Waar let je allemaal op om te weten wat voor jou goed is? Heb je steeds dezelfde arts? Is er een wachtlijst? Krijg je genoeg informatie
Deze idd!!!!! Super team! Iedereen leeft altijd mee, vriendelijk, behulpzaam en zijn niet bang om buiten de box te denken. Ook eigen input word gewaardeerd en iets mee gedaan
Ik vind het allerbelangrijkst dat er naar je geluisterd wordt, dat je serieus genomen wordt en dat er verder gekeken wordt. In Nederland is er in veel ziekenhuizen nog steeds het standaard protocol wat aangeboden wordt. Ze zijn dan weinig flexibel, ondanks dat er soms wat anders nodig is. In het buitenland kijken ze verder, doen meer onderzoek en wordt de behandeling meer op jouw situatie afgestemd. In Düsseldorf mochten we veel zelf meedenken, echter toen onze poging daar niet verliep als verwacht (veel lege follikels), kregen wij het gevoel dat wij van alles aandroegen, echter wilden we juist van hen weten waar we goed aan zouden doen. In Gent zeiden ze vervolgens direct hoe zij een volgende behandeling zouden aanpakken, waarna er ook ruimte was voor eigen inbreng. Wachttijd in Gent is wel lang...
+1 !!! Heb ervaring met een ZH in NL en Gent.. Gent begon bij mij al heel snel over eiceldonatie of adoptie :O Nu twee prachtige zoons... Hoezo eiceldonatie en hoezo adoptie?? Ik ben er absoluut niet op tegen maar alles in mij zei dat dit echt niet nodig was... Ze pakte bij mij de miskramen niet aan en gooide het gelijk op eicelkwaliteit en DD ging gelijk juist daarmee aan de slag.. Twee keer een poging gedaan.. Poging 1 raak zoontje 1 -> poging 2 raak zoontje 2 (hoewel ik denk dat dit echt geluk was)
Bedankt voor je reactie, fijn dat je het als prettig hebt ervaren. Maar kun je doorverwezen worden vanuit Nederland.