Chromosoomafwijking/ translocatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bint al maghreb, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Kounelli wat een mooi nieuws!!! gefeliciteerd!!

max wat fijn dat de echo goed was!

bunchy goed dat het dinsdag kan. daarna hopelijk snel een goede uitslag.

ja vervelend is dat he dat je je buik nog wilt verbergen, maar dat dit eigenlijk niet meer kan. Ik krijg ook erg snel een dikke buik. Gelukkig was dat bij mee wel steeds in de winter, zodat je het iets beter kunt verbergen, maar ook dan is het op een gegeven moment lastig.

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    vandaag de punctie gehad Bunchy? viel het wat mee voor je?

3. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Bunchy: hoe is je punctie verlopen? Hoe is het met jou?

Hier is moeders voor moeders vanmorgen langs geweest. Teststreep was heel licht... Met dezelfde urine nog een kv test gedaan, daar wel een duidelijke streep op... Beetje vreemd. Afwachten dus maar, al dat gewacht... Dinsdag naar de gyn, ben benieuwd.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Kounelli, wat gek.. Maken ze dat bij mvm vaker mee? Hoop op een goede afloop voor jou!

Hier alles goed! Punctie is goed gegaan. Kleine weer goed gegroeid en op de echo zag alles er picobello uit en we krijgen een meisje ( na een zoon en dochter). Ik dacht echt een jochie dit keer dus verbaasd! Zoon had het enkel over zusje dus hij had het goed en is in de wolken.. En wij met hem :)
    Nu wachten op de uitslag. Nu rust want eerste week volgt deze toch niet.. Gynae gaat uit van positieve uitslag en schat kans op slecht nieuws lager in op basis vd normale echo..

Gek hoor om straks alle kleertjes v mij eerste jongen weg te doen.. Heeft toch veel emotionele waarde. Herkenbaar?

Hoe gaat het met jullie?

5. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Bunchy: wat fijn dat het goed verlopen is. Duimen voor een goede uitslag en bijkomende rust.

Hier mocht het helaas dit keer weer niet zo zijn...:(

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ach meid toch.. Wat een pech. Heb je bloedverlies? Gaat het wel een beetje?

7. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Bunchy wat fijn dat de punctie goed is verlopen!! en een meisje erbij, leuk hoor. Fijn dat de gyn er ook een goed gevoel bij heeft.

Kounelli wat ontzettend rot dat het voor jullie weer mis is!!! heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

8. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Gister een erg verdrietige dag gehad. Deed me toch meer dan ik had gedacht. Was er op voorbereid dat het mis kon gaan, maar ik was toch erg teleurgesteld dat het nooit eens in één keer goed mag gaan.
    Vandaag het vruchtje echt verloren en kunnen we weer over tot de orde van de dag.
    Gek genoeg geeft het me ook rust dat ik niet steeds hoef te denken zou het wel goed zijn?
    Heb gister veel met mijn mannetjes geknuffeld, vooral de jongste voelde dat er wat was en kroop spontaan veel op schoot, heel fijn.
    Vooral maar blij zijn met wat ik al heb, wat een geluk.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen..

9. Saar2013

Saar2013 Lid

2 jul 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig Kounelli! Sterkte voor jullie!

10. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Kounelli, wat verdrietig weer :( heel veel sterkte voor jullie gezinnetje.

Bunchy, fijn voor jullie. wanneer weten jullie de definitieve uitslag?

11. Binks

Binks Actief lid

18 okt 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kounelli wat verdrietig... :((( ik leef met je mee.... inderdaad waarom kan het nou niet eens gewoon in een keer goed gaan, ik snap helemaal wat je bedoelt!

Bunchy, fijn dat alles goed is verlopen! Toch altijd spannend zo'n punctie.

Hier wordt onze kleine meid alweer bijna 1. Hoe dichterbij het komt, hoe emotioneler ik word. Herkennen jullie dat? Ik denk steeds terug aan een jaar geleden, en aan de dag dat ze geboren werd. Zo bijzonder dat er een gezond klein meisje op de wereld kwam die nu niet meer weg te denken is!

12. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Mooi hè, Binks, dat het toch wel echt kan, zo'n mooi en gezond mensje op de wereld zetten. Zo'n eerste verjaardag is toch wel heel bijzonder, hè? Geniet maar lekker van je mooie meisje!
    Ik geniet (meestal) ook erg van mijn jongens! Het is uiteindelijk toch echt wel heel bijzonder elke keer!

13. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ja, herken het gevoel helemaal Binks, Hier gaan we alweer richting de 4 de verjaardag van de oudste. Kan amper geloven dat de tijd zo snel gaat

14. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    binks 1 jaar alweer, ja dat is echt een speciale verjaardag, dat is ook altijd het moment dat ik denk...wat ben ik toch blij dat het allemaal goed gekomen is.

Kounelli hoe gaat het nu met jullie? hoe is jouw vrouw eronder?

hier nu lekker van de eerste week van mijn vakantie aan het genieten. Deze week nog even lekker thuis en ik merk aan de kinderen ook dat ze ook echt even toe zijn aan niks moeten. Volgende week ga ik een weekje met de kinderen in een vakantiehuisje, Erik gaat niet mee, die moet gewoon werken, dus ben benieuwd hoe dat is een vakantie alleen met drie kinderen. Maar wordt vast gezellig daar twijfel ik niet aan.

15. Binks

Binks Actief lid

18 okt 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben ;) ik voelde me al een sentimentele muts worden hihi
    Ik heb ook lekker op haar verjaardag vrij genomen en mijn vriend ook. We vieren het pas op zaterdag dus de vrijdag zijn we lekker met zn drietjes!

Leuk op vakantie met mama alleen, dat had ik vroeger heel speciaal gevonden denk ik!

Wij gaan ook nog op vakantie, 30 augustus vertrekken we voor 12 dagen naar Ibiza. We hebben een appartementje gehuurd, ben benieuwd! Gaan jullie nog weg of heeft iedereen al lekker vakantie gehad?

16. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Het gaat hier wel goed hoor meiden. Voor mij is het denk ik wel wat anders dan voor mijn lief, die heeft de hormonen niet gehad tenslotte, maar ook ik ben vrij nuchter en kijk dus weer vooruit. Ik heb er één dag echt flink van gebaald, en ook nu zit het soms nog wel in mijn hoofd, maar ik kan tegelijkertijd niet wachten om weer een nieuwe poging te wagen. Wat zit een mens met een kinderwens toch raar in elkaar hè?
    Vandaag op mijn werk kwam mijn gyn ook nog even naar me toe, hoe het met me ging en of ik niet te snel alweer was gaan werken (ben alleen de donderdag ziek gemeld en ben op vrijdag de nachtdienst weer ingegaan). Wel lief dat ze dat nog ff kwam vragen.
    Afwachten maar wat mijn cyclus nu gaat doen, ik hoop niet veel bijzonders, dat ik weer snel op het wachtbankje mag zitten...

17. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat verdrietig Kounelli... Ik vond de miskramen zwaar, maar de onzekerheid eromheen minstens zo erg. Heb jij dat ook? Een soort van troost vond ik toch wel dat mijn lichaam blijkbaar goed aanvoelde dat het mis was. Dan maar zo vroeg mogelijk... Ik duim voor je dat het een volgende keer wel helemaal goed zit!

Bijzonder ja, een eerste verjaardag. Gefeliciteerd Binks. Vakantieplannen klinken goed. Ik ben net met de kindjes weggeweest. Vriend was er alleen na het werk. Was erg leuk, maar niet echt uitgerust ;) Gelukkig gaan we ook nog met z'n allen.

Vandaag termijnecho gehad. Alles was helemaal goed. Nu heb ik echt vertrouwen, dit gaat helemaal goed. De echo was erg leuk, de kleine bewoog heel veel. De beslissing rondom een eventuele punctie zit me wel behoorlijk dwars...

18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

Max, herkenbaar wat je schrijft over de miskramen en de onzekerheid die het met zich mee brengt.. en het eeuwige wachten..
    Wat fijn voor jullie dat de termijnecho goed was. Betekent dit dat je rond de 12 weken al bent?
    Mag ik vragen wat je dwars zit bij het nemen van een beslissing rondom wel/geen punctie? het risico op een miskraam? of nog iets anders?

Wij zitten te wachten op de uitslag: vandaag dag 10 dus het zou nog wat vroeg zijn. Misschien morgen en anders verwacht ik toch wel maandag of dinsdag... merk nu het dicht bij komt dat ik toch continue met een angstig gevoel in mijn buik rondloop..

19. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Max: ja, herkenbaar, ik heb ook even gedacht, ok, nu heb ik in ieder geval duidelijkheid dat het niet goed is, niet steeds die onzekerheid maar in je hoofd, dat was wel even fijn. En ja, inderdaad dan maar liever vroeg dat je lichaam het zelf aangeeft, dat is fijner dan een slechte punctie uitslag ofzo. En afstoten kan mijn lichaam gelukkig heel goed :cool:
    Jouw twijfel rondom een punctie snap ik ook. Ik dacht dat ik duidelijk wist nu wel een vlokkentest te willen. Maar nu het weer een keer mis is gegaan weet ik niet of het risico wil lopen... Ergens denk ik, een kind dat blijft plakken zal wel goed zijn.... Maar dat is ook een beetje naïef...

Bunchy: spannend nu het wachten op de uitslag, ben benieuwd! Ik duim voor je.

20. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Max, wat goed dat de echo weer goed was!

Binks jullie vakantie plannen gingen heel gezellig!

Wij hebben een chalet gehuurd op een camping in de Vendée regio in Frankrijk. Vlak aan het strand aan de atlantische kust. Wij gaan van 1 tot 12 september. Ben al volop aan het aftellen

Deel Deze Pagina