Ruim 5 jaar geleden tijdens de zwangerschap van onze oudste had ik telkens onverklaarbare bloedingen. Toen hebben ze een uitstrijkje gemaakt en belde de gyn me 's avonds om een uur of 19.00 op met de mededeling; ''je hebt nog geen kanker maar wel pap 3b''. Dan schrik je je echt helemaal rot. Uiteindelijk hebben ze een lisexisie gedaan die echt verschrikkelijk was en ik gelukkig nooit meer onder plaatselijke verdoving hoef te doen vanwege het extreme bloedverlies dat ik toen heb gehad. Moest ook gelijk de rest van de dag in het ziekenhuis blijven. Nu na ieder jaar een schoon uitstrijkje heb ik weer tussentijdse bloedingen. Ik hoop echt dat het niks is maar morgen dus de doktersassistente bellen voor een uitstrijkje.. Was zo blij dat na jaren in de gyn stoel te liggen vanwege zwanger worden, zwanger zijn nu rust aan mijn lijf. Na 2 jaar misschien dus dit weer... Maar goed, niet op de zaken vooruit kijken en hopen dat het niks is!
Snap je ongerustheid, hoop dat je bloed verkies dit keer een onschuldige oorzaak heeft! Maar hoe dan ook, goed dat je direct naar je arts gaat! Toi toi!
o jee wat vreselijk sterkte meid wat mij ooit is overkomen is het volgende: bloedverlies wat veroorzaakt werd door een schimmelinfectie.