Ik heb de laatste dagen zo'n buikpijn. Het is een combinatie van een soort menstruatiepijn en stekende buikpijn..... Is dit normaal? Ben nog steeds zo bang dat het mis gaat....
Als je je heel veel zorgen maakt, zou ik gewoon even met de vk bellen, misschien kan zij je gerust stellen. Ik geloof dat, zolang er geen bloedingen zijn, het wel vaker voorkomt. En zorgen (stress) kunnen natuurlijk ook buikpijn veroorzaken.
Als je je heel veel zorgen maakt, zou ik gewoon even met de vk bellen, misschien kan zij je gerust stellen. Ik geloof dat, zolang er geen bloedingen zijn, het wel vaker voorkomt. En zorgen (stress) kunnen natuurlijk ook buikpijn veroorzaken.
De verloskundigenpraktijk is dicht op vrijdag.... Ik moest net niezen en dat deed zo'n pijn in mn buik. Gatsie, wat moet ik nou?
Hey! Ik ken het...ik heb ook van die zeurderige buikpijn. Beetje eng, maar ja...ik ga maar er vanuit dat het gewoon erbij hoort.
Heb net de doktersassistente gesproken, ze vond het klinken als bandenpijn maar gaat nog overleggen met de huisarts. Ik wordt nog terug gebeld. Ik hoop dat het er gewoon bij hoort want ik vind het maar niets..
Klinkt mij inderdaad ook als bandenpijn. Als je niest of heel hard lacht ofzo gaat het heel erg zeer doen en dit trekt dan ook weer weg? Dat is echt bandenpijn. Het is nu allemaal heel hard aan het groeien en daar kan je flink wat last van hebben. Gewoon lekker rustig aan doen.
Het trekt inderdaad weer weg ja. De assistente belde me net, volgens de huisarts is het inderdaad bandenpijn. Als ik rustig aan doe heb ik er minder last van.
Ik heb er ook steeds last van, eigenlijk de hele dag door. af en toe zijn het steken en dan is het gewoon weer zeurderige buikpijn. En ook ik ben steeds zo ontzettend bang. Ben blij als als ik mijn 1e echo heb gehad en dat alles goed zit. Word ook echt gek van de onzekerheid. Meid veel sterkte!
Ik heb hem pas om 17:00 uur..... Ik ben ook zenuwachtig! Als ik dan iets kan zien en een hartje kan horen ben ik gerust, eerder niet!