J10, gefeliciteerd hoor! Het begin is voor jou ook een spannende periode, maar wel de eerste stap ook in de goede richting!
J10 gefeliciteerd! wat een dubbel gevoel en spanning zul je hebben! De vlokkentest is idd. lastig, omdat je er zo tegenop kunt zien, maar mocht er iets zijn weet je het vroeg en ook al is dat natuurlijk ook vreselijk, je hoeft dan iig niet meer in zo'n laat stadium afscheid te nemen. Als alles goed is (die kans is natuurlijk nog altijd het grootst) dan weet je het op tijd en kun je lekker gaan genieten van dat kleintje in je buik. hier draaien de duimen voor een mooie gezonde baby voor jullie en een broertje of zusje voor jullie kleine vlinder.
Dames, heel erg bedankt. Ik heb al veel positieve energie uit jullie verhalen gehaald. Heb vandaag verder ook relatief goed nieuws gekregen van de gyn. Al is de kans op een miskraam veel groter dan normaal, als de embryo wel doorgroeit tot een foetus/baby is de kans 20 a 25% dat er een ongebalanceerde afwijking is. Grote kans dan op een gezond kinde. En rizzie, wat je zegt, vt is eng, maar je weet wel 'snel' waar je aan toe bent. Nu maar hopen dat we de eerste weken halen Knuf
Ik heb gisteren VWP gehad, was wel veel pijnlijker dan 3 jaar geleden. :'( Ik hou me nu wel aan 2 dagen volledige rust, buiten een machine was insteken, een beetje was plooien , afwasmachine in/uit laden, en straks pannekoeken bakken doe ik niets van huishoudelijke taken, vanavond komt dochter weer naar huis (wat mis ik die verschrikkelijk, maar zij mij niet ze ziet papa wel heel veel) en nu wachten op het telefoontje vanuit Leuven, ons beebje lag in stuit en stak een duimpje omhoog, echt zo van "hier is alles in orde" volgens de papa kan het alleen maar een jongen zijn, meisjes doen dat niet Met de zwangere dames nog alles in orde ?
Hoi happy, Dat duimpje dat moet haast wel een goed teken zijn Vervelend dat het pijn deed (ben ik ook zo bang voor) hoe voel je je nu? Goed dat je lekker de rust kan houden en nemen. Ik heb ook twee dagen vrij genomen. Hoe lang nu voordat je de uitslag krijgt? Hier is alles goed, ik begin me langzaam wat minder misselijk te voelen. En mn buikje is al best goed zichtbaar (ik ben zelf klein dus wellicht dat het daar ook aan ligt). Wel komen nu erge hoofdpijnen opzetten, hebben jullie daar ook last van?
de pijn is nu weg , vorige keer echt niets gevoeld en geen last achteraf gehad, denk dat het er net aan ligt waar ze moeten prikken. Vrijdag krijg ik de eerste uitslagen Hoofdpijn geen idee, bloeddruk mss ? Maar kan net even goed door de hormonen komen.
wat een super spannende dagen nu voor jullie happy! doe maar heel rustig aan he. Dat duimpje was wel heel erg schattig zeg. Hier lag mini tijdens de vlokkentest steeds te zwaaien naar ons en is ook een goed teken gebleken dus ik duim super hard voor jullie. ik heb echt een tonnetje ondertussen! op een weekje tijd is er weer heel wat buik bijgekomen. Nog 9 weken te gaan zeg
wat fijn dat het achter de rug is happy! hopelijk voel je je snel weer helemaal ok en heb je goede uitslagen ontvangen. haha grappig die opmerking van dat duimpje van je man. sterkte met wachten! binks: ik heb ook veel last van hoofdpijn gehad in elke zwangerschap, ben er nooit achter gekomen waardoor het kwam, ik denk de hormonen aangezien ik het ook vaak rond de ongesteldheidsperiode heb. petra: nog 9 weken, jeetje nu is het echte aftellen begonnen, altans dat vind ik altijd vanaf 30 weken, spannend! hier gaat alles goed, heb al wat ritme in de combi werk en thuis, dat geeft wel weer wat rust. Daelyn vind het super op de creche, ze lacht de hele tijd naar alle kindertjes en volgt ze overal. Als ze straks kan kruipen dan laat ze ze denk ik niet meer met rust haha.
wat leuk dat Daelyn het goed doet op de creche Rizzie, dat is toch altijd even afwachten en een hele geruststelling voor jullie
pff nog steeds aan het wachten op de uitslag, heb vannacht al niet geslapen, hopelijk lukt het vannacht wel want morgennacht moet ik weer gaan werken Kan iemand de klok verder draaien AUB ????? Kijk ik net op mijn gsm, om 17.25u gemiste oproep van een onbekend nummer, waarom bellen ze niet op vaste lijn :x ik ben geen gsm freak
Ow meid ik heb echt met je te doen, dat wachten is zeer zenuwslopend. Hopelijk krijg je vannacht wel wat slaap en krijg je morgen heel snel goed nieuws te horen! Knuffel! Wel even komen vertellen hoor.
o verschrikkelijk die wachtdagen. Ik leef zo met je mee meid. Hopelijk morgen snel een telefoontje met goed nieuws
Ik heb zowel gsm als vast toestel naast me liggen, (en ik hou ze bij me tot ik het verlossende telefoontje heb gehad)het is 9u , ze zullen wel begonnen zijn zeker?
ik kreeg de telefoon pas om 17u15 :-s hopelijk zijn ze bij jou sneller! Ik liet ook de telefoons niet uit mijn buurt hoor
Sterkte happy, ik duim voor je. Bij ons wisten ze met de snelle test al helemaal zeker dat het goed was. Ik hoop bij jullie beebje ook. Zet hem op, nog even volhouden!
Thx meiden, nog steeds niets Petra, omdat ik denk dat ik gisteren hun telefoontje gemist heb om 17.25u, was net mijn soep aan het mixen en daardoor telefoon niet gehoord :x, had ik verwacht dat ze deze ochtend wel zouden bellen, maar niet dus. Ik ga namiddag met vriendinnen weg, ik hoop dat ik dan mijn telefoon wel hoor. Mss dat ze me nog net voor de middag bellen
ik had ook al is naar mijn gyn gebeld omdat het zo lang duurde maar zij kon me toen ook niet helpen; anders probeer je dat is? als het toch het telefoontje gisteren is geweest?
ik heb de rechtstreekse nummer van Leuven ook maar durf niet goed te bellen, mijn gyn heeft verlof, mss de gyn die de VWP heeft uitgevoerd, is ook in mijn zh?