Mijn dochter wordt binnenkort 6. En ik heb gewoon geen inspiratie voor een cadeau. We zijn ook nog eens op vakantie dus moet ook in de koffer passen haha. Meeste dingen die ik cadeau geef kijkt ze al snel niet meer naar om en geeft ze de voorkeur aan tablet /switch etc. Maar dat wil ik dan weer niet. Iemand toevallig een gouden tip?
M’n zoon werd op die leeftijd het meest blij van Lego. Mn 5 jarige dochter zou spullen willen voor haar crafty ponies of Schleich paarden. Een mooi leesboek.
Knuffel Elastiek (voor tiptaptop) Boek (van Sprokia of Olivia's dagboek of De boze heks bijvoorbeeld) Boek om te leren tekenen Knutselspulletjes zoals vlechtstroken Playmobil Nieuwe schooltas Nieuwe zwemkleding Dekbedovertrek
Mijn ervaring is voor de verassing op de verjaardag een boek of knutselspulletjes, gewoon iets kleins maar het grote cadeau zelf uit laten zoeken. Vaak wordt er dan iets uitgezocht waar ze heel blij van worden maar waar ik nooit opgekomen zou zijn.
Hier binnenkort ook een meid die 6 wordt. Ze wilde heel graag de Barbie ambulance dus die krijgt ze. Daarnaast ook knutselspul, puzzel en ze wil veel boeken van de zoete zusjes.
Brain academy voor de switch. Oke niet wat je wilt maar mijn kaak valt soms echt naar beneden waar ik over struikel en G zo oplost. Hier ligt er een step met grotere wielen te wachten (en lichtjes) voor overgang en zwemdiploma. Zij weet van niks overigens. Haar oude step is ook wel aan vervanging toe. Rolschaatsen hebben we maar vindt ze nog niks.
Discman (ook super handig voor de vakantie) met cd van k3/kinderen voor kinderen oid Microfoon (vindt mijn dochter van 6 geweldig. Lekker meebrullen met vriendinnen) Karaokeset Paint by number
cd speler met mp3 uitgang en dan lekker muziekjes luisteren op de kamer - of een mp3 spelertje (kan makkelijker mee ) en als ze muziek niet leuk vinden nog - dan luisterboeken luisteren, ook erg leuk.