Dames, Wij hebben inmiddels onze eerste poging icsi gehad. Alles ging goed, meteen zwanger maar helaas met 8wk missed abortion. Nu moeten we 2 maanden wachten voordat we weer verder kunnen met de volgende icsi. Nu is mijn vraag, is er hier iemand die in die wachtperiode zo na een zwangerschap toch nog spontaan zwanger is geworden? Bij ons zijn de natuurlijke kansen niet 0% dus we hopen er zo op. Zegt met niet altijd dat je zo vlak na een zwangerschap vruchtbaarder bent?
Jeetje Ophoopvanzegen, wat naar om te lezen dat het mis gegaan is meid! Wat verdrietig. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je snel weer zwanger bent...
Volgens mij had klaasje dat; zij is o.a. actief in het poffertjes- en het Düsseldorf-topic. Veel sterkte!!
Er is altijd een zeer kleine kans! Met ivf zijn de kansen groter dat het spontaan gebeurd dan met icsi maar er zijn zeker een paar dames die het is gebeurd. Erg vervelend en verdrietig die missed abortion hopelijk lukt het snel weer!
Sterkte wat verdrietig! Hier ook een spontane zwangerschap gehad, helaas ook een miskraam geworden met 10 weken, maar bij ons was de kans echt nihil, maar ook dat is dus een kans. Ik hoop het voor jullie!
Wat erg, als het dan eindelijk lukt en het gaat mis... Daar heb ik geen ervaring mee, ben goddank van miskramen bespaard gebleven. Wel ben ik na een mislukte IVF terugplaatsing de cyclus erop spontaan zwanger geraakt. Onze kansen waren niet 0, wel extreem laag. 1-2%, ik zit in een voorstadium van de vervroegde overgang.