Chromosoomafwijking/ translocatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bint al maghreb, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    al wie interesse moest hebben, stuur je fb profiel naam even in pb door en dan nodig ik jullie wel uit in de groep

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Heb even snel gekeken, maar je kunt hier ook een club aanmaken waar je alleen lid van kunt worden op uitnodiging. Maar ik weet niet hoe het dan zit met de zichtbaarheid van berichten. Ik kan dat wel eens navragen, als meer mensen dat een idee vinden.

3. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik doe mee met privé groep :)

4. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    voor mij geen probleem als dat hier ook kan hoor! maar ik dacht dat andere leden steeds konden meelezen dan

5. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Lekker tijdstip petra... Feestje of slaapproblemen?

6. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    slaapproblemen ;) nerveus geweest voor het gesprek vandaag.
    Maar goed nieuws hier! we mogen ook starten met de procedure. Normaal gezien staat de pick up gepland rond 16 juni!

7. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat fijn Petra! Dat is echt al bijna... Kan me zo voorstellen dat er tegen die tijd nog meer slapeloze nachten volgen. Nu nog maar ff lekker slapen ;)

8. Daanbanaan

17 jun 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook voor!!!

9. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    en nu weer niet slapen want heb nachtdienst :-D
    is het nu mogelijk om hier een prive groep te maken of gaan we toch naar fb?

10. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    ik ben voor FB, bij het andere topic hebben we ook een besloten groep hier, maar dat schrijft toch niet zo makkelijk als FB.

11. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Waarom schrijft die besloten groep hier niet zo fijn? Ik vind fb niet echt het voorbeeld van fijne privacy, maar dat is meer een gevoel dan dat ik dat uit kan leggen...

12. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Misschien een gekke vraag hoor... Maar wat is FB??? :p
    Facebook?

13. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ja inderdaad coco, is facebook.

Ik vind het ook wel fijner schrijven daar, gaat makkelijker, sneller, je kan veel duidelijker gericht op een bericht van iemand reageren en eventueel makkelijker foto's plaatsen

14. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    max: ik zit ook bij een besloten groep op FB, als je die op geheim zet kan echt niemand anders dan de leden van de groep de berichten en/of reacties zien.

15. Daanbanaan

17 jun 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok Dames, wie neemt het op zich om de pagina aan te maken?!

16. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik wou het wel doen hoor, maar dan heb ik jullie echt naam of facebook naam nodig om jullie aan de groep toe te voegen

17. Daanbanaan

17 jun 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okido....mijn echte naam is Danielle de Ruiter als het goed is moet je me daaronder kunnen vinden.

18. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Je hebt pb Petra :)

19. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Meisjes meisjes! Gaan we dan helemaal niet meer hier schrijven?
    Ik ben onlangs van FB af gegaan en zie het niet zo zitten om weer een nieuw account te maken. Het werkte te verslavend voor mij, heb een hoop meer rust en tijd nu ik geen FB meer heb.
    Of gaat het alleen om de meiden die PGD gaan doen?
    Zou het wel jammer vinden om daar niet meer van op de hoogte te zijn. Aangezien ik zelf in dat traject heb gezeten zou ik ook graag mijn ervaring met jullie willen delen.

Hoe is het verder met iedereen?
    Hier gaat het wel goed! Sinds dit weekend veel meer energie, wat een heerlijkheid. Weer lekker wezen shoppen, en toch maar gaan geloven aan een zwangerschapsbroek. Phoe wat een verademing! Ik doe 'm nooit meer uit!
    Zie nu ook ineens een klein buikje komen, dat is wel leuk om te zien. 4 dagen geleden ook enorme bandenpijn, maar na een dag was het over en nu al dagen geen last meer gehad. Ben ik gelijk weer onzeker of dat wel goed is. Groeit alles nog wel? Wat is jullie ervaring?
    Over 1,5 week gaan we weer proberen het hartje te luisteren. En ga dan niet proberen in de stress te raken als we 'm weer niet kunnen vinden ;). En dan alweer bijna de vruchtwaterpunctie. Wat gaat de tijd dan ineens hard!

20. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    beginneling: ik ben wel van plan hier ook nog te schrijven hoor, maar fb is zo makkelijk en snel en besloten. ik heb geen telefoon waarop internet zit dus kan er alleen op wannneer ik toevallig achter de comp zit.
    die bandenpijn had ik ook af en aan, soms heel lang niet en dan ineens een dag soms iets langer heel hevig. dat heb ik nog steeds wel maar dan wel minder hevig. nog een paar weekjes dan kun je je beebje al voelen, dat scheelt enorm qua onzekerheid betreft. fijn dat je zwaqngerschapsbroek zo goed zit, het moet er ook wel een keer van komen he.

hier straks de intake bij de vk, ben blij dat ik nu daar onder controle mag maar heb er niet zoveel zin in, moet ik weer het hele verhaal doen, dat ben ik soms echt een beetje moe haha. verder nog steeds erg moe en veel last van mijn bekken, ik wilde er niet aan toegeven omdat ik dat bij de jongens ook niet had en eigenlijk de hele zwangerschappen alles wel kon, maar heb helaas geen keus, ik kan niet eens zonder pauzes de kamer stofzuigen. maar ik heb het 1000% over voor ons wonder natuurlijk.

Deel Deze Pagina