KAt, wat een HEERLIJK nieuws! Echt helemaal super! Ben heel blij voor jullie!!! En nu heel snel zwanger worden he!!!
Wat fijn!!!!! Hier heeft mijn mannetje wel een kleine chromosoomafwijking, hij mist een stukje van het Y chromosoom.. we krijgen nu een meisje dus heeft die hele Y niets met deze zwangerschap te maken, ze weten namelijk niet wat er zou gebeuren mochten we een jongentje krijgen.. hier hebben we overigens 2x het onderzoek gehad, de 1e hadden we na 3 maanden maar hij moest opnieuw want het was onduidelijk, en het zou weer 3 maanden duren maar na een maand hadden we de uitslag al.. maar fijn om te horen dat het bij jullie alle 2 goed zit!
wat fijn zeg! Wat is jullie volgende stap? ik moet nog 17 dagen wachten, dan moet ik naar de gyn en hopelijk heeft ze de uitslagen. Nog 1,5 maand en dan opnieuw zaadinleveren.. als dit nog niet goed is dan gaan we voor KID
Springmuis, dat is ook vervelend dat ze niet weten wat het evt kan betekenen als jullie ooit misschien nog een jongetje zouden krijgen! Is daar dan niet zoveel over bekend, over het missen van een stukje van t Y chromosoom? Wendy, voor jullie ook een spannende tijd he! Het chromosoomonderzoek en opnieuw zaad inleveren!
Miss Melody, nee daar is inderdaad niets over bekend, het is ook maar een klein stukje hoor, het is zeg maar het onderste stukje van het Y wat mist.. waarschijnlijk is het het vruchtbaarheidsprobleem dat dan erfelijk is en want mijn mannetje ook heeft geerfd (zijn broer heeft precies hetzelfde, die zijn gelukkig nu na ICSI ook zwanger, alleen die horen over een week of 2 pas wat het wordt) maargoed zeker weten doen we het natuurlijk niet, wat er gebeurd als er een jongentje uit komt.. dat risico hebben we nu genomen, en pakt voor ons nu dan goed uit maar we hoeven er bij ons niet meer over na te denken, want het blijft toch bij 1 kindje we hebben nu geluk gehad dat we in 1 ICSI (en 1 afgebroken)zwanger zijn geworden maar willen het eigenlijk nooit meer meemaken, het is geestelijk en lichamelijk zo een zware tijd geweest.. Wendy, wat spannend! lees je onderschrift, wat verschrikkelijk zeg! hoop dat de uitslag nu beter is!
Sorry dat ik eventjes niets heb laten horen, we hebben het ook zo a-sociaal druk gehad. In ieder geval is alles goed bij ons. Zoals de gyn zei: 'Op het gebied van chromosonen is er niets afwijkends bij jullie gevonden.' (En bedankt, gyn.) Nu mag ik, als ik de volgende keer zwanger word, onder controle bij de gyn, en hoef ik de verloskundige pas in te schakelen waneer ik mezelf er prettig bij voel. Dat zal dan waarschijnlijk de termijn zijn wanneer het fout is gegaan bij de eerste twee zwangerschap, een paar weken erna, snap je. Weet eventjes niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. De kans dat ik nu een goede zwangerschap zal krijgen, schatte ze vrij hoog in. De twee laatste miskramen is echt heel veel pech geweest, maar een oorzaak is er niet voor gevonden. Mag ik jullie trouwens heel erg bedanken voor jullie steun, goede adviezen en lieve woorden? Ik heb hier zo erg veel aan gehad.
Hartstikke goed Kat!! Blij voor jullie .. Nu hopen dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles dan wèl goed mag gaan. En ook nog een dikke kus voor de kaars die je voor Marjolein en mij hebt aangestoken .. Lief. Springmuis wat apart verhaal over stukje Y wat mist. Gelukkig ben je nu zwanger van een meisje, en gaat alles goed! Wens jullie veel geluk. Marjolein ik ga zo even kijken op Luna* haar site en laat een berichtje achter in het gastenboek, kun je ook bij onze zoon komen kijken als je wilt. Wendy spannend! Succes .. Hier de laatste dagen weer wat minder, ben weeeeeeer ongesteld geworden. BAH BAH BAH! Grr, wat kun je je dan toch boos voelen.