Ik vind het denk ik wel een leuke naam maar hij komt hier ook niet zo vaak voor vind ik. In UK en USA wel. Wat voor soort kinderen krijgen de naam Christopher/Christophe? Is het mooi, saai of hip of aso of andere dingen? Afkorting Chris is ook super!! Bedankt voor jullie meningen!
ik vind Christopher erg leuk. deze naam stond bij mij hoog op het lijstje. Jammer genoeg vond manlief het niet zo mooi. ik zie een lieve sociale jongen bij de naam Christopher
Christopher wordt bij ons de tweede naam, vind m prachtig, maar ik vind de afkorting (die ongetwijfeld veel gebruikt zal worden) Chris vreselijk. Dat was voor ons de reden de naam niet te kiezen, maar voluit vind ik het een prachtige naam.
Prachtige naam! Beide varianten trouwens. Ik zie een nette jongen, misschien een beetje hockey Maar oh zo leuk!
Mijn (Amerikaanse) neef heet Chistopher. Leuke naam hoor. Christophe vind ik eerder een naam die je in Vlaanderen hoort.
Christopher vind ik het mooist. Ik vind het een mooie, nette naam, klein beetje hockey, maar niet te.