Wij hebben tijdens de 20 weken echo te horen gekregen dat onze baby sowieso 1 klompvoetje heeft.... Iemand ervaring, bleef het bij jullie alleen bij klmpvoetjes of kwamen er na de vervolg echo meer afwijkingen gevonden? En hoe is het gegaan met jullie baby na de geboorte en het hele traject wat ons dan te wachten staat. Alvast bedankt voor jullie reacties
hallo. ik ben zelf geboren met 2 semi klompvoetjes. daarom is ons meisje ook extra gecontroleerd hierop. zorg er iig voor dat ze meteen er iets aan doen. bij mij hebben ze me te laat in het gips gezet waardoor ik nu mijn hele leven steunzolen moet dragen. (is niet het einde van de wereld hoor). maar ik moet ook naar extra goede schoenenwinkels waar de schoenen niet goedkoop zijn (tussen 100 en 300 euro) waardoor ik dus niet veel keus heb en dus ook maar 1 a 2 paar per jaar koop. verder kan ik een hele dag op mijn voeten staan of lopen. maaaaar er valt heeeeel goed mee te leven hoor! als ze er maar meteen bij zijn. ik kon ook vanaf 10 maanden al lopen dus het heeft me niet belemmerd.
Ik weet er niet super veel van maar een collega en vriendin hadden dit ook bij hun kindjes. Na de geboorte is/zijn de voetjes meteen in t gips gezet. Als baby merken ze er weinig van. Dit wel voor een maand of 6 en t is goedgekomen.