Na in juli in de MMM te zijn beland, zijn we nu in het traject "baadt het niet dan schaadt het niet" terecht gekomen... met vandaag... teunisbloemolie.. Mijn cyclus is regelmatig (kan wel eens een dag verschillen) meestal eisprong rond dat 16/17, lf van ongeveer 10 dagen. In het begin vna mijn cyclus heb ik teunisbloem geslikt omdat ik normaal na mijn eisprong vrij veel last heb van mijn borsten enzo en teunisbloem zou helpen tegen pms symptomen...poging waard dus... ik ben na een week gestopt met slikken omdat mijn ovulatietesten opeens niet mer positief waren, op dezelfde dagen als normaal maar dus een veel latere eisprong. Toen ben ik er maar mee gestopt en heb uiteindelijk op cd 20 mijn positieve ovulatie test gehad Nu vroeg ik me af ... zijn er meer meiden ie door teunisbloemolie opeens na hun eisprong nergens meer last van hebben gehad? Ik heb wel wat steekjes gehad vooral rond dag 5/6 na mn eisprong maar de kans dat ik zwanger ben/word ik nihil omdat mijn man maar 1% goed zaad heeft..... Ik vind het alleen heel raar dat ik helemaal nergens last van heb.. Dit is de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil...Als dit een effect is/,kan zijn van de teunisbloem olie dan ga ik die denk ik toch maar vaker slikken en die latere eisprong maar voor lief nemen Ik hoor graag reactie van vrouwen met een regelmatige cyclus die ook teunisbloemolie hebben geslikt waarbij hetzelfde effect of vrouwen waarbij de teunisbloem olie er ook voor zorgt dat ze geen last meer hebben van gevoelige borsten.... Ik ben erg benieuwd