Chromosoomafwijking/ translocatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bint al maghreb, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Max fijn dat het nu wat beter met je gaat. Maar kan me de stress heel goed voorstellen.. Zolang wacht je erop en nu is het daar dan eindelijk. En gelukkig lukt nu je borstvoeding ook!

Ik begin als maandag! Very spannend! Ik ga nu minder spuiten, 100 eenheden... Xxx

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Spannend Coco! Hopelijk is dit wel de juiste dosering en gaat deze poging iets moois opleveren. Ik zou het heel fijn vinden als utrr ons een beetje op de hoogte houdt. Maar ik kan me ook voorstellen dat je met al het babynieuws hier wat minder aan dit topic hebt. Hoop dat jij ook snel aan de beurt bent meid.

Hier nu een flinke borstvoeding, zucht... Dat doet me toch pijn! De koorts is gelukkig al wat minder dankzij een antibioticakuur. Hierna wil ik op een roze wolk zitten hoor.

3. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ha, waar borstvoeding staat moet helaas borstontsteking staan...

4. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Coco: spannend! ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan!!

Max: wat ontzettend vervelend zeg! ik heb er ook twee gehad, weet hoe je je voelt. goed aan je rust enzo denken en het goed in de gaten houden, ik wil niet dat je hetzelfde krijgt als ik (gelukkig komt dat niet heel vaak voor) sterkte meid en ik hoop dat het snel over is.

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    Max, hoe gaat het nu? Wat een ellende.. Ik hoop dat je nu weer op een roze wolk zit.. Bv lijkt zo gemakkelijk maar de eerste weken.. Pff ben blij dat ik dat achter de rug heb. Hoop ik ook voor jou! Hoe zijn de nachten? Hoe reageert je dochter?

6. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ik lig hier met een waanzinnig mooi meisje aan de borst!!
    Ons wonder is maandag, 12-11-12 om 23.33u, geboren!
    Intens gelukkig!!

7. happy3

happy3 Niet meer actief

beginneling van harte gefeliciteerd, geniet van jullie wonder:p

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    Gefeliteerd! Wat fijn!

9. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Beginneling, wat fijn! Volop genieten nu!

Max, hoe gaat het nu met je?

Hier weer een buik groeispurtje gehad, kan het nu echt niet meer verstoppen. Ook een erg actief kindje, wat mij toch altijd weer een geruststelling geeft. Ik blijf toch wat ongerust, ondanks ik weet dat alles wel ok is

10. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Beginneling, wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!
    Kwam steeds al kijken of er al nieuws van jou was. En dan eindelijk, jullie langverwachte wonder!! Geniet, geniet, geniet!!
    Bevalling goed gegaan?

11. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Beginneling: gefeliciteerd!! super voor jullie!! geniet lekker van jullie kleine meid! als je wil en tijd hebt stuur dan even een pb met haar naam, ben zo nieuwschierig :)

max: ik hoop dat het weer beter gaat met de ontsteking.

Petra: wat fijn een mooi buikje om te showen. ja de onzekerheid blijft denk ik, tenminste dat had ik wel en las het van meerder hier. Probeer wel te genieten van jullie gezonde meisje in je buik.

hier gaat alles goed. Daelyn is nog steeds heerlijk tevreden en huilt bijna nooit, behalve als ze honger heeft, dan komt me er toch een geluid uit haha. De jongens gilden niet zo hard. Vanmorgen de laatste controle gehad ivm mijn borstabces, er zat nog een klein hard plekje in, die heeft hij nog even met een naald aangeprikt om te voorkomen dat het zich weer zal uitbreiden, maar alles zag er verder goed uit. ik hoef niet weer te komen, behalve als er wat is natuurlijk, wat ik niet hoop. ben wel klaar met al die ellende bah.

12. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ik ben ook benieuwd naar haar naam beginneling! Dus als je hem wil delen via pb? Maar voel je niet verplicht hoor

13. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Beginneling gefeliciteerd!!!!! :D

Ik ben maandag begonnen met spuiten! Dus duim voor mij :)

14. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Coco: hier draaien de duimen, het is je zo gegund!!

15. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Beginneling, wat een heerlijk nieuwtje. Gefeliciteerd! Ook ik ben nieuwsgierig naar haar naam ;) Hoe gaat het nu met jullie?

Coco, ik ga ook heel hard voor je duimen. Hopelijk nu wel de juiste dosering. Welk ziekenhuis ben je ookal weer? Wanneer krijg je weer een echo, volgende week?

Hier eindelijk echt vooruitgang! Veel minder pijn weg geen harde plekken meer, dat was best heftig zeg... Zoonlief doet het super, hij komt nu ook goed aan. Hij slaapt 's nachts ook al best goed, maar voorlopig moet ik de wekker zetten voor mijn borst, haha.

16. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Coco, hier draaien de duimen ook volop!

Max, wat leuk om te horen dat alles vlotter gaat.

Wij hebben maandag de 20 weken echo alweer, als onze meid dan goedgekeurd wordt gaan we op zoek naar de geboortekaartjes en doopsuikertjes.

17. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden, sorry dat ik zolang niets meer van mij heb laten horen maar dankzij Rizzi's pb ben ik er weer.

Gefeliciteerd aan alle zwangere dames en inmiddels mamas!!!
    Onzettend leuk dat het gelukt is.

Voor de mensen die ook in hetzelfde schuiltje zitten en sich suf googl'en zoals ik dat destijds deed in de hoop om lotgenoten te vinden hier even kort mijn verhaal:

De 2e gewone ICSI is gelukt en daar ben ik dus zwanger van, omdat de fertiliteitsarts destijds tegen ons zei dat mannen die een translocatie hebben al in een vroeg stadium misvormde embryo's laten zien en mijn miskramen altijd op 6 weken plaats vonden had ik besloten geen vlokkentest/vruchtwaterpunctie te laten verrichten.
    Wilde geen enkel risico nemen na zoveel zweet en tranen!
    De 20 weken echo was dus heel erg spannend, we kregen een uitgebreide GUO.
    En die was gelukkig helemaal perfect. Inmiddels bijna 25 weken zwanger van een meid.

Veel succes met zwanger worden en voor alle mama's geniet ervan.

18. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Leuk je te horen Nina! En wat een super nieuws! Een dikke proficiat!

19. Binks

Binks Actief lid

18 okt 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Eindelijk heb ik het onderwerp gevonden waar ik naar zocht.
    Ik heb ook een gebalanceerde translocatie, op chromosoom 15 en 17. Met googlen kom je allerlei enge verhalen tegen, zoals dat de tweede generatie translocatie bijna geen gezonde kindjes krijgt?
    Heb ondertussen drie vroege miskramen gekregen bij zes weken ongeveer en de afgelopen twee cyclussen denk ik ook zwanger geweest ( paar dagen over tijd en alle symptomen aanwezig)
    Zie het op dit moment vrij somber in dus vind het fijn om hier allerlei positieve verhalen te lezen!
    Blijf me er ook maar aan herinneren dat mijn moeder te gezonde kinderen heeft gekregen en haar eeneiige tweelingzus ook eentje dus het zal bij ons toch ook wel ooit lukken hoop ik :(

Groetjes, Binks

20. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Binks, welkom in het groepje! Hopelijk kan jij binnenkort ook goed nieuws posten.

Hier was de echo weer prima. Ons mini'tje weegt ondertussen al 220 g,en was heel beweeglijk. Alle orgaantjes prima, ruggetje gesloten, blaasje en maagje gevuld. Weer een beetje verder op onze roze wolk dus

Deel Deze Pagina