chromosoomonderzoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura28, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi Laura

Fijn dat je zo snel toch terecht kon bij het VU hopelijk is er nu veel meer duidelijk voor je!
    het is wel vervelend om te horen... dat je kindje met deze translocatie geen overlevingskans heeft.. maar natuurlijk wil je dat ook niet hebben. Kreeg je nog procenten te horen?

ja, ik vont het heel lastig om afweging weer te maken wel via de natuurlijke weg of gewoon via ivf.... ik twijfel wel...

ik heb nog even gekeken op de site ik heb nog een stel gevonden 1:2 maar het laatste berichtje was van 2002... erg lang geleden.

pff lange traject tegemoed! :S wanneer wordt alles in werking gezet?

In utrecht wordt het ook gedaan :D gelukkig maar dat zei als iemand... dat scheelt alweer een heel hoop..
    maar leuk is het niet! maar je hebt er wel wat voor over voor een gezond kleintje...

wij moeten 28 januari... naar het VU.

mootje

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik ga komende maandag de VU bellen dat ik de verwijzing wil voor maastricht en dan is het afwachten in ieder geval.

ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat, laat je het weten?

gr laura

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    laura: tuurlijk laat ik je het weten hoe het gaat.. allemaal erg spannend... moest jij ook zn heel famiellie... formulier invullen...
    mijn vader heeft 9 broers en zussen..,. pfff weet ik veel wat die allemaal hebben. ik vind het stom om dat allemaal te moeten vragen.

mootje

Deel Deze Pagina