Petra, ik heb toch ook maar naar mijn zh gebeld, bedankt voor de tip Ik weet niet hoe en wat juist, maar de eerste testen zijn wel in orde, of er alsnog sprake is van een gebalanceerde translocatie weet ik niet, maar maakt dan ook niet uit. ook het geslacht weet ik nu nog niet, maar das nie belangrijk alé nu kan ik met gerust hart vertrekken
Net telefoon gehad van Leuven, ons meisje is helemaal in orde Papa moet wel weer ff wennen aan het idee van 3 vrouwen in huis, en grote zus, wil eigenlijk alleen maar een broertje Gelukkig zie ikzelf wel enkele voordelen van 2 dochters
o wat een zalig nieuws! Amai, ik heb hier zelf ook al tranen in de ogen. Geniet maar volop. Hier ook 2 dochters binnenkort, en papa vind dat best leuk! :-D
wauw wat een super nieuws!!! Het was al goed nieuws natuurlijk maar nu nog ff net wat beter Gefeliciteerd!!! Een huis vol meiden lekker gezellig juist!!
Happy wat een super fijn nieuws!! Ben zo blij voor je dat alles helemaal goed is! De papa is vast snel aan het idee gewend dat hij flink in de minderheid is straks
Thx, papa begint de voordelen ook al in te zien, hij vindt het alleen jammer dat hij geen zoon krijgt om hem vanalles aan te leren, en samen huis kan bouwen enzo, een dochter kan hij toch maar slecht aan het metsen zetten Alhoewel ik mijn mannetje ook wel gestaan heb tijdens den bouw, is hij precies alweer vergeten @Petra , het begint nu echt wel te korten hé @Binks, bij jou loopt het ook allemaal goed
Hier alles goed! Afgelopen dinsdag een echo gehad en we zagen de baby flink spartelen. Dat vond ik echt heel bijzonder om te zien 11 maart heb ik de punctie ben er nog steeds heel zenuwachtig voor... Maar goed even doorbijten! Heb twee dagen vrij genomen. Mijn eigen gynaecoloog doet de punctie daar ben ik wel blij mee ik heb vertrouwen in haar. En dan nog de uitslag natuurlijk, ik heb er een goed gevoel over eerlijk gezegd! Hopen dat het ook zo uitpakt Hoe is het met jullie verder?
Hoi meiden, Misschien kennen een aantal van jullie me nog, ik heb in oktober even meegepraat omdat ik toen voor de derde keer zwanger was. Mijn man is drager van een translocatie 7/10 en daarvoor is het 2 keer mis gegaan. In oktober had ik een vwp omat de vt niet gelukt was. 12 november kregen we de uitslag. Ons kindje had de ongebalanceerde translocatie. Op 19 november ben ik bevallen van een zoontje, ik was toen bijna 19 weken zwanger. We moesten 1 menstruatie afwachten voordat we weer verder mochten proberen. Ik heb op 14 februari positief getest.. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. A.s. Dinsdag krijgen we onze eerste echo. Dames, ik ben bang.. Liefs, mij
Oja, nog een reden waarom ik me zorgen maak: ik voel me niet zwanger. Ik heb nergens last van, zelfs geen bandenpijn. En dat terwijl ik bij de vorige 3 zwangerschappen overal last van had..
o Lptje, wat een verschrikkelijke tijd hebben jullie achter de rug. Nog heel veel sterkte en gecondoleerd met jullie zoontje. ook een dikke proficiat met je nieuwe zwangerschap, begrijpelijk dat je nu bang bent zeg. En het erge is dat je alleen maar kan afwachten
Dankje Petra, het doet me wel weer goed om hier mee te schrijven, ik hoop dat dat ok is. Ik heb heel lang niets van me laten horen, ik praat niet zo graag over mijn eigen ellende. Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zag dat jij en j10 ook iets soortgelijks hebben meegemaakt. Dit wens je niemand.. Liefs
Hello! Moet wel even allemaal teruglezen hoor, al een tijd niet meer actief geweest op forum. Maar zoals m'n handtekening al zegt.... ZWANGER!!!!! 2e poging PGD is dus gelukt! Ben nu14 weken en alle echo's zien er goed uit. Nu wel erg last van banden. Maar doe het rustig aan en dat gaat prima! Liefs
Hoi lptje, wat vreselijk om te lezen.. Dat wens je inderdaad niemand! Wel ontzettend fijn dat je zo vlug weer in verwachting bent. Ik ben nu voor de vierde keer zwanger en heb me elke zwangerschap anders gevoeld dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken, maar ik begrijp dat dat moeilijk is. Coco, super nieuws dat het zo goed gaat! 14 weken al de tijd gaat snel
Lp'tje, natuurlijk ben je nog welkom hier. Er is toch helemaal geen verplichting om te schrijven. Ikzelf heb ervaren dat ik het fijn vond om het van me af te schrijven, zeker omdat hier iedereen begrijpt waar het over gaat. Wij maakten inderdaad 2 x hetzelfde mee, 1 x een zoontje, 2 de keer een dochtertje. Nu gaat alles gelukkig goed. Coco, ook al weer 14 weken zeg! al een buikje te zien ondertussen? Met mij gaat het prima hoor. Beebje doet het prima, ze is enorm beweeglijk en groeit mooi op schema. Maandag nog bij de gyn geweest en ze zou nu ongeveer 42 cm moeten zijn en 2kg090 wegen. Volgende week vrijdag op controle bij de vroedvrouw en maandag erop weer echo. Ik word erg goed en regelmatig opgevolgd en vind het wel fijn zo. Mijn gyn zei tegen me: elk kindje is goud waard, maar die van jullie zijn echt wondertjes en dus van diamant. :-D