Hoi, Ik heb al maanden een chronische hardnekkige hoest, Het is een vrij droge hoest maar heb ook snel veel slijm in me mond. Ik ben eigenlijk ook constant moe en snel buiten adem. 5 minuten wandelen is het maximale wat ik haal op het moment. Me saturatie is eigenlijk altijd wel goed. Iemand hier ervaring mee? Zou het ook door een slechte conditie kunnen komen? Ik probeer welke elke dag mezelf te pushen om iets verder te wandelen dan 5 minuten maar dan wordt ik echt duizelig. Ik heb door omstandigheden lang stil gezeten en dus een slechte conditie zou ook zeker niet gek zijn.
Ik zou er ook even mee naar de huisarts gaan. Ik heb in november een virusje gehad, waardoor ik ook nog steeds hoest en slijm in mijn keel heb. Ik heb er meerdere mensen over gehoord die er heel lang last van hebben gehad. Bij de huisarts zeiden ze dat het vanzelf over moest gaan, maar in mijn geval kan het wat langer duren ivm mijn zwangerschap.
Lastig, kan niks zijn en het kan van alles zijn Ik denk idd dat een bezoekje aan je huisarts geen kwaad kan... (En misschien even voor jezelf bedenken of klachten met elkaar in verbinding staan, zelf merkte ik bijvoorbeeld ineens 'inspannings gebonden' klachten, waarbij een stuk wandelen eerst prima ging maar ineens pijn op de borst klachten begon te geven. Cardiologische klachten kunnen ook bij vrouwen anders presenteren.. Ik zit daarvoor nu in de medische molen) waarbij ik niet zeg dat dit bij jouw aan de hand is (ofniet) maar daarom dus juist goed even bij iemand langs te gaan die er verstand van heeft