Dag allemaal. Op dit moment zit ik op dag 15 van mijn cyclus. Dag 5 van mijn menstruatie ( na primolut) zat ik bij de gyn en omdat alles er gied uit zag kon ik nog starten met clomid, officieel 2 dagen te laat maat slijmvlies was mooi dun dus kon geen kwaad. Ik heb geen echos voor folikelmeting, doen ze hier pas vanaf 150 mg; ik moet nu gewoon afwachten of ik binnen 35 dagen totaal een menstruatie krijg. Vorige zwangerschap wel telkens echos ( ander zh) en opzich vind ik dit wel fijn. Minder intensief en praktischer met een kleintje hier rondstuiterend. Alleen ook geen idee wat er gebeurd! 50 mg heb ik geslikt deze ronde. Vorige keer deed dit niets, 100 mg werkte toen wel goed. Nu heb ik vandaag toch een buikpijn.. Pfft. Hoog in mn buik krampen en onder in mn buik steken. Ik voel me er echt een beetje ellendig van.. Ik ben ook al 2 dgn misselijk. Zou t een eisprong zijn? Herkent iemand dit? Hoelang duurt dat bij jullie? Meer mensen zonder tussentijdse echos? Zijn er hier mensen die voor een tweede zwangerschap minder hofe dosering nodig hadden, of juist meer? Dank alvast!
Hi, Ik ben deze ronde gestart met Clomid. As donderdag heb ik een fm, dan zit ik op cd 12. Cd 21 moet ik bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad of dat de dosis verhoogd moet worden. Maar ik zal je zeggen dat ik sinds gisteren misselijk aan t worden ben maar dat zou best kunnen klopen als mijn eisprong eerders is.
Haaj, Ik heb helemaal geen controle. Ik moet gewoon afwachten of er een cyclus is binnen 35 dagen, zo niet dan primolut en 100 mg en zelfde verhaal. Spannend, laat je t weten? Als je een eisprong hebt gehad en de klachten passen, geeft dat mij een beetje hoop
Wel raar dat je geen controles hebt? Want misschien heb jij wel een eisprong gehad en wordt je binnen 35 dagen ongesteld maar was t geen goede eisprong dat kan natuurlijk ook. Ik heb (zonder medicatie) maak een eisprong gehad maar niet een groot gegoeide ei haha Na hoe veel rondes ben jij zwanger geraak van clomid ?
Ja, nouja, t is t beleid hier ik t ZH... Ik wacht t gewoon een cyclus af. Maar vind t ook wel lastig indd Bedoel je een eisprong bij een te klein eitje? Waardoor bevruchting niet kon? Ik bem de vorige keer de zesde ronde zwanger geworden. 1 keer 50 mg zonder resultaat daarvoor. Toen 6 keer 100 mg. Ik had toen ook wel onregelmatige cyclus, ene keer dag 12 eisprong, andere dag dag 20 pas. Daarom vind ik t nu ook lastig zonder echos... Maar andere kajt was dat ook wel erg intensief en is dat serieus lastig te combineren met een net nieuwe baan en ern dreumes... Dus ik hoop stiekem op een wonder ofzo. Haha. Anders vraag ik binnenkort of ik toch echos kan krijgen, maar ze wilde t eerst o proberen.