zo'n volgepropte boom vind het wel heel gaaf staan! Mooi versierd Wij helaas dit jaar geen boom. We gaan begin van het nieuwe jaar verhuizen en zitten hier nogal krap. Dus sla dit jaar maar over.
Hier is die van ons: Wilde eigenlijk geen echte ivm de rommel die het geeft..maar vindt het toch wel gezellig zo! Volgend jaar wil ik ook zo'n boom als loopy, gaaf hoor!
Dit is onze even op de link klikken dan zie je hem krijg hem niet geupload http://i202.photobucket.com/albums/aa15 ... 031037.jpg
Hier onze boom..vorig jaar een echte tot het plafond,dit jaar een neppert. de ballen die erin zitten kregen we vorig jaar met onze trouwdag,13 dec van alle gasten..op vele staat een wens opgeschreven!
hee die kat kon wel familie van onze kat zijn.. SPREKEND! wel grappig om te zien.. precies dezelfde aftekeningen
Onze hele groote boom incl kerstvrouwtje (dag daarna wonnen we een boom en die staat nu ook, een echte maar niet zo groot)
Volgend jaar is je kindje anderhalf, heb je dat weer... Jelle is nu anderhalf, en ik ben benieuwd wat hij van de kerstboom gaat vinden... Hij staat nog niet, dat ga ik morgen doen, of misschien vanavond al..
wij vonden het vroeger geweldig.. Mijn vader bouwde er een heel landschap onder en wij mochten met de schaapjes spelen