chromosonenonderzoek

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Laura77, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura77

Laura77 Lid

10 mrt 2008
    9
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Begin mei had ik de topic "minder lang zwanger dan gedacht" geopend, waarin ik beschreef hoe er eerst werd gezed dat ik een miskraam zou hebben en dat ik daarna toch (korter) zwanger bleek. Helaas bleek ik dus toch niet korter zwanger te zijn. Doordat bij ons kindje de hersenen en de schedel ontbrak (anencefalie), was de meting niet betrouwbaar en kwamen ze elke keer uit op een kortere zwangerschapsduur. Bij de echo met 11 weken (dus eigenlijk ruim 12), kwamen we erachter dat ons kindje niet buiten mijn buik zou kunnen leven. Gisteren heb ik in het ziekenhuis een curettage ondergaan...

Nu mijn vraag. Vanwege een missed abortion,een vroege miskraam en dus nu een kindje met anencefalie, gaan er een aantal onderzoeken plaatsvinden. Waaronder een chromosonenonderzoek bij mij, bij mijn man en bij de baby. Ook zal er bij mij een bloedstollingsonderzoek plaatsvinden, waardoor wij nu even niet aan kinderen mogen beginnen.

Helaas krijg ik niet echt een antwoord op de vraag hoe lang het gaat duren voordat wij alle uislagen krijgen en dus (hopelijk) weer verder kunnen met onze babyplannen. Er wordt alleen maar gezegd "een aantal maanden". Hebben jullie een idee?

Groeten,

Laura

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi laura,

Jeetje wat maak je een hoop mee meid! Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Houd er rekening mee dat je pas na een half jaar alle uitslagen compleet hebt. Het ene onderzoek duurt maar ene paar uur maar andere onderzoeken gaat ene heel traject aan vooraf.

Imke

Deel Deze Pagina