Hoi Dames, ik wilde het jullie eerst niet vragen, maar doe het toch, want ik vraag me af of het wel het goed is en of het jullie ook bekend voorkomt... We zijn inmiddels al met de negende ronde bezig Mn menstruatie duurt ongeveer 2/3 dagen en verlies weinig bloed. Heb veel bruin verlies en na een bezoek aan de toilet heb ik wel rood slijm. Toen ik de pil nog slikte had ik veel meer bloed verlies en duurde de menstruatie zeker 5 dagen. Ik voel elke maand heel goed de eisprong en heb ook al positieve ovulatietesten gehad en heb ook een redelijke regelmatige cyclus. Liefs
Hoi meid, Ik heb er zelf geen ervaring mee maar weet zeker dat ook jij zwanger kunt worden! Ik zelf heb een verschrikkelijk onregelmatige cyclus, ene keer 52 dagen, andere keer 78, dan weer 90 etc. en ik ben nu al 14 weken zwanger! Maak je niet teveel zorgen en denk er niet teveel bij na want dat zorgt er alleen maar voor dat het nog langer duurt voordat je eindelijk zwanger bent. Mocht je toch teveel twijfelen en zekerheid willen hebben, breng dan eens een bezoekje langs je huisarts. Wellicht kan hij/zij je verder helpen of je doorsturen naar een gyneacoloog. Succes!
volgensmij hoef je je geen zorgen te maken hoor, doe je dat wel dan zou ik gewoon even de ha bellen. hij/zij kan je vast geruststellen.
ik zou mij geen zorgen maken. met de pil is het een opgewekte bloeding en als je dan weer met de pil begint dan bloed je nog een dag of 2. nu zonder de pil kan het best korter zijn dat is heel normaal.
Rot joh dat je je zo'n zorgen maakt! Het is ook allemaal zo spannend en we zullen ons eraan moeten overgeven dat we het niet in de hand hebben. Heeeel frustrerend soms. Kan me helemaal voorstellen dat je je hier zorgen om maakt. Want als het dan voor je gevoel lang duurt dan ga je al snel aan dingen twijfelen...of het allemaal wel naar behoren functioneert. Volgens mij is tussen de 3-6 dagen normaal, maar wel ergens hier op het forum gelezen dat als je maar minimaal bloed verliest dat het misschien zo kan zijn dat je een dun (laagje) baarmoederslijmvlies opbouwt. Dat KAN dus zo zijn, maar hoeft voor jou helemaal niet te gelden. Wil je dus vooral niet onnodig bang maken! Hebben jullie er al eens over nagedacht om even de huisarts te vragen? Als je je zorgen maakt dan zou dat kunnen helpen. En als het normaal blijkt te zijn, dan ben je ook gerustgesteld. Oh ja, er schijnt op dit forum een verloskundige te zijn die je dingen kunt vragen, misschien kun je het daar eens vragen? Weet alleen niet waar die zit. Wens je veel succes toe met zwanger worden! Komt vast goed...
Meiden bedankt voor jullie reacties! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap en voor degene die nog bezig zijn heeeeeel veeeeeel succes!! Wat Israe al zegt: Als je maar een dun laagje baarmoederslijmvlies opbouwt is toch nie goed?! Dit is de 9e ronde, mocht het in december nog niet raak zijn dan moet ik maar eens een bezoekje brengen aan de ha... We moeten geduld hebben en dat geldt eigenlijk voor iedereen, het blijft altijd spannend! Liefs
Wat vervelend zeg dat 'het' niet lukt! Kan je alleen maar zeggen dat als je twijfels hebt over je menstruatie, eisprong en/of cyclus je even de huisarts moet contacten. Uit eigen ervaring kan ik alleen zeggen dat mijn menstruatie en cyclus na het stoppen met de pil juist langer werden. In plaats van de 28 dagen werden het er nu gemiddeld 36, ook ongesteldheid was iets langer en heviger. Bruinverlies daarentegen werd minder. Bij iedereen verschilt dat echt, dus je kunt daar niet veel aan afleiden denk ik zo. Heel veel succes!