Ervaring IVF/ICSI Isala zwolle + transportziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door papillons, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Heeft er iemand van jullie ervaring met een transportziekenhuis in samenwerking met Isala in Zwolle?
    Zwolle doet de IVF/ICSI met Deventer, Almelo, Enschede, Wolvega, Drachten en Heerenveen.

-Hoe hebben jullie alles ervaren?
    -deed je eigen ziekenhuis de punctie of deed Zwolle dat?
    -Zit er ook een wachtlijst aan vast?
    -Heb je daar ook een intakegesprek en verplichte voorlichtingsavond voor je met het traject kunt beginnen of is de intake in je eigen ziekenhuis?

Vertel mij maar alles, ik heb zoveel vragen!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben alles in zwolle gedaan. We wonen in steenwijk, en het leek ons het handigste om alles onder 1 dak te doen.

In andere ziekenhuizen kunnen ze vaak wel de punctie en terwijl jij als vrouw dan loopt bij te komen kan je partner met een doosje eieren in de auto. No thanks dachten wij toen.

Wij hebben ons destijds in januari gemeld. Begin februari eerste onderzoeken en eind februari eerste uitslagen en het eerste gesprek. Uitslag van het sperma was slecht en je moet dan na 3 maand opnieuw testen. Dus mei. In augustus zijn we toen begonnen.

Wachtlijst verschilt, ik weet niet hoe druk ze het nu hebben. Toen was het vier weken. Geen info avond gehad, direct onderzoeken en consult.

En ik heb het als zeer fijn ervaren. Wij kregen dr. Rutte, een jonge vrouw wie toen nog net moest afstuderen. Wij waren haar eerste eigen patienten, dat voelde best bijzonder. En ik voelde mij er fijn, gesteund en begrepen.
    Wij hebben er nog vier cryos liggen, mogen we ooit nog een kindje willen dan gaan we zeker weer naar zwolle.

Oh en wolvega is een prive kliniek he. Hou dr dan rekening mee dat je het eerst voor moet schieten en dan declareren.

Mag je vragen hebben, stel ze gerust!

Deel Deze Pagina