Fijn die herkenning. Nou ja, niet letterlijk fijn voor jullie natuurlijk. Morgen wordt ik actief ingeleid, dus dat is een enorme opluchting. Hoop dat je het nog wel even los kunt laten beginneling. Jou kleintje heeft nog winst te halen door iets langer te blijven zitten. Na 40 weken eigenlijk niet meer. Dat zijn de woorden van mijn vk van vandaag. Maar misschien helpt het je wel om het alvast eens met de gyn of vk te bespreken?
Wat fijn! Heel veel succes Max, zet 'm op!! Eindelijk Ik hou het forum goed in de gaten vandaag en morgen! Spannend!
Even kort... Hij is er! Gezond en wel ligt hij nu heerlijk in mijn armen. De vk heeft thuis mijn vliezen gebroken en hij is ook thuis geboren vanmiddag. Wat heerlijk dat hij nu is... Wat zijn we dankbaar.
Max wat ben ik blij voor je!!! Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat hij er is. Hoop dat alles goed is verlopen en dat ook alles goed met jou gaat. En dan nog thuis bevallen ook, super zeg! Geniet van deze eerste momenten!!
Proficiat Max, je geduld wodt beloond Geniet ervan . Beginneling ben jij de volgende ? @Rizzie, ik zit nu in ronde 3, bij onze dochter was ik de eerste keer pas zwanger in ronde 12, de tweede keer in ronde 8 en van onze dochter in ronde 4, dus ik vermoed dat ik nog ff moet wachten ik ben er weer veel te veel mee bezig, en dat helpt niet Ik heb mijn kinderwens een dik half jaar uitgesteld owv verandering van werk, ik heb daar nu zo'n spijt van, ik ga wss toch terug naar mijn vorige job ik zal dan ook terug fulltime gaan werken tot aan zwangerschapsverlof, zal wennen zijn, nu doe ik een 8à9 nachten per maand, en dan terug 20 dagen in vroege en late systeem Hopelijk ben ik snel zwanger
Max: van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat je VK naar je geluisterd heeft en je een handje wilde helpen. Geniet lekker van jullie ventje, het is je van harte gegund! Beginneling: nog ff volhouden meid!
Gefeliciteerd Max!!!! Geniet van jullie mooie prinsje!!!!!!! Ik wens jullie heel veel liefde & geluk!
Max, van harte! Wat heerlijk dat hij er nu is. Ben best benieuwd naar zijn naam, maar als je hem liever privé houdt alle begrip. Happy, veel succes met het zwanger worden, hopelijk heb je snel een positieve test. Hoe gaat het hier met de rest? Ik ben geveld door een bronchitis. Niet leuk tijdens een zwangerschap, moet vooral uitzieken dus
Ja Ma ik ben ook erg nieuwsgierig naar de naam he bah Petra dat is niet fijn idd. lekker even pas op de plaats en uitzieken, ik hoop dat je snel weer beter bent! hier gaat alles goed, de wond van mijn abces is van buiten nu dicht. is wel fijn, want de hele tijd met zo'n open wond is ook maar niks. Daelyn heeft gisteren haar eerste prikjes gehad, heeft gedurende de dag wel wat gehuild, dit valt meteen op want dat doet ze normaal eigenlijk niet. ik heb haar voor het slapen gaan nog een halve 60 mg pcm gegeven en normaal krijgt ze om 17.30 een fles en dan komt ze weer om 02.00 uur en nu sliep ze vanmorgen om 5.00 uur nog. ik heb haar toen maar wakker gemaakt voor de fles, vond het wel een erg lange ruk. en ik was elk uur wakker en vroeg me af wanneer ze nou zou komen haha. hopen dat ze dit ritme volhoudt, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn
Max, hoe gaat het met jou en de kleine? Hoop dat jullie al lekker aan elkaar gewend zijn en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn. Happy, jeetje, kinderwens opzij geschoven voor een nieuwe baan en nu weer terug bij af. Balen is dat dan. Maar dat wist je van te voren natuurlijk ook niet! Hoop dat je snel zwanger bent!! Ik duim! Kounelli, hoe is het met jou? Gaat het goed met Joas? Is Timo een beetje een stoere grote broer aan het zijn? Coco, leuk ook weer dat je even komt buurten, deze maand weer een nieuwe poging? Ben je al begonnen? Super spannend! Hoop dat het anders uitpakt dan de vorige keer. Gaan ze deze keer de hormonen minderen om overstimulatie te voorkomen? Ik duim voor je dat deze behandeling helemaal goed gaat en jullie straks in verwachting zijn van een gezond wondertje!! Bunchy, alles goed met jullie? Rizzie, wat fijn dat je wond dicht is. Jeetje, daar heb je nog wel even mee gelopen dan zeg. En? Hoe is het ritme van Daelyn? Of kwam het door de prikjes dat ze zo goed sliep Hier nog weinig nieuws. Geen voorweeen meer gehad, al zon 2 weken niet meer. Dus erg rustig. Wel kijk ik er naar uit dat ze komt hoor, het gevoel dat het iedere dag kan gebeuren maakt het wel erg spannend. Probeer er niet naar de leven want ik wil niet gaan zitten wachten op de bank, dus ben lekker druk in de weer. Heb nu ook een rolstoel dus kom ook weer ergens, wel afhankelijk van vriendlief die mij moet duwen, maar het geeft wel wat meer vrijheid!
Hallo dames, Er was even een radiostilte van mijn kant, niet zonder reden. Ik heb het mentaal heel erg zwaar gehad de afgelopen tijd. Natuurlijk zijn we dolgelukkig met de komst van onze zoon. Maar met zijn komst kwam ook alle stress van het begin van deze zwangerschap en de miskramen hieraan vooraf eruit. Ik had eigenlijk vooral lichamelijke klachten, maar dat bleek een psychische oorzaak te hebben. Heel eng vond ik het. Daarnaast heeft het geven van bv letterlijk bloed, zweet en tranen gekost. Ik zou het supergraag en het is uiteindelijk gelukt. Maar vraag niet hoe... Nu gaat het goed gelukkig! Ik geniet heerlijk van ons nieuwe gezinnetje en doe lekker rustig aan. @Petra, voel je je al wat beter? Bronchites lijkt me zeker zwanger geen pretje nee. @Rizzie, fijn dat je borst hersteld is zeg. Ik kan me voorstellen dat een lange nacht naar meer smaakt Maar heb je geen avondvoeding na 17:30 meer dan? Hier ben ik nu al heel blij met 23:00 en dan 3:00. De eerste nachten kwam hij elke 2 uur... @Happy, ik hoop ook dat het snel raak is! Maar als je terugkijkt is het heel wisselend geweest hoe snel je zwanger is. @Coco, het is eindelijk november! Hoe gaat het met je, al begonnen met de nieuwe poging? Ik ga een kaarsje voor je aansteken hoor meid, ik gun het je zo... @Beginneling, spannend de laatste loodjes... Goed dat je gewoon een beetje door kunt gaan, dat maakt idd dat je niet echt zit te wachten. Dat had ik ook, maar na de dag dat mijn dochter was geboren (39.6 wkn) voelde het toch anders... Maar toen moest ik dus nog een dikke week. Fijn dat je met een rolstoel weer wat ewegingsvrijheid hebt, mits je vriend wil duwen dan Hoe voel je je verder?
Beginneling, super dat je nu weer wat kan buiten komen zeg! Het wordt wel erg spannend nu he. Max, blij je te horen, en dat alles nu stilaan op zijn plooi begint te komen. Ik ben ondertussen weer beter. Morgen ga ik weer werken
Max: fijn dat het nu weer goed met je gaat, lekker genieten van je kinderen en man natuurlijk wauw nu al van 23.00 tot 3.00 uur doet hij goed. die gaat vast vroeg doorslapen. na 17.30 uur pakte ze geen fles meer, omdat ze dan in diepe slaap was. ik probeerde haar dan wel wakker te maken, maar dan nam ze drie slokjes en was ze weer in dromenland. nu sinds 4 dagen pakt ze om 20.30 uur nog een fles, als ik later doe dan werkt het ook niet. ze slaapt hierop dan wel tot 6.00 uur, dus ik mag zeker niet klagen. beginneling: ik hoop dat jullie snel jullie kleine meid in de armen hebben! het is toch lastig op het laatst om je gedachten ergens anders op te focussen. bunchy: hoe gaat het met jou? zit je al helemaal in het ritme van alledag? ik merk wel dat ik dat nu sneller voor elkaar heb, ze gaat gewoon mee in de 'sleur' van alledag. ik vind de overgang van twee naar drie minder groot dan die van één naar twee kinderen. heeft iemand trouwens nog iets van Nina gehoord? ze heeft 2 augustus voor het laatst gepost en toen leek het goed te gaan met haar zwangerschap. omdat ze daarna niet meer van zich heeft laten horen heb ik haar nog wel een pb gestuurd, maar niks terug gekregen. ik hoop zo dat alles goed is! we hebben zoveel gedeeld hier met z'n allen ik toch wel vaak stilsta bij hoe het met jullie allemaal gaat en ik maak me wel een beetje zorgen omdat ze zo lang niet meer is geweest. ik hoop gewoon dat ze wat rust en tijd voor zichzelf wil en dat ze nog steeds heerlijk zwanger is
Max, fijn iets te horen en super dat het nu beter gaat! De eerste vier wk hier ook bebloede tepels, en vond het in combi met slaaptekort echt geen roze wolk. Hoe reageert je dochter op je zoontje?en nu al vier uur achter elk slapen, heerlijk! Petra, fijn! Het begint bij jou ook op te schieten.. Gelukkig! Riz, dochter laatste dagen na voeding an 07u zich pas weer om 0400 gemeld, heerlijk! Twijfel of ik haar voortaan om 23u zal wekken voor voeding!? Vanaf half vijf wil ze niet meer bedje in 's middags waardoor ze gaaat jengelen van moeheid rond etenstijd.. Net het moment dat je haar niet op schoot kan nemen, herkenbaar? Verder is ze lief, tevreden en veel ah lachen, genieten! Zoon is dol op haar maar gooit soms uit enthousiasme speelgoed in de box op haar of gooit een deken over haar hoofd.. Lief bedoeld maar zo eng. We kunnen ze dus geen seconde uit het oog verliezen.. Beetje vermoeiend.