Nee hoor niks desperate! Als ze gezegd hebben dat ze je vorige week aan zouden melden, vind ik dat je best eens mag informeren waarom dat nog niet gebeurt is. Want laten we wel wezen, het wachten in dit hele traject duurt al lang genoeg toch? Ik heb ook nog steeds niks van Groningen gehoord terwijl het ook alweer 2 maanden is geleden bijna dat wij daar zijn geweest. Hopelijk is nu voor eerst voor ons niet nodig, dus laat ik het maar zo, maar anders was ik er deze week ook achteraan gegaan.
Hooiii!! Nou ik had vanochtend naar het AMC gemaild en kreeg smiddag een mailtje van mn klinische genetica, ze heeft vandaag alles op de post gedaan.. Dus afwachten maar... HOe gaat het met de rest?? xxx
Woooeeehooooeeee!!! Ik ben vanmiddag gebeld door Maastricht... 1 augustus hebben we de intake!!! Ik ben benieuwd!!!!!
@Coco: wat fijn dat ze zo snel reageren! Enne... 1 augustus duurt niet zo lang meer hoor! @Nynke Jellie: hoe gaat het met jou? Erg spannend zeker. Wanneer ging het de vorige keer mis? En wanneer heb je een echo oid? @Nnika: al in de zenuwen voor maandag? Ik duim voor jullie allemaal!!
Hier gaat het goed, hij of zij zit er nog steeds Ik heb nog nergens een afspraak staan ik ga morgen de poli van het ziekenhuis bellen en dan maar horen... Maar ik ben bang dat ik tot de acht weken moet wachten. Ongeacht of dat bij de verloskundige is of bij de gyn, beide houden deze termijn aan... Voor de zwangeren en al reeds bevallen dames onder ons: Wanneer hadden jullie de eerste echo? Dan kan ik dat misschien in de strijd gooien morgen hihi @ Coco: Wow dat is voor ziekenhuis begrippen wel snel zeg, toppie! Hoe gaat het met de rest?
@Nynke Jellie: ik had bij mijn eerste zwangerschap met 8 weken een echo bij de vk (toen wisten we nog niet van de translocatie). Daarna is met mijn gyn afgesproken dat ik bij een volgende zwangerschap rond 8 weken mocht komen voor een echo. Dat lijkt lang, maar zekerheid heb je eerder toch ook niet. Het hartje kan kloppen, maar daarna kan het alsnog misgaan, dus eigenlijk is het schijnzekerheid dan. Met de zwangerschap van Timo ben ik (doordat mijn gyn op vakantie was, en ik eigenlijk wel bij haar wilde) pas bij bijna 11 weken voor het eerst voor echo geweest. Ik vond het niet erg dat ik zolang moest wachten, was vanaf 6 weken tot het einde van de zwangerschap kots-en-kotsmisselijk, zodat ik niet eens normaal kon functioneren, dus mijn maakte het allemaal niets uit. @Nnika: succes met de echo vandaag! Ben heel benieuwd, mijn duimen draaien hoor! Hier: vandaag wordt mijn mannetje 1 jaar! Echt meiden, het kan, het kan! Zelfs met een translocatie kan je een gezond kindje krijgen! Dus houd vooral moed! (Doen wij ook voor hopelijk een volgend kindje)
Hoihoi, Nou vandaag hadden we dus de GUO en voor zover ze kon zien zag alles er goed uit. Ze kon alleen niet alles zien omdat het eigenlijk nog iets te vroeg is en beeb lag er ook niet perfect voor. En omdat je op een GUO juist zoveel mogelijk wilt zien mogen we over 2 weken terugkomen voor nog een GUO. Dan is baby ook wat meer omhoog gekomen, hij/zij lag nu nog vrij diep bij mijn schaambeen zeg maar. Maarr ze kon wel wat zien en 'het' had in ieder geval 2 niertjes, een galblaas, een gevulde maag, een gevulde blaas, een hartje met 2 kamers en 2 boezems, een middenrif, een gesloten rugje, geen hazenlip, en de hersens zagen er ook goed uit.. Oja ook tenminste 1 hand met 4 vingers en een duim.. De andere kon ze niet zien want beeb lag erop En het geslacht was helaas ook niet te zien.. Wel jammer maarja over 2 weken mogen we dus nog een keertje en ben iig al opgelucht dat het er tot zover goed uit lijkt te zien allemaal! Hij/zij liep ook wat voor in groei!
Mijn schoonzus is momenteel ook 28 weken zwanger van een zover te zien gezond kindje en zij heeft ook de translocatie, dus idd het kan heel goed . En de moeder van mijn vriend heeft toch ook 4 gezonde kinderen gekregen.. Dus het kan zeker!! @Nynke Jellie: Met de intake die we hadden met 7 weken keek ze even heel snel of het hartje klopte en met 8 weken en 4 dagen hadden we de eerste 'echte' echo. @Kounelli: VAN HARTE!! Met je kleine grote man @Coco21: 1 augustus hebben wij nu ook de 2e GUO, dus voor ons ook een spannende dag. Maar fijn dat ze idd snel reageerden en je redelijk snel terecht kan!!
Ha meiden, waar zijn jullie? @Nnika: al aan het aftellen tot maandag? Hoe voel je je verder? @Nynke Jellie: hoe is het met jou? Al een afspraak voor een echo staan? @Coco: ook al aan het aftellen voor maandag, de intake? @Beginneling: waar ben je? Lekker op vakantie misschien? Hier: vandaag bij onze donor geweest! Dus voor het eerst sinds lange tijd weer op het wachtbankje... Spannend hoor! Vandaag was mijn lieve vriendinnetje bij mij, zij is -eindelijk- zwanger na ICSI (6e poging). Gisteren had ze wat bloedverlies, dus vandaag superzenuwachtig naar het ziekenhuis voor een echo. Komt ze me vertellen dat ze twee (!) kloppende hartjes heeft gezien! En dat terwijl er maar 1 bevruchte eicel was teruggeplaatst (ICSI in eigen cyclus), een spontane eeneiige tweeling dus! Heeft niets met dit topic te maken, maar ik vind het zo fijn voor ze dat ik het toch even kwijt moest... Er bestaan wonderen in de zwangerschapswereld...
Lieve meiden, hier ben ik even snel, ben een tijdje goed ziek geweest (darmbacterie) en nu druk met vanalles... Behalve het zwanger worden. Dus vandaar dat ik niet zo actief ben. Al lees / leef ik nog zeker wel mee! En vrijdag met vakantie!! Weg uit deze kou Kounelli, super spannend meid, ronde 1 is nu toch echt aangebroken. Duim duim duim!! Nou, dit was alleen even een teken van leven van mijn kant, na de vakantie ga ik weer wat actiever doen. Veel liefs!
Lieve Beginneling, wat goed dat je even wat minder bezig kunt zijn met zwanger worden. Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt en daarna vol goede moed kan gaan starten met jullie weg naar een wonder!
Kounelli gefeliciteerd met je vriendin!! En nog een tweeling! Spannend hoor!! Ik ben idd aa het aftellen voor maandag.. Ik ben benieuwd. Wel balen dat het zo ver is.. Wilde eerst een weekendje ervan maken, maar prijzen vallen beetje tegen. Dus nu gaan we daarna shoppen & eten. Xx
Wat leuk voor je vriendin Kounelli! Ik ga volgende week afspraak maken, dan ben ik volgens eigen berekening rond de 8 weken dus als het goed is moet er dan wel wat te zien zijn op een echo! Op de website van de vk staat ook dat je het beste rond die tijd afspraak kan maken, dus dat doe ik dan maar braaf. Heb nu 2 weken vakantie, dus dat komt dan ook wel mooi uit, ben altijd beschikbaar hihi. Ik vind het wel spannend hoor, zover als nu ben ik nog nooit geweest in een zwangerschap. Maar het stemt me wel positief!
@Kounelli, wat een wonder inderdaad! Eindelijk zwanger en dan ook nog van een tweeling! Hoop dat alles goed blijft gaan voor haar, zo te lezen heeft ze het dubbel en dwars verdiend. Wel fijn dat het lange wachten dan zo bekroond wordt, he? Wat moet het momenteel trouwens spannend voor je zijn. Ik duim voor je! Hier gaat alles gelukkig goed, ben net als Coco27 naar maandag toe aan het leven. Gelukkig niet meer zo zenuwachtig als met de eerste GUO, omdat ze daar natuurlijk al een hoop heeft kunnen zien en alles er toen gewoon goed uitzag. Ben nu stiekem meer benieuwd naar of onze kleine dit keer wel haar/zijn geslacht gaat tonen Hoop het zo!! Ik voel me verder prima, kan gelukkig nog gewoon fulltime aan het werk en heb best veel energie. Wel begint de nesteldrang nu al toe te slaan, ik wil alles af en klaar hebben. Ook weer een reden waarom ik hoop dat we snel het geslacht weten, dan kan ik eindelijk met het kamertje beginnen en kleertjes gaan shoppen enzo zo'n zin in! @Beginneling, naar zo'n darmbacterie. Fijn dat het nu weer beter gaat met je. Hoewel je al weg bent wil ik je nog een fijne vakantie wensen @Nynke Jellie: Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, en het klinkt inderdaad hoopvol dat je nu al verder bent dan met je vorige zwangerschappen. Mijn duimen draaien ook voor jou voor volgende week, erg spannend! Laat je het ons weten?
Ben trouwens ook benieuwd hoe het gaat met mercury, zij schreef op 6 juli dat ze 5 weken zwanger was. Ben benieuwd of ze hier nog een keer komt schrijven!
@ Nnika en Coco: duim voor jullie! Hoop dat jullie allebei een goede dag hebben vandaag. @Nynke Jellie: goed teken lijkt me, dat je nu verder bent dan ooit... Heb je al een datum voor een echo? Kunnen we voor je gaan duimen... Spannend hoor!
Vndg intake gehad.. Nou wat en proces gaat het worden zeg.. En al die procenten die ze noemen op kans van slagen.. Pffffffffff.... We gaan er ff een nachtje over slapen... Nu ff bijkomen van een lekkere bbq