Chromosoomafwijking/ translocatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bint al maghreb, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar2013

Saar2013 Lid

2 jul 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bunchy Ik ben 24 (bijna 25) en mijn man is 27. Nog 'lekker jong' dus.

@Max Fijn dat je zo positief kunt denken! 3% is inderdaad ook zo klein!

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Spannende week voor jullie max.. Nouja morgen en overmorgen nog niet echt maar do-vrij.. Duim voor jullie!

3. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik vind het nu toch wel spannend... Slaap er slecht van. Heb eigenlijk de hoop dat ze vandaag belt. Hoe heet die genetische arts ookal weer Bunchy? Morgen 2 weken geleden... Waarom denk jij einde van de week? Bij jou duurde het vrij lang toch?

Eerst hadden ze 3 weken gezegd, maar na de punctie 2. Dus dan wil ik vandaag de uitslag! ;) Eerst zei ze dat ik alleen gebeld zou worden als het mis was en anders een brief. Maar dat wou ik niet, straks heb je een gemiste oproep van een onbekend nummer!

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Dr van har sel. Maar kan ook een ander persoon zijn.
    2,5 week duurde het. Dinsdag punctie, vrijdag om 1630 na drie keer bellen de uitslag eindelijk..
    Sterkte!!

5. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Bedankt Bunchy... Ik heb vanmiddag gebeld, stom dat ze 2 weken zeggen en dat het dan nog langer duurt! Maar de vriendelijke dame keek voor me in het systeem en vertelde dat de test echt nog op het lab lag. En wat er nog precies moet gebeuren. Meestal is het woensdag of donderdag voor je iets hoort. Ik mocht wel nog elke dag bellen als ik wou.

Ik word gek van die telefoon die elk moment kan gaan (althans dat dacht ik dus). Mijn vertrouwen is even weggezakt. Ik voel de kleine nu regelmatig, zo lief. Moeilijk...

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ja slopend he, ook al weet je diep in je hart wel dat het eigenlijk goed moet zitten.. Ja bij jou ook! Op de echo met 16 weken zag alles er goed uit toch ook.. Gewoon elke dag bellen. Deed mijn man ook.
    Sterkte met wachten..

7. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Vandaag gelukkig wat meer afleiding met mijn kleine mannetje, maar nog steeds geen bericht. Morgen ga ik weer bellen. En dan wil ik het echt weten! Geduld is nooit mijn sterkste kant, hierin is het wel helemaal lastig.

Maar natuurlijk is het gewoon helemaal goed ;). Een goede echo zegt toch ook wel iets, ookal sturen artsen erg aan op een punctie.

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

Zeker weten; dat zei de gynae ook hoor.. Puur voor de echte zekerheid.. Hopelijk kun je het na vandaag afsluiten en je dan helemaal overgeven :/)
    Jullie krijgen hopelijk vandaag ook te horen wat het wordt toch? Was nog niet helemaal zeker toch?
    Ik duim voor je!

9. Saar2013

Saar2013 Lid

2 jul 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Max! Hopelijk heb je snel zekerheid!!

10. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Heerlijk, de uitslag was goed, zelfs geen dragerschap! Wat een opluchting, dit achter ons laten. Het normale deel van de zwangerschap kan beginnen. En hierna dit dus nooit meer. Bizar 2 van de 3 kinderen waren zo makkelijk om te maken. En bij 1 ging het steeds mis en duurde het zo lang. Hopelijk ook een fijn idee voor anderen, het kan zomaar ineens vanzelf gaan. Nou ja, bijna vanzelf ;)

De echoscopiste had het geslacht wel mis, het is weer een jongetje. Leuk! Misschien wel even een teleurstelling voor dochterlief. Zeker weten eigenlijk, maar ze heeft nog even om aan het idee te wennen.

Bedankt voor het meeleven!

11. Saar2013

Saar2013 Lid

2 jul 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de goede uitslag Max!!! Geweldig!

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Gefeliciteerd max, wat heerlijk voor jullie!
    En wat leuk nog een knulletje erbij!
    En nu lekker gaan genieten..

Wij hebben 3 mk/ma's gehad met 5, 11 en. 13 weken en straks drie gezonde kinderen (klop klop, er van uitgaande..)En elke keer direct de eerste ronde of zelfs niet echt gepland zwanger..
    Dus meiden die in onzekerheid zitten; houd moed!

13. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Max: gefeliciteerd met deze mooie uitslag! Wat heerlijk dat je nu de zekerheid hebt dat jullie zoontje geen translocatie heeft! Ga er lekker van genieten!

14. Binks

Binks Actief lid

18 okt 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Max wat geweldig!!
    Ik hoop dat het bij ons ook zo zal gaan inderdaad, alleen bij de eerste problemen :)
    Wij zijn ook weer van start, zo leuk maar ook zo spannend weer!
    Kounelli, hoe gaat het bij jullie nu?

15. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Bedankt! Echt even bijkomen...

Spannend Binks... En ik ben ook benieuwd hoe het met Kounelli is?

16. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Binks: spannend dat jullie er ook weer voor gaan!

Hier: afgelopen vrijdag weer ongi geworden. Wij hopen nu dus voor de derde ronde na de miskraam te gaan. Geduld, geduld, maar soms is het zo moeilijk... En dan merk ik weer dat ik het toch echt weer heel graag zou willen, en dat ik het dan toch weer oneerlijk vind als een vriendin verteld dat ze net zo lang zwanger is, als ik zou zijn geweest als het niet mis was gegaan...
    Maar aan de andere kant, geniet ik, bewust, ook weer heel erg van mijn kids, meestal dan...

17. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ja, moeilijk hè. Geduld hebben hierbij. Zeker na een miskraam, dan vond ik het extra lastig. Hopelijk kun je binnenkort naar een nieuwe uitgerekende datum uitkijken.

Fijn dat je wel lekker van je kindjes kunt genieten!

18. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Ik ben eigenlijk wel blij dat het al wel weer een keertje wel raak was, weet ik in ieder geval dat het nog kan!
    En ja, ik ben veel te bang dat ik te veel in deze derde wens kom vast te zitten en dan vergeet van mijn kids te genieten, dus daarom probeer ik nu bewust wel vanzelf te genieten.

En ja, die lieve donor van ons hè, stuur ik een beetje sip een mailtje dat het niet gelukt is deze ronde, krijg ik een kort mailtje terug, waar ik weer helemaal positief en blij van word, super toch?

19. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    max wat een super nieuws! volop genieten nu hoor!

20. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat lief Kounelli, dat jullie donor ook meeleeft en je zelfs op weet te beuren! Ik vond de teleurstelling al lastig genoeg, lijkt me lastig als je ook een derde daarover moet informeren. Dus dan is het wel heel fijn dat hij meeleeft. Hopelijk is het snel weer raak...

Hier een goede 20-weken echo gehad en ik merk ook dat ik de spanning echt aan het kwijtraken ben. Hoewel ik lichamelijk al een en ander merk qua ongemakken, geniet ik van de tweede helft van deze laatste zwangerschap.

Deel Deze Pagina