Sensitest ovulatietest als zwangersschapstest ?? Iemand ooit gedaan!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabine1991, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hoi meiden!

Heeft een van jullie weleens een ovulatietest als zwangerschaptest gebruikt? Ik had vanmorgen licht streepje op mijn zwangersschapstest van kruitvat (2 v 5) en heb net ovulatietest ( sesitest dipstick ) gebruikt en ook daar een lichtstreepje ( mijn ovulatie is uiteraard al even geleden).

Naar goed, iemand ooit gedaan!? En zo ja, was je dan zwanger? ;);)

Groetjes! Maaike

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Naar het schijnt kúnnen ovulatietesten ook positief geven als je daadwerkelijk al zwanger bent. ;)

Liefs,

3. Een licht streepje betekent niet dat je zwanger bent, je hebt vrijwel altijd wat LH in je lichaam zitten, en dus kan er ook eigenlijk altijd een (licht) streepje op je ovulatietest verschijnen. Een ovulatietest kan wél positief reageren op een zwangerschap, maar dan dus ook echt positief, en geen licht streepje ;) Een licht streepje op een zwangerschapstest zegt natuurlijk wel meer dan genoeg! :D Licht of niet, een streep is een streep! Hopen dat ie snel donkerder wordt!

4. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Zwangersschapstest altijd beter! Morgen weer testen haha!
    Maar die ovulatietesten weren bij mij echt alleen op dag voor of op ovulatie, vandaar dat ik dacht dat t ook werkte :):) maar goed morgen weet ik meer! :D

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina