Chron-aanval, wie ervaring mee?

Discussion in 'Gezondheid' started by Minimuisje, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Minimuisje, houd je ook rekening met koffie en dranken waarin veel cafeïne zit? Die kunnen laxerend werken.
    Ik kan bv maximaal 2 kopjes drinken anders moet ik rennen naar het toilet.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je kan ook niet te veel melkproducten, uien en pepers eten. mijn man heeft een aanval gehad en kan nu even die dingen niet eten anders wel. dan zijn de darmen in rust en dan kan hij ze wel eten.

3. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    HOi hoi

hier ook een crohntje! met inmiddels 1,5 jaar een stoma. 1000x beter leven hor!
    Had ook heel veel aanvallen, die alleen geremd konden worden door pretnison. Wat ik ook at,dronk of wat dan ook t werd steeds weer gekker. Dus tips helaas die heb ik niet voor je,
    wil je wel veel sterkte wensen.

groetjes dieneke

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Van de koffie wist ik, maar dat wist ik al voordat ik die aanval had gehad. Daar kreeg ik nl al meteen krampen en kon erdoor gaan rennen! Dus die liet ik al lekker achterwege!

@ Mamainspe -> ook een echt prinsjesje dus ;) (een echt prinsesje heeft een crohntje, was een grapje van de dokter haha). Maar voor jou dus ook niet zo'n goeie ervaringen ermee. Ja nu met de stoma! Gelukkig is dat voor jou de oplossing voor een beter leven! Fijn hoor!

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Bij mij was de stoma ook de oplossing, heb er geen probleem mee, mijn leven is ook 300% verbeterd.

Share This Page